Új hozzászólás Aktív témák

  • zsid

    senior tag

    válasz toztaat #3113 üzenetére

    Ha olyan munkád van ,mint az enyém akkor nem ritka a 3-4 órás rakodás és a miénk egy speciális eset is, mivel nekünk nem kell jelen lennünk a rakodásnál így mi szabályosan húzhatjuk olyankor a pihenőt. Volt olyan, hogy egy hónapig minden nap osztott pihenőm volt mert minden nap 4-5-6 órát álltam rámpán :D

    Ezzel az "elvárt pihenő nyomással" is van némi morális probléma. Amikor a fuvarozó elvárja, hogy kinyomd akkor szemétköcsög stb.. amikor pénteken sietsz haza és magadnak nyomod ki, hogy haladj akkor nem gond...
    Néhány országban rakodás közben is beeshet egy kontroll olyankor ki állja a számlát? Haveroméknál elég gyakran kéri a főnök, hogy csapják fel a mágnest és irány az ég alja. Volt már ebből egyszer probléma, kicsengette a 2x4000 eurot Szlovéniában. A haverom persze ész nélkül "vasalta" a gépet, ha kellett, ha nem majd egyszer belebukott a dologba (szintén Szlovéniában) és saját zsebből kellett kifizetnie a 2000 eurot, mert a főnöke megmondta neki hogy akkor ő nem kérte semmilyen okosságra, sietnie sem kellett.
    Ha rakodás közben esik be egy ilyen ellenőrzés biztos, hogy fizetik a büntit? Az ilyen elvárt szabálytalanságoknál az a baj, hogy ha több dologban is sáros a sofőr és egy teljes kontrollnál ez kiderül akkor nagyon sokba kerülhet a vége és a legtöbb esetben a fuvarozó simán kihátrál a dologból, hogy ő ilyet nem kért a sofőrnek pedig kötelessége megtagadni a szabálysértésre utasító parancsokat.

    Az az igazság, hogy az ilyen kinyomom pihenőre amikor épp spanizok ezerrel ez a saját magunk szopatása, mert ingyen odaadjuk a főnökünknek azt az időt, ami a saját pihenésünket szolgálná.

    <tRucKdriFteR>

Új hozzászólás Aktív témák