Új hozzászólás Aktív témák
-
HoTaZo
addikt
válasz Freiherr #19301 üzenetére
Először is az kéne, hogy elismerjék szakmának, akár úgy, hogy jogsi, GKI megszerzése után 2 év igazolt gyakorlattal, megkapja a szakmunkás minősítést. Akinek már megvan 2 év gyakorlata, az automatikusan a szakmunkás bértábla alapján lenne. Semmi minimálbér! Eltöltött évek után automatikusan emelés az inflációs emelésen túl. Napidíj + étkezési hozzájárulás (reggeli, ebéd,vacsora; külföldön+10%). Nem kell üzemanyag megtakarítási pénz, km bónusz, stb.
Igen, elbaszták, világszerte. Azzal is, hogy a balkáni sofőröket is beengedték. Ők nagyon lehúzták a színvonalat, szerintem.
Mi még úgy néztük a kamionokat, sofőröket, hogy Igen, ezek nem semmi fickók! Ma a srácok, lányok meglátnak egyes figurákat a parkolókban körbenéznek, hogy hol vannak az állatok, amit terelget a kucsmás bácsi vagy azt hiszi, hogy bohóckodnak akik a pólóra, mellig húzott mackó nadrágot a zokniba tűri és strandpapucsban buliznak idióta zenére...Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
Semmi, mert a tesztlapos vizsgákhoz kiosztották a puskákat is. A számítógépes legalább megijesztett néhányat és jobban rákészültek.
Én megcsináltam a kérdések + helyes válaszok listáját, szabadidőmben olvastam, amikor vezettem, felolvastattam.
S mivel rengeteget romlott a memóriám, így ez évben eddig 2 alkalommal végigmentem párszor az anyagon. Ha meg valami kérdéses lesz, akkor rákeresek még az 561-ben.
A tantermi jelenlétnek semmi értelmét nem látom, egy hét melót bukik az ember vele.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz freeknight #19304 üzenetére
Abszolút nem vagy öreg hozzá, hogy elkezd. Vannak nők, akik együtt akarnak lenni a párjukkal, miután kirepültek a gyerekek és 40-45-50 évesen vágnak bele. Aztán 4 kézben tolják.
Az alapokat l4cz vázolta. Fizu: 6-7-8-900k de vannak már millások is, attól függ, hogy milyen turnusban vagy hajlandó dolgozni, hogy melyik cégnél és milyen árut viszel. Szóval, ez összetett.
Nekem volt szerencsém 3,5-7,5-12t-on is dolgozni, szerintem jó ha fokozatosan (fél, egy év alatt) a méretekhez, még akkor is ha már megvan a CE.
Munka lesz, az hogy milyen, mennyi jut magyar cégeknek, arra a fuvarszervező, csendes kollégák tudnak jóslatot tenni.
A külföldi munkavállalók, ragtapasz a nyílttörésre. Örülni fognak a cégek a magyar, s nem is túl fiatal munkavállalóknak. Azért neked már több élettapasztalatod van, elméletileg nem kapkodsz úgy, mint egy huszonéves.
Mindenképpen nagy cégnél érdemes kezdeni, ott kevésbé fáj a járművekben esett kár. Mert azt fogsz csinálni, de minél ügyesebb vagy, minél jobban fel tudod mérni a szituációkat, annál kevesebbet csinálsz.
Aztán, ha rendelkezel, vagy közben szerzel idegennyelv tudást, akkor a külföld is lehet pálya, hacsak nem tart vissza család, mert tőlük sokat leszel távol. Ez a legnehezebb ebben a szakmában, szerintem.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
Nem ültem az utolsó két felújítóhoz egy percet sem tanteremben. Megkaptam az anyagot azt tanultam, megkaptam a vizsga dátumát és ott levizsgáztam.
Nekem az alapbérem még van pár tétel, amit nem akarok bukni olyanért, amit meg tudok tanulni munkavégzés közben is.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz Qtya123 #19322 üzenetére
Hát, igen.
Mikor hazaköltöztem, tudtam hogy többet nem nemzetközizek, nem tudnak annyit fizetni, hogy megérje. Arra se gondoltam, hogy nagy autóra visszaülök. Meg azért költöztem haza, hogy együtt legyek a párommal, ha már ő nem jött ki hozzám. Miután meglettek a hazai papírjaim, furgonoztam, majd beálltam fuvarszervezőnek. Aztán leköltöztünk a fő faluból vidékre. 2008-ban pont a pangás idején. Majd, a helyi Tsz -ben csak ráültem a nagy autóra, csak a magyar főnöki mentalitás nem jön be nekem. 6½- év után dőlt be minden, egy munkahelyi baleset után hozták a formájukat, aminek rendőrségi ügy, + per lett a vége. Hamar adódott egy lehetőség, hogy kipróbáljam magam informatikai téren, csak a srác, aki belevitt eltűnt. Mivel a Tsz -ben sem s ebben sem sikerült megfelelő bért összehoznom, így olyan után kellett néznem, ami rendbe teszi a házi kasszát és szeretek is csinálni. 1-2 évről volt szó, de a f@szkalapok olyan helyzetbe hozták az országot, hogy áldozatot kellett vállalnunk. Eszem ágában sem volt, hogy 1-2-3 hétre egyedül hagyjam a páromat, de ehhez értek, amiből fent tudom tartani a családot. Szerencsém, hogy szeretem csinálni, s nem elvagyok magamban. Párom sínyli meg jobban, ő is megtanult egyedül lenni ifjú korában, de túl sokat vártunk, hogy együtt lehessünk. Gyerek közben kirepülőben van, őt is támogatni kell...Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz otto14 #19356 üzenetére
Csatlakozom az előttem szólókhoz, tartály (tartány) ügyben, bármily nemű anyag a rakomány.
Azt mindig mosni, mostani kell, ergo nem vezetsz, hanem sokat tisztít(at)od. Külön kompresszoros, az még zajos. Ha folyadék a rakomány, az tud huncut módon viselkedni. Baromi kevés a tiszta, szag mentes tartányos munka.
Aztán ott a, szerintem minden tartányos rettegése, a vákuum vagy a túlnyomás hatás.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz Qtya123 #19358 üzenetére
Hát, nem vagy könnyű helyzetben. Párod sokat tett a kapcsolatokba, te érted.
Lehet, hogy ezalatt az irodai szakasz alatt jön be az a munka, ami mindkettőtöknek megfelelő lesz.
Messze nem vagyok vallásos, de hiszem, hogy a dolgok nem véletlenül történnek, s ha még rá is segítünk egy céltudatos akarással, akkor arrafelé fújja a sors széle a hajónkat, amerre szeretnénk haladni...Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
Pénteken a szlovák kamionstop érint Kuty és Rajka közt?
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz KAMELOT #19375 üzenetére
Azt akartam kérdezni, hogy mennyire járható 40t-val.
Még úgyis csak a felrakónál vagyok, 15:40-es az ablakon, 15:10 előtt nem is fog adni papírt a gép.
Maradt még pár órám a mai vezetésből, a 90-ből: 14:30, a GPS szerint 12:15 vezetés innen a telephely, Pozsony felé...Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
+1
Én, 3. hete kivettem rendesen a heteimet. [kép]
Ha, unatkozik, de szeretitek a rugbyt, akkor ezzel (ingyenes, csak regisztrálni kell) tudjátok követni vagy visszanézni a tegnap hatalmas meccsel (Franciaország - Újzéland) kezdődött V.B-t.
Ma este Anglia -Argentína.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
-
HoTaZo
addikt
Szerintem, olyasmi lehet mint ami nálunk volt. Egy, valamiért Menetlevélre keresztelt programon keresztül követik a megtett km-eket, meg mást is. Valami oknál fogva elküldte nekem az aktuális pozíciómban lévő kamionos adatokat. S, akkor néztem, hogy majd' 200km elt érés van a tachográf és a Menetlevél adata közt.
