Új hozzászólás Aktív témák
-
VTom
veterán
válasz Dr. Akula #49 üzenetére
Mi?
Az megvan, hogy mennek fel egy lépcsőn, azért nem látszik a fejük?Megpróbálom Neked összegezni.
Általánosan elterjedt képarány a 16:9 (vízszintesen 16, függőlesen 9 egység adja ki az arányokat.) eddig remélem megvan.
Az ezeken használt leggyakoribb felbontások:1920x1080 (full HD), 2560x1440 (QHD) és 3840x2160 (4K) ahol a számok a vízszintesen x függőlegesen megjeleníthető pixelek számát jelentik.
Az ultraszélesnek nevezett kijelzők fenti "párjai" : 2506x1080 (UWFHD), 3440x1440 (UWQHD) és 5160x2160 (UWUHD).
A 32:9-eseket nincs kedvem bepötyögni, ha érdekel, keress rá.Ezek nem úgy működnek, hogy levágják a 16:9-es kép alját meg tetejét, hanem ugyanarra a képre kapsz plusz kb. 17%-ot mindkét oldalon, 32:9 esetében plusz 50%-ot mindkét oldalon. Ergo megnövelik a periférikus látást a játékban, immerzívebb élményt adva.
A játékmotorok sem úgy működnek, hogy 4K-ban többet látsz a képből, hanem ugyanazt látod, mint fullHD-ban, csak 4x annyi pixelből, sokkal részletesebben megrajzolva.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...