Új hozzászólás Aktív témák
-
#21221888
törölt tag
Remélem azért jobban sikerül mint a rollerjeik : D
-
-
Kamikaze75
tag
Ezt is megértük 20 Milla lesz egy elektromos kínai autó ami a semmiből nőtt ki...
Na de azt is megértük mindezt lehet jobb minőségbe mint sok nagymúltú európai márka...
És a törés és egyéb tesztek bizony ez már nem kínai gagyi... -
nagyúr
Maradjon csak otthon az összes kocsijuk.
Itt meg csináljanak fasza villanyszekeret szépen az olaszok, meg az osztrákok.
Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!
-
Usgyi
aktív tag
Én nem mernék ennyi pénzt ki adni egy kínai elektromos autóért, ami az első modellje egy gyártónak. Mire ide ér az bőven több lesz 14 milliónál.
Samsung Galaxy S23+ & Samsung Galaxy Watch 5 pro
-
Ricardo
félisten
Belendült az elektromos autó vonal keleten.
A nagymúltú gyártoknak most oda kell figyelni, és lépést kell tartaniuk a változásokkal, ha nem akarnak úgy járni, mint a régi nagy mobilgyártók. -
beef
őstag
Akkor csak megérte a Teslát Kínába telepíteni, így könnyebb volt ellopni azt a tudást ami még hiányzott
-
kchris78
veterán
A helyi média szerint a Tesla Model 3 lenne a konkurens
Ertsd: arrol masoltak amit csak lehetett.
-
Zirowe
nagyúr
Majd hozza a postás ezt is aliról.
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
#95462144
törölt tag
Igen csak ahhoz értelmes szoftver is kell meg elektronika. Egyből a cimborám jutott eszembe, akinek az 508-asa az autópályán gondolt egyet és az elektromos ülést magától elkezdte előre tolni a kormányra azonnal félre kellett állnia, mert már a mellkasát dörzsölte a kormány.
Szóval itt azért a szoftveres bugok komolyabb gondokat okozhatnak, mint egy szimpla telefonnál. -
7Heads Drago
veterán
válasz #95462144 #13 üzenetére
Várjál, de az nem is kínai... Polarstar szerint a kíni még rosszabb lesz.
Szerintem itt sok fog múlni a szoftveren. Ami ha jól sikerül akár jó is lehet. A tesláknál is csak a szoftver a jó és sokan istenitik.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
nagyúr
Úgy gondolom, nem nekünk itt nem az elektronikával telitömött kocsik lesznek a nyerők, hanem a villanyhajtás és kiegészítővel épített kocsik.
Mondjuk jó lenne látni több hidrogénes kocsit is a toyotán kívül.
Az olaszokra várunk nagyon. Van mihez visszanyúlni tömegével. Illetve még mindig keresik a kicsi kocsikat. Fiat 500 még frankó és bitang nagy telitalálat volt, de kellene új dolog, nem pedig frissíteni az 500-ast.
Lancia Ypsilon sikere délen töretlen most is, és bizony ezt is megújítják. Itthon már nem forgalmazzák, mert minden elfogy ebből délen. Páran nem is tudják, hogy az Ypsilon a világ legszebb kiskocsija és ki van állítva a New York-i modern művészeti központban is.
Az osztrák-német Fisker-t szintén várjuk.
Az Opel Adam ugye kurva nagy bukta volt, azon kívül hogy eleve ronda lett.
Citroennek kellene még aktivizálni magát a piacon kis kocsi téren, mert bizony van potenciál ott is.
Renault 5 hamarosan jön, úgyhogy nem maradunk menőség nélkül.Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!
-
FireKeeper
nagyúr
én azért nem vennék erre mérget, az elkövetkező pár év elég rázós pénzügyi időszak lesz, főleg az ún. növekedési cégeknek, és kérdéses hogy tudják-e tartani azokat a volumeneket amiket a túléléshez kell, az esetlegesen csökkenő kereslet és felzárkózó konkurensek miatt.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
#31733248
törölt tag
"Akkor csak megérte a Teslát Kínába telepíteni, így könnyebb volt ellopni azt a tudást ami még hiányzott "
Megtörtént és az oda települt, kínai cégekkel autót gyártató német gyártók is eredményesen felhozták a kínai autóipart. Utána pedig csodálkoztak, hogy miközben Európában csökken az autóipari teljesítmény különböző ellátási problémák és a geopolitikai konfliktusokat kísérő válság miatt, Kínában intenzíven nőtt, ám ők még így is kevesebb autót adtak el, mint tavaly...
-
Graphics
Jómunkásember
Igaz, hogy már sokkal előrébb jár a kínai villanyautógyártás lassan, mint a globális autóipar...
Nem kellett ehhez a Tesla, régesrég lelépték a kínaiak ezt az ipart.
Lehet a másolás kártyát bedobálni erre a témára persze mindig.
CATL, BYD és lehet még sok márkát emlegetni. A villanyautópiac remekül növekszik, habár nem tartom jó iránynak, de ebben a régi autógyártók még nagyon gyerekcipőben járnak. Ja és az ellátási láncnak ki vannak szolgáltatva.
@Polarstar : Lancia Ypsilon-t csak azért veszik az olaszok, mert olasz. Máshol nem is forgalmazzák...
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
7Heads Drago
veterán
A legtöbb olasz autó beltere egy vicc számomra. És ez igaz a Lancia Ypsilon-ra is.
Nem véletlen hogy az autók zöme az országban német. Számomra még az a legjobban ehető. Az új elektromos vonalak sajnos túl extrémek már nekem is. Kevés ami bejön.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
k-adi
nagyúr