Ha ők látják, hogy hány óra vezetésnél vagy, akkor látják, hogy mennyi az aktuális km állásod is. Ha a lekövető programban ~5%-nál több az eltérés a tachográfhoz viszonyítva, akkor azt helyre kell állítatni velük, mert mindig fals adatokkal fognak dolgozni.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz tahepa #19412 üzenetére
Debrecenből jár egy ismerősöm a BHS Transszal Görögországba, de én Liszabon mellett futottam vele össze . Szóval, jó nagy területeket fednek le. S ott van valahol egy telephelyük is.
Viszont, C/E kategóriával, 0km-esen , én még csak 7,5t-val kezdenék max., pár hónapot - ½ évet, utána mennék csak feljebb. Szokni kell a méretet.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
Kevés helyen vannak volt sofőrök a fuvarszervezői vagy diszpécseri székben. Magyarországon nem igazán divat.
De nálatok ez katasztrófa, hogy mennyire percre pontosan kicentizik a fuvarokat, elmondásod alapján. Olyan nincs, hogy azért b@szogassunk egy embert mert, igazhogy a megbízásában 3 nap áll a rendelkezésünkre a fuvar lebonyolítására, de van egy őrültünk, aki 2 nap alatt letöltés, de a két másik is megoldotta 2½ nap alatt, akkor neked is le kell tudnod tolni minimum 2¼ nap alatt!
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz otto14 #19421 üzenetére
& Qtya123
A legtöbbünknek úgy jött ki, hogy jogsi után már nagy autóra ült, de akivel beszéltem és fokozatosan került nagyobb autóra, az mind örült neki, s én is úgy gondolom, hogy nyugisabb fokozatosan nagyobb járműhöz szokni.
Ennyi, nem több.Qtya123 : Semmilyen buszra nem ülnék fel sofőrként. Ma már utasként is nehéz...
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz kzolisajnos #19424 üzenetére
Amíg vársz rájuk, addig nincs gond. Amikor megindultak, ott kezdődik igazán...
Kinél matatott fent az a szerencsétlen?
[ Szerkesztve ]
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
Tegnap este mázlim volt, Prága előtt a D8 -as mellett valamilyen cég parkolójában sikerült elrejtőzködnöm, reggel meg kisurrannom. Prágát majdnem akadály nélkül vettem, de nincs okom panaszra.
Brno előtt viszont úgy beálltunk, mint a szar.
Az úgy elcseszett a napomat, hogy nem csak az árut nem tudom ma leadni, de haza se jutok. Pedig reggel még esély volt mindkettőre.
Nem kockázatom meg a 10 órán túli vezetést vagy az elégtelen pihenőt. Nagyon nem adta volna ki ma.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz kzolisajnos #19426 üzenetére
"H" betűt ne ejts ki, nem használják.
Mond neki, hogy "fréró, szé pá iszi kö tü vő antré!" (Tesó, nem ide akarsz bejönni!) Aztán figyeld a fejét!Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz kzolisajnos #19430 üzenetére
Akkor pár még:
Mange tes rongins! - Manzs té ronzsá' ! - Edd a fikád! - Ez északi , Ch'ti (Stí) nyelvjárás.Va caguer! - Vá kágé! - ~Szard össze magad!
A különlegessége, hogy "caguer" az állatok, kiváltképp a kutya defekál. Megszokottabb a
Va chier! - Vá sié! - Fosd össze magad!*Ha igen után "n" van a szó végén, akkor az "n"-t a torokban elfolytjuk, ezt jelöli az aposztrof a ronzsá' végén.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz kzolisajnos #19436 üzenetére
Jobb lesz, ha nem velük használod.
De, ezt biztos ismered!
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz capafog23 #19440 üzenetére
Kicsit speciális az az övezet, több kis határátkelőhely van egymáshoz közel.
Én eddig csak kiléptem St Margrethnél, belépés máshol volt.
Az osztrák oldalon van 4 hely, hogy onnan kell-e legyalogolnod a spedícióra azt nem tudom. De javaslom, hogy ott állj meg előbb és érdeklődj.
Ha azt mondják, hogy gurulj be a vámudvarra, s onnan császkálj ide-oda, akkor a híd után, a svájci őr után balra fordulva kell hátulról bemenned.
Ott, a nagy épületben vannak a spedíciós cégek. Meg, lehet hogy most már ott vannak a vignette automaták. A pontos km állásodat ne felejts el felírni+ útdíj kártya+ tankoló kártya. Hacsak nem boxszal fizeted az útdíjat, de azt nem tudom, hogy működik.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz capafog23 #19446 üzenetére
Én, ott mindig csak kimentem Svájcból.
Így, hogy boxszal fizeted az útdíjat, akkor elképzelhető, hogy ott mész át, ahol akarsz.
A vignette-seknek azért volt (van) megszabva, mert Wolfurtban a vámolás után húzzák a jegyet, s amikor beadják az aktuális km állást, tudják, hogy onnan hány km a határ, s azt kivonják a vignette kikérésekor megadott , s a kilépéskor megadott km adatból.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz KAMELOT #19452 üzenetére
Jártam, volt egy rendszeres körfuvarunk, Veszprém - Altstätten.
Hörbranznál léptem be Ausztriába - Wolfurtban intéztem a beléptető vámolást - Kriessern volt megadva határ átlépőnek - Altstättenben le- és felraktam onnan pedig St Margrethben intézték a kivámolást. A spedíció mindent megcsinált, nem kellett a vámirodára sem mennem, csak a fabódéhoz az autóval. Ő mutatta a kijáratot és a hidat. Osztrák oldalon még kaptunk egy pecsétet és irány vissza Hörbranz , Veszprém.
4 éve voltam arra utoljára, lehet , hogy azóta változott a rend, de mi így jártunk.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz Avicularia #19460 üzenetére
Én egyetértek vele. Egyfajta PAV nem ártana a személyautó vizsgákhoz is. Akinek elveszik a jogsiját, kipontozza magát annak megvan az oka, annak nem ártana jobban belelátni a lelki világába.
Viszont, egyértelmű, hogy aki már 10 éve vezet, nem rendszeres vagy baleset mentes előélettel, annak alapból a B+ járna a következő jogsi újításkor.
Amikor még híre sem volt M.o.-on a GKI -nak, akkor már bevezették a franciák. Húztak egy vonalat, hogy aki 1996 júniusa előtt munkáltatói igazolással bizonyítani tudta, hogy vezetett C, CE kategóriás járművet annak nem kellett tanfolyam+vizsga, megkapta a papírt automatikusan. Majd 5 évre rá viszont kellett mennie vizsgázni.
Nekem pont megvolt a C-re az előírt idő, de mivel otthagytam a céget, akinél vezettem, így hiába mentem vissza, hogy adjon igazolást, elhajtott.
Aztán jött egy OFA típusú tanfolyam, 7 hónap alatt targonca, C (akinek kellett), CE, ADR, tartány és GKI a végén.
Egy nap meg hozzájuk mentem rakodni, akkor nagy szemekkel nézett. Vállára tettem a kezem és mondtam neki, hogy "Látod Golyó (ez volt a gúnyneve), nem kellettél hozzá, hogy meglegyen!Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz Avicularia #19471 üzenetére
Ne már! 110 az korrekt sebesség friss jogosnak. A nagy súlyú, böhöm autót meg azért nem adnék alájuk, mert aki vagy akinek meg tudja (szülő), fizetni az friss jogaival még nem érett meg rá. Ugyanúgy, mint a motornál.
Ugyanazt tudom erre is mondani: megtanult vezetni, de közlekedni még nem.
A PAV pedig az esetleges pajszer, baseball ütő elővevők kiszűrésére hasznos.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
Reggel 6 óta szedem össze az államat.
Sezananál tankoltam, jön oda egy fickó, angolul kérdi, hogy hol tud szlovén boxot venni, elmondom neki, erre: Merci, mon ami!
Kiderült, hogy francia, Normandiából, Magyarországra költözött, mert jobb mint Franciaország, Waberer'snél dolgozik.
Nem volt sok időnk csevegni, siettük mind a ketten, de utána felmerült bennem pár kérdés...Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz Avicularia #19482 üzenetére
Aztán, amint átlépitek a határt megszédültök a fergeteges száguldástól!
Ne félj! Erősebb lapjaid vannak. Ha ilyen hülyeség jutna eszükbe, akkor sokan kiáltanánk Fedár Sári-t! C, CE viszi a B+ -t!
Szerk.
Szerintem, sokan elegendő tartalék felhalmozása után enged utat a honvágyának.Az amerikai álom már a '90-es évek végére szerte foszlott.
[ Szerkesztve ]
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
Hol jobb, olcsóbb most átmenni Franciaországba, Fréjus alagút vagy Chamonix?
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
& Tüzi & kzolisajnos
Ezek éjszakai lezárások, nem érintenek.
Mind a két alagútban vannak éjszakai felújítási munkálatok, ahogy olvasom.Az ár, az ugyanaz: Fréjus, Mont Blanc
Olasz oldalról drágább a magasabb áfa miatt.
4-5 éve mentem át a Mont Blanc -on, 2002-ben még rendszeresen, oda-vissza a Fréjus -ön.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
Időközben volt egy kerékcserém.
Nem is olyan régen a baloldali kormányzotton engedett el a hegesztés, ma meg a jobboldalin. Szép lassan eresztett le.
Éppen végeztem a leállás utáni adminisztrációmmal, már készültem a vacsihoz, amikor szólt a szomszéd srác, hogy lapos a kerék. Egy darabig a szélére gyanakodtam, mert a tövénél is eresztett, de aztán mutatkozott a felnin is.
Soha életemben nem láttam még ilyent, most meg 2x is!
Kezdek belejönni a kerék cserébe.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
Ébredés után jutott eszembe, hogy a gumis azt mondta, hogy felcserélték a két kormányzott kereket (70km/ó-nál volt egy kis kormány remegésem de nem jöttek rá, hogy mitől. Jobbat nem találtak, mint felcserélni a kerekeket. Kicsit enyhébb, de nem szűnt meg), az jutott eszembe, hogy nem is másik felnit kaptam, csak javítottak rajta valamit...
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz kzolisajnos #19496 üzenetére
Így nehéz, bizony!
Mint minden hegy, az is gyönyörű, bármikor is jár arra az ember.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
Rühellem én is azt a pályát. Nekem, a halálom ez az oldaltávolság be nem tartása. Rengeteget nézem a tükröt miattuk. Alapból a jobboldali sávot harapom, de ha látom, hogy kezd közel jönni, akkor picit beljebb húzódok, hátha észre veszi magát, ha nem, akkor dudálok.
Ezért döntöttem a 87km/ó-ás utazó sebesség mellett, mert a 90-ezők lehagynak, segítem is őket, ha még én érek utol valakit, akkor bele tudok taposni, így minimum 4-5km/ó plusszal tudom előzni.
Ha ilyen, felgyorsuló ha előznek balfékkel hoz össze a sors, szintén dudálok, eddig visszavettek a sebességből, még ha mutogattak is, arra meg teszek magasról. Vagy az angol 2 ujjassal válaszolok.
Az abstandra, meg sebességre, ott a CamSam. Igaz, ha befékez előtted, azt nehéz kivédeni. De, talán fellebbezhető, mivel mérik a sebességet is ilyenkor.Mindjárt vége a hétnek, aztán lazíthatsz!
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
Mi meg úgy döntöttünk, hogy kihagyjuk az alagutakat, ezzel az árral még mindig jobban járunk, ha kerülünk. F-58600-ba viszem, kb. 2x annyi az út attól a ponttól, ahol vagy az alagútnak vagy erre megyek Lyonig.
Engem nem zavar, több a km-em, s elméletileg ha nem is hétfő reggelre, de délelőtt megérkezek. Előrébb lehetnék, ha nem tartott volna több mint 6 órát, hogy megrakjanak rendesen, mert elsőre tengelyes lett.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
Abszolút OFF, de hogy hol tart már az AI, Radics meg nagyot hozott össze ezzel.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
-
HoTaZo
addikt
Sziasztok!
Nem tudom, hogy mentetek-e már át Lyonon keresztül, a városon belül?
Mivel az A6 és az A7 a város északi részén, a Rhône és a Saône folyók közti alagútban vált át egyikből a másikba, joggal gondolhatnánk, hogy át lehet ott is menni. Viszont, mindkét irányból (Mâcon vagy Valence felől) nagy táblák jelzik, hogy a centrum tilos, "Sauf desserte locale vagyis kivéve celforgalom, s jelezték is az elkerülőket. Nem egyszer mentem arra több irányból, mindig az elkerülőkön.
Igen ám, de mi van akkor, ha egy fekete rolóval ez a tiltó jelzés letakarják? Mint, tegnap is. Feltételezem, hogy a hétvégi kevésbé jelentős forgalom okán takarják le a tiltást, a feltételek adottak, útszélesség, alagút magasság (4,3m)...
Viszont, vannak 7,5t Sauf desserte locale táblák rendszeresen! Ami azért elbizonytalanított, hogy nem lesz-e bünti belőle. A kamerák nem villantak, rendőr nem állított meg, de máskor körbe megyek, a békesség kedvéért. S, ezt tanácsolom másnak is, minden esetben, még letakart tábla esetén is.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
Kurva jó meló!
Tegnap délután 1½ óra alatt megrakták gumiabronccsal. Jöttem 175km-t, 9 óra után kezdték el szedni, s még nem végeztek. Ketten vannak, s tételesen szedik...Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz Qtya123 #19516 üzenetére
& &
Már, én is kezdtem beszáradni, de a végére csak sikerült elérnem a felrakót. Megint megváltottam a világot nekik. Igaz, holnap kelhetnek hajnalban, hogy mihamarabb túllegyek pár cinkesebb ponton. Még ha az összeset nem is tudom elkerülni. Lerakó után vihetem a raklapjukat másik címre...
Zolás: Hú , az húzós, a napidíj ellenére is. De, legalább tudtál császkálni a környéken?
kzolisajnos
Putain ça vieille mère ! Enculée de ça race ! - A vén k. anyját ! A seggbe b@szott fajtáját!Nekem is volt pár kisebb púp a ponyván, de nem volt vészes.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
"...annyit kértem, hogy németek felé ne nagyon. Erre mit kapok?"
Te, tapasztalatlan zöldfülű! Pont azt nem szabad ilyenkor mondani, amit el szeretnél kerülni! Mondhattál volna Dél-olaszt, spanyolt, franciát... Nem, te bemondod Schpountz Land...
Kezdő...!Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG UltraWide UltraGear 49GR85DC-B 3 Év LG Grancia !!! 240 Hz
- DJI Avata 2 Fly More Combo (Three Batteries)
- -59% HP EliteBook x360 830 G7:i5 10310U,16GB,256GB,vil.MAGYAR bilI.,IR,13.3" Touch,100%sRGB,WWAN 4G
- Sony PS5 (1116A) + 2TB Samsung SSD bővítés a gyári 825GB mellett, két karral + venom töltőhub
- HP Laptop 15-fd051ne - ÚJ - 15,6" FullHD IPS notebook - Core i5-1335U, 8GB, 512SSD, Win11
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs