Új hozzászólás Aktív témák
-
Killing
addikt
válasz jerry311 #6953 üzenetére
Figyi, jogsi nem kell hozzá.
Egyébként az, egy 7600GS-el volt pont pariban, amit karácsonykor cseréltem le, de 5770-el még így is jobb a teljesítmény. Majd ha lesz lóvé akkor le lesz cserélve egy Phenom II-re, addig jó ez is.[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
jerry311
nagyúr
válasz Killing #6954 üzenetére
Az autó benzinnel megy, nem jogsival. Legalábbis én ezt tanultam tizenpárévesen, egy 1200-as Ladán, falu széli földutakon...
Persze, hogy jobb teljesítményt nyújt, mint egy olyan videokártya amivel "párban" van. Én is ezért vettem a 4830-at, a VGA limitemből csinált CPU limitet. Így azért valóban jobban játszatók a dolgok. Igazából mindegy, csak kicsit furcsának tűnt a CPU/VGA párosod.
-
Xantomas
őstag
Elsősegély vizsgához, mivel vizsgafeladat, a mesterséges lélegeztetés. Nem tudom, hogy akkoriban nekünk miért nem így tanították, és demonstrálták...
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Killing
addikt
válasz jerry311 #6955 üzenetére
Nem általánosítanék, van amelyik gázolajjal megy, van amelyik autógázzal, bioetanollal, esetleg kettős üzemű. De ilyen mélyen ne menjünk bele.
Xantomas: Nekünk meg csak egy bábut adnak. Kérem vissza a pénzem. Vagy fizessek még rá?Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
Ezaz, megvan a jogsi!
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
bzoley
veterán
Nah, végre én is autó közelbe jutottam, Kedden volt az első órám, (elvileg rutin). Nem gondoltam volna, hogy egyből a Hungárián, meg az Üllőin fogok tekeregni, de nem aggódtam. Népligetből kellett kimenni a pályára, az Ecseri paic mellé. Ott megmutatta az oktató, milyen feladatokat kell megtanulni, aztán elvittem a Béke térre(ott lakom). Csütörtökön uez, csak már én kerülgettem a bólyákat. Nem tudnám megmondani, mi volt a legnehezebb, egyik sem tűnt túl vészesnek, csak jól kell csinálni. Korábban az emelkedővel riogattak, valójában szinte ez a legkönnyebb. Hétfőn talán megtudom, mikor lesz a vizsga, de két hét min., az tuti.
-
-
Xantomas
őstag
Pedig az emelkedő sokaknak mumus, köztük nekem is.
Ha nem egy erősebb diesellel vagyok, hanem egy gyenge benzinessel, akkor csakis kézifékes módszerrel tudok elindulni. Egyszerűen képtelen vagyok arra, hogy olyan gyorsan lépjek át a fékről a gázra, hogy ne fulladjon le az autó, akármennyire is csúsztatom a kuplungot."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
VR6-Fan
veterán
válasz Xantomas #6965 üzenetére
pedig ez csak gyakorlás kérdése, nem egy nagy was ist das
nem lehet hogy még mielőtt gázt adnál nagyon lelépsz a kuplungról, a két lábad szinkronjára kell rágyúrni egy pici és jó lesz.
de rutin vizsgán pont hogy kézifékkel kell indulni
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
:-I
tag
válasz Xantomas #6965 üzenetére
VR6-Fan leírta már, csak gyakorolni kell. Nekem is kellett gyakorolni, de most már megy.
Ma olyat láttam, azt hittem besza-behu. Tanulóautót előzöm meg (inkább elhaladtam mellette), átnézek egy pillanatra, oktató olvas, egyik lába felhúzva. Mindezt városon belül. Ha a tanuló netán elbénáz valamit?
[ Szerkesztve ]
"A férfiak, érthető okokból, nem akarják nézni a hüvelygomba-krém, nedvszívó szárnyasbetét, változókori inkontinencia és hüvelyszárazság reklámokat." by Csemike
-
:-I
tag
-
Xantomas
őstag
válasz VR6-Fan #6967 üzenetére
A ciki, hogy egy jó ideje már megvan a jogsim
Vizsgán ment, nem az volt a baj, sőt, a tanuló Yarison is simán ment a lábfékes emelkedős elindulás.
Ahogy a családi 2.1-es TD Xantiával röhögve, de az 1.4-es kis benyás Thaliával már nem. Egyszerűen alapjáraton nincs ereje.Kuplung benyom, lassan kienged, és közben fékpedál benyomva tart, mikor érzem, hogy picit megindulna, lassan kiengedem a féket, és a kuplungot is. Ha jobban felengedem a kuplungot, még csúsztatja, de mihelyst megszűnik a fékhatás lefullad. Ha kevésbé engedem ki a kuplungot, akkor gurul hátra az autó, nem fullad le, ekkor adok neki egy kis gázfröccsöt és megindul. De ezzel a módszerrel a kuplungot küldöm az örök tükörmezőkre hosszútávon.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
VR6-Fan
veterán
válasz Xantomas #6973 üzenetére
szerintem ott a hiba hogy lassan engeded a féket.
én úgy szoktam az alul nyomaték szegény kis autómmal hogy állunk egy helyben fék kuplung benyomva, ha indulni akarok akkor leugrok a fékről és párhúzamosan vele a kuplungról is addig a pontig ahol már érzem hogy megtudom tartani legalább egy helyben az autót a kuplunggal (ehhez kell a gyakorlás meg az autó ki ismerése), közben meg rárúgok a gázra (nem vészesen csak hogy kb 1500-2000 legyen a fordulat) és ott megtartom, majd szép lassan lépek le a kuplungról és a gázból is egy picit vissza veszek.ha elég ügyes vagy akkor egy cm-t se gurulsz meg, ha meg kevésbé akkor meg egy nagyon minimálisat.
az egész folyamat az elindulástól addig amég leszállsz a kuplungról nem tart 20sec-ig ennyivel bőven nem fogod le gyilkolni a kuplungot.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Atomgeszi
veterán
Neked ilyen korán kiadták már a városi vizsgát időpontját?
Nálunk baromi lassan megy. Eddig 1szer voltam vezetni városba(előtte fél órát a mi kis városunkba) pedig már több mint 3 hete volt a rutinvizsgám. És jövőhétre is csak két randi van beírva az oktatóval és úgy érzem lesz még egy pár. De ez így nagyon lassú. Ha így haladok nyár végére se lesz meg a jogsi. Pedig én mennék amikor mondja.Amúgy másik iskolánál is kb olyan az oktató, hogy hagyja a tanulót menni. Szerintem ez a jó(persze bizonyos óraszám/gyakorlás után) mert legalább megtanul mindent magától a tanuló. És nem az, hogy szinte az oktató helyetted vált ő kezeli a kuplungot , mert így sose fog megtanulni vezetni a tanuló. Nálunk is ez van, hiába dízel mikor felérek egy egyirányú utcában ami eléggé lejt és a végén még stop vonal is van a legszarabb helyen, ott egyszer megállni és utána úgy kimenni a kereszteződésből, hogy ne guruljak hátra de ne is nagyon dobjam ki az orrát a kocsinak, hát izzasztó picit. És folyamat visszagurulok és mire megfogná a kuplung az autót addigra már fulladás közbeni állapot van.
Nehéz ez , de gyakorolni kell. Bár egyszerűbb lenne, ha kivinne az oktató egy olyan helyre ahol nem zavarok senkit és magamnak gyakorolgatnám az emelkedőn megfogni kuplunggal az autót meg, hogy mire mit reagál. -
bzoley
veterán
válasz Atomgeszi #6975 üzenetére
Nem, még csak a rutinnál tartok, és rutin vizsgáról volt szó. A múlt héten, mivel korábban nem volt más időpont, két "órám" volt. A jövő hétre négy alkalom van beírva, remélem ennél sokkal ritkább nem lesz.
Xantomas:
Üdv, rég "láttalak".
Nálam a feladat csak annyi, hogy emelkedőn megállni, kézifék, majd azt kiengedve elindulni. Ehhez elég felengednem a kuplungot annyira, hogy az autó "leüljön", kiengedem a kéziféket, és már indul is az autó. Ha véletlenül nem indulna meg, kicsit még feljebb engedem a kuplungot. Gázt nem szabad nyomni, csak ha már megindult. Ehhez mondjuk van egy 1.5-ös dízel Megane-om. Nekem így lett kiadva a feladat, gondolom iskolánként lehetnek apró eltérések. Még annyi volt hozzá, hogy ha mégsem akarná megtartani a kézifék az autót, akkor nyomjam mellé a féket is ahelyett, hogy agyontépném a kéziféket, majd mindkettőt egyszerre engedjem el. -
-
blueMerle
veterán
Mivan? Lejtön? Gondold már végig. Ha csak a gázt+féket nyomod sebességben akkor lefulladsz Az pedig hogy egy lábbal fék+gáz a másikkal kuplung egy őrülten veszélyes baromság!!
