Új hozzászólás Aktív témák

  • hobbyone

    aktív tag

    Jófogás tapasztalat

    Három terméket néztem ki, különböző eladóktól. Legyen: 1, 2 , 3. Mindegyiknek írtam a kapcsolat a hirdetővel opción keresztül. 1000-3000 Ft közötti ruházati termékről volt szó.

    1.
    Nem válaszolt.

    2.
    24 órán belül válaszolt. Ezután megígérte, hogy este megad minden fontos adatot, de elfelejtette. Végül már majdnem minden megvolt, de a pontos szállítási költség még mindig hiányzott. Azóta semmi reagálás.

    3.
    24 órán belül válaszolt, és viszonylag gyorsan megkaptam a szükséges információkat. Ajánlott elsőbbségivel kértem a postát, amire 500Ft-os postaköltséget adott meg. A termék árából nem alkudtam.
    Kedd délelőtt utaltam a pénzt, majd vártam az értesítést a feladásról. Péntek reggel felhívtam, hogy mi újság, erre közli, hogy csütörtökön feladta, csak még nem írta meg. Mondom oké, ma (pénteken) valószínűleg megkapom az elsőbbségi miatt. Erre közli, hogy nem azzal adta fel, de a postán azt mondták neki, ma megérkezhet. Igazából tudtam, és szerintem ő is, hogy erre mekkora az esély (0 %), de azért reménykedtem. Nem jött meg..
    Képes volt 90Ft megspórolásáért (615Ft-525Ft) simán feladni, főleg úgy, hogy jön a hétvége. Ilyen emberek vannak..

    Összegzés:
    Vaterán eddig alig volt kommunikációs problémám az eladókkal. Lehet a jófogáson praktikusabb a telefonos kapcsolatfelvétel.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák