Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • StLui

    veterán

    válasz oneal1 #157021 üzenetére

    Ezt most találtam, talán a legfontosabb mondat:

    "Az egy év jótállás jogszabály alapján jár a fogyasztónak, melyet saját hatáskörben megfelelő szakvélemény hiányában a forgalmazó nem vonhat meg.
    A szakvéleménnyel kapcsolatban pedig elvárás, hogy olyan szakértőtől származzon, aki szakmailag kompetens és független, így állásfoglalása egyértelmű, pontos és egzakt választ ad arra a kérdésre, hogy a telefon hibája megvolt-e már a vásárláskor, avagy később keletkezett. A szakértői vélemény elkészítésével felmerülő költségeket pedig a vállalkozás nem háríthatja át a fogyasztóra. Ha tehát a forgalmazó vagy a gyártó mentesülni akar a jótállási kötelezettsége alól, neki kell bizonyítania, hogy a fogyasztó által felismert hiba a vásárlást követően keletkezett."

    Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

Új hozzászólás Aktív témák