Én a 7 év alatt közel ~levezetett 370.000km-es tapasztalatommal így szoktam lejtőn: gáz+kuplung együttes használata és a kocsi akármilyen meredek lejtőn atombiztosan áll. Ehhez azért nem árt mondjuk jól ismerni az autót és egy kis rutin is jól jön
Mazsoláknak természetesen a kézifékes-nagygázos megoldás a tuti, ezeken mondjuk jókat röhögök , de inkább ez, mintsem hogy rámguruljon.
[ Szerkesztve ]
-
blueMerle
veterán
válasz uborka3 #6988 üzenetére
Neked ugye nincs jogsid?
Gondold már végig légyszives:
Állsz egy lejtőn, kézifék nincs behúzva, az autó sebességben hogy ne gurulj vissza, a gázzal+kuplungal tartod a kocsit. Ha ebben az állapotban csak a féket+gázt nyomod, a kuplungot pedig nem /tehát sebességben/ nem fullad le a az autó?B verzió:
Kézifék behúzva, indulsz, KUPLUNGOT ENGEDED, gázolsz és kézifék ki.Seholsem birom felfogni hol kellene itt a féket használni???
A kuplung+gáz az tök jó, főleg ha 5 percig állsz, és közben szénné égeted.
Beszélj egyes szám első személyben. Nem 3000-es fordulaton tartom a kocsit hombre, hanem 1200-1300. Nem, nem mazsoláknak való és nem egyszerü. Nem ma kezdtem, és közel 100 embert megtanítottam vezetni, mikor másodállásban ezt csináltam Tán nem vagyok hülye hozzá, elhiszed?
[ Szerkesztve ]
-
Winner_hun
félisten
-
blueMerle
veterán
válasz Winner_hun #6990 üzenetére
De miről? Komolyan ti mindhárom pedált nyomjátok lejtőn? Azigen. Vagy 25 vizsga után, oktatói /bár igaz, már lejárt rég/ engedéllyel újat tanultam.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz uborka3 #6988 üzenetére
nem tudom hogy vagy vele, de nem 5percig kell állni és kuplung+gázzal tartani a kocsit, akkor ki kell rakni üresbe és rálépni a lábfékre, de 5 percnél még tán a kézit is megéri behúzni
indulásnál meg a dél előttem felvázolt módszerrel könnyedén és finoman ellehet indulni...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
blueMerle
veterán
válasz VR6-Fan #6993 üzenetére
Pontosan Ha tovább kell várni akkor csak fékkel tartod az autót, üresben.
uborka3: NEEEEM nem hiszem el hogy ennyire értetlen vagy. Kérlek szépen ne ülj autóba, Köszi. Ezt a kommentet meg olvasd el, a(B) fenti sorokat(/B).
Ez a topic tele van szakértőkkel, elnézést hogy közbeszóltam, csak ha hülyeséget látok, nem tudom megállni. De folytassátok csak, további kellemes koccanást.
[ Szerkesztve ]
-
:-I
tag
válasz blueMerle #6986 üzenetére
Miért lenne baromság?
Próbáltad már? A jobb lábaddal nyomod a féket, a külsőddel pedig simán tudod úgy tartani a gázt, hogy az autó ne fulladjon le.Vázolom a szitut: Állsz az emelkedőn, nyomod a féket, ugyebár. Indulásnál szépen a külsőddel rábólintasz a gázra, jobb lábaddal meg a kuplungpedált kezeled.
Szerintem ez abszolút nem veszélyes.#6994: Nem kell elmenni, elvégre senki sem egyformán vezet, mindenkinek megvan a saját stílusa, satöbbi.
[ Szerkesztve ]
"A férfiak, érthető okokból, nem akarják nézni a hüvelygomba-krém, nedvszívó szárnyasbetét, változókori inkontinencia és hüvelyszárazság reklámokat." by Csemike
-
blueMerle
veterán
válasz uborka3 #6995 üzenetére
Igen, így, azt nem írtam meddig. De Te gondolom mentalista képességekkel rendelkezel és kitaláltad hogy képes vagyok az autót így nyúzni akár fél óráig is.
:-I: annyiban veszélyes hogy vannak autók, ahol a fék messzebb van a gáztól. Ott ez a szitu bizony veszélyes. Márcsak tudom, egyszer így gurultak rám Ellenben ha valaki kellő rutinnal rendelkezik, akkor egy lehetséges alternatíva, valóban. Ennek ellenére is fenntartom hogy a kuplung+gáz rövid távon ennél biztonságosabb.
Winner_hun:
uborka3: 1 percig ha valaki képes 1100-1300as fordulaton megtartani az autót gáz+kuplungal akkor az sokkal inkább javallott mint a kézifék állandó buzerálása, kellő rutinnal!. Csak ennyi lett volna a mondandóm lényege.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Medence topik
- Autós topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Magisk
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- DXRacer használt szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest