Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #222 üzenetére

    Az Intel, csak marha sok hátránya van ám az ilyennek grafikai feldolgozás során. Nem véletlenül jön erre egy külön grafikus API.

    Úgy meg lehetne csinálni, hogy lenne egy vezérlőlapka, és akkor arra csatlakoznának a segédlapkák a multiprocesszorral, de annyira a konkurens folyamat, hogy egy rakás link kellene, és ezek a linkek lehet, hogy jó ötletnek tűnnek az EPYC-en, de egy GPU esetében legalább tízszer több kellene belőlük, vagyis egy rakás tranyót erre lősz el, és legalább a TDP büdzsé 20%-át. Nem véletlen, hogy ezt csak CPU-ban alkalmazzák, ahol azért nem minimum tízezer, hanem csak 100 körüli konkurens szál fut, ráadásul jól alkalmazható a lokalitási elv. Egy GPU ennek pont az ellentettje. Előbb kellene egy olyan API, ami segít egy chipletre particionálni a feladatokat, hogy minimalizálni lehessen a chipletek közötti kommunikációt.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák