Új hozzászólás Aktív témák
-
gpsr
csendes tag
Azt lehet tudni, hogy az a verziószám milyen esetleges újitásokat, hibajavításokat tartalmaz?
-
gpsr
csendes tag
A tápellátás megszünésekor kapott üzenetet és a visszaszámlálás utáni kikapcsolást nem lehet megakadályozni?
Nagyon idegesítő, hogy ha nem tud időben rányomni az ember akkor kikapcsol.
v1558111 + GjS2.14. A tápellátás megszünése emlékeztető nincs bepipálva a beállításokban. -
gpsr
csendes tag
Gurjon skin változások, funkciók:
http://www.gurjon.com/gjp_log/A gurjon skint használva hosszan nyomva ay alsó infósort a hangszóró mellett megjelenik/eltünik egy kis piros pötty. Az mit jelent?
-
gpsr
csendes tag
Nem olvastam végig a logot
De most megnéztem és köszi az utánajárást.
Tehát az előre kalkulált időhöz képest a késés piros pötty,a hamarabbi érkezés zöld pötty.Az érkezés utáni útinfó ablak pár másodperc után eltűnik, be lehet állítani, hogy csak érintésre tűnjön el?
Illetve ha eljutna a fejlesztőkhöz, hogy az útvonalon országonként lehessen állítani a útvonaltervezési paramétereket, legalábbis az autópálya használatot.
-
gpsr
csendes tag
válasz Jaki2000 #1350 üzenetére
És akkor itt melyik a Kikapcsolás?
Az alvó mód és a készenlét uaz, csak az egyiknél megkérdezi.Amig a készülék a gyári YFloaderrel indult addig a készüléken megnyomva a power gombot megkérdezte, hogy sleep vagy off. De a YF-t ki kellett iktatnom, mert sok memóriát foglalt rezidensen és igy a primónak sjanos kevés volt a szabad memória vagy is a Window CE-nek és "System resources too short" üzeneteket dobált.
Igy most csak úgy tudok power offolni, hogy vagy kilépek a promóbol és elinditom a poweroff.exe-t, vagy a promo extarnal programs-ból inditom a poweroff.exe-t. Még arra gondoltam, hogy a bluetooth appnak adom meg a poweroffot (nem BT-s a készülék).
Esteleg ennél elegánsabb, korektebb megoldásra ötlet?
-
gpsr
csendes tag
Milyen náció csinálta, csinálja a Gurjon skint?
fura ennek a filenak a neve:
GJA_v2.14N.zip\ui_igo9\480_272\vcsuszka_spr.bmp
Van telepules.bmp is benne de az előbbi egy rakás angol nevű között van.Talán más hoston elindul nemsokára...
-
gpsr
csendes tag
Most használtam sötétben a Primo 1.1+GJ 2.14.
1. A sebesség túllépésénél a piros szám és háttér egy maszlag volt nem lehet csak 20 cm-ről elolvasni. Jobb lenne elütőbb, kontrasztosabb színeket választani. A sötétben, meg azóta sem néztem, hogy a színbeállításoknál lehet-e változtatni?
2. Piros pötty ami zöldre vált ha az előre kikalkulált érkezési időhöz képest előbb érkeznénk. Nos ez örökre piros maradt, pedig több, mint fél órával előbb érkeztem. Valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata?
-
gpsr
csendes tag
gurjon oldalán:
My account was suspended for unknown reasons to me.
Hosting provider did not answer to my questions why the site was closed.
We suspect... maybe... one unmet manufacturer behind this ...
Sorry, but the work of this project is stopped.
Therefore, thank you to all who helped and been together.gurjon & TEAM
-----------
Rájuk szálltak és beleunhattak!? Ennyi volt!? Kár lenne.... -
gpsr
csendes tag
válasz Jaki2000 #1588 üzenetére
Az iGot, Primot úgy tervezték, úgy írták meg, hogy lehessen skineket (másik kinézetet) használni, hogy a nagy megrendelőket ki tudják szolgálni.
Egy alapmag de, mint ha más program lenne egy laikus számára.
A gurjon is egy ilyen skiny készitett, ami több erőforrást igénylet a sok megjelenitett ifo miatt, mint az alap. Az a jobbik eset ha tényleg felvásárolták és sok jó ötletet átemelnek belőle az alapba. De hát vannak még skinek...és biztos lesznek is még. -
gpsr
csendes tag
válasz gulyatoma #1700 üzenetére
Jól odacsaphattak nekik.
Ezentúl nem publikálják az oldalon az új verziókat, mert nincs joguk hozzá és ne is írj nekik ezért emailt!
A skinek majd fórumokon biztos megtalálhatóak lesznek.
Ha támogatni szeretnéd őket, akkor vegyél jogtiszta navigációs szoftvert.Szóval a jó hír, hogy egyenlőre fejlesztik tovább, viszont vadászni kell majd rá..
-
gpsr
csendes tag
Az országokhoz tartozó megengedett sebességek hol tárolódnak? A térképfájlokban?
Át lehetne írni?
Mondjuk a magyart: Országút 100, lakott 60.
Akkor talán a valósághoz közelibb érkezési időt adna meg már induláskor. Néha zavaró, hogy valójában fél órával előbb odaér az ember, mint a "gép megmondja" -
gpsr
csendes tag
Általában előbb érkezem, mint a tervezett, mert gyorsabban haladok, mint "kellene".
Számol 2 órát, ott vagyok 1,5 alatt.
Tehát az érkezési idő folyamatosan csökken/esik az út során. Tehát nem veszi számításba a rutinom', ezért gondoltam átírni azokat a sebességeket amivel számol. Bár nem tudom azzal mit csinál amikor van egy kanyargós hegyi szakasz, ahol amúgy nincs korlátozás azaz 90 a megengedett, de nem lehet csak 40-70el menni .Szóval nem a számtalan előfordulást kellene módisítani, hanem két/három értéket (Autópálya, országút, lakott terület), amit gondolom használ a program, ha nincs megadva az útszakaszra sebesség.
A GPS a pontos ahogy írták itt többen a felsorolt okok miatt. Akinek nagyon eltér a km/h-tól annak nagyon nem a gyári kerék/gumi mérete van, vagy tényleg rossz a mérőóra a kocsiban.
-
gpsr
csendes tag
válasz axelbox #1925 üzenetére
Sys.txt-be
nálam igy működik
[extprograms]
;------1 program---------- ; 1 - 10
name1=Power OFF ; Program name
path1=\ResidentFlash2\YFAP30\PowerOff.exe ; Program path
;param1= ; Optional, if parameter needed
icon1=12 ; Icon number 0-29 from "gjm_ico_extprg.bmp"
;------2 program---------- ; 1 - 10
name2=Taskbar (Tálca) ; Program name
path2=\ResidentFlash\Talca.exe ; Program path
;param2= ; Optional, if parameter needed
icon2=0 ; Icon number 0-29 from "gjm_ico_extprg.bmp";------3 program---------- ; 1 - 10
name3=Backlight (hátérvilágítás) ; Program name
path3=\ResidentFlash2\YFAP30\backlight.exe ; Program path
;param3= ; Optional, if parameter needed
icon3=27 ; Icon number 0-29 from "gjm_ico_extprg.bmp" -
gpsr
csendes tag
válasz Jaki2000 #1943 üzenetére
Nekem ki kellett iktatnom a Navi gyári loader programját, mert nekem is dobálta ezeket az alakokat néha. Ok után ment tovább, de volt olyan, hogy pont rányomtam a képernyőre de abban a pillanatban jött ez a rendszer ablak és azon pont arra böktem, hogy mindent bezár.
A loader kiiktatás után a WinCE indul és onnan inditom kézzel a programot, igy már elég a memoria. a Loader is csak kb 1.5Mát foglalt le, de a WINCE explorer meg csak 70K, és ugy látszik ez az kicsit több, mint 1MB plusz elég a stabil futáshoz. De 128MB-on ilyen gond nem lehet, tutti a 128M ??
-
gpsr
csendes tag
Sziasztok!
Mostanában sajnos idő hiányában nem volt időm követni a verziókat.
Leirná valaki, hogy melyek a legfrissebb térkép verziók. Magyar (2011.Q1?), Ausztria (2010.Q4) érdekel.
Illetve Primo1.2-höz mik lettek a bevállt GJ alapú skinek.Köszönöm!
-
gpsr
csendes tag
A múlt héten teszteltem a Primo 1.2 179499-t. + GJ-AK v.3.91zz2 // diMka WA P.1.3.2 Nappal CsL
kb 1800 km. Magyarország-Ausztria.
A készülék 400MHz, 64MB RAM.
A memória problémás, így kézzel kell indítani a WinCE-ből és sajnos a domborzati fájlt is el kellett vennem előle mert néha elszállt "out of memory"-val.
De rájöttem nem is kell az nekem, se az épületek.A térképek mondhatni hibátlanok voltak és a tervezett utak is jók voltak. /Volt gyors, rövid, zöld mód is/
Problémák / hiányzó funkciók:
-Országonkénti autópálya használat megadási lehetőség (már mások is írták)
(esetleg országonkénti sebességhatár átlépési figyelmeztetési értékek)
-Zöld út tervezéséhez a fogyasztás megadásának több lépcsője. (város, országút, autópálya, vagy még finomabban, mert országonként eltérhet a város, országút maximális sebesség)
-Alagút előtt (vagy közben) a következő manőver bemondása, amennyiben az rögtön az alagút után következik (mielőtt a GPS vétel helyreállna). Ebből majdnem egy nagy eltévedés lett, még jó hogy azért megnéztem milyen fő városok felé haladunk és átváltottam humán módra
-Ha gyorsabban halad az ember, akkor már kijövök a körforgalomból mire bemondja hányadik kijárat. Figyelembe kellene vennie a haladási sebességet és nem a megengedettet.
-A második manővert csak akkor tegye ki ha az mondjuk 1km-en (300m,500m) belül következik.
-Ha közelítünk a köztes célhoz, majd a távolság folyamatosan nő (még sem térünk le), akkor esetleg ajánlja fel, hogy törli a köztes célt.
-Megérkezéskor lehessen neki megmondani, hogy igaz nem értünk a betáplált célhoz, de bizony megérkeztünk és kérjük az összegző infót! (van, hogy tudom hová megyek, de nem tudom a pontos címet ezért csak a várost ütöm be)
-Elkerülésnél egy egész ország elkerülése (persze leszedhetem a térképét, de lehet pár nap múlva kell)Illetve arra lehetőség (gyors ki-be kapcsolással), hogy normál'-ba mutassa az utat vagy nagyon ráközelítve, hogy az ember ránéz és tudja, hogy mekkora kanyar fog következni, mert amúgy nem látja be a saját szemével és az lehet hajtű is amit 30-al kell venni, vagy mehet nyugodtan tovább 60..80al.
Hirtelen ennyi jutott eszembe
-
gpsr
csendes tag
válasz kisspista #9217 üzenetére
Sajnos most a 64-ből kell gazdálkodni. Ha annyit mennék, olyan sok hasznos funkció lesz akkor veszek majd másikat.
A bemondás késését 3 különböző készülékkel is tapasztaltam. Tény, hogy dinamikusan megyek és volt már, hogy a "következő lehetőségnél fordulj"-nál már a kereszteződés közepén voltam. Ha lassan megyek, akkor semmi gond...de sietni nem nagyon lehet vele.
Az elkerülés köztes ponttal, meg útvonal kizárással nem feltétlenül adja az optimális útvonalat, ezt gondolom neked (követem a hozzászólásaidat, kísérletezéseidet) nem kell magyaráznom
Meg lehet így is csinálni de nem ez a megoldása a problémának.Igen a statisztikát láttam, de kényelmesebb lenne egy megérkeztem gomb
-
gpsr
csendes tag
Szerintem se ez a fontos fejlesztési irány, hogy tudja a sebesség korlátozásokat, vasúti átjárókat (nem mondom, hogy szükségtelen, vagy nem jó dolog) , mert hát azt látja az ember (látni kell!), és amúgy is állandóan vannak kint plusz/kint felejtett táblák.
Az lenne szvsz a fontos, hogy a megtervezett útvonal optimális legyen a beállított módnak megfelelően, és a már sokszor felhozott országonkénti fizetős úti beállítások meglennének.Pl nagyon hasznos fejlesztés lehetne ha valahonnan aktualizálni lehetne az országok fizetős útjainak díjait, és a program rávinne a fizetős szakaszra ha az gazdaságosabb, mint a kerülő út. Mondjuk horvát országban rávinne egy 20 kunás szakaszra, mert "olcsóbb", mint kikerülni.
Tehát tervezés után amikor lehetséges és értelme van,akkor az útvonalat szakaszokra bontva megkérdezné, hogy ezen a szakaszon ezek alternatívák vannak (idő, km, költség [benzin+útdíj])
Egyszer talán eljön ez is...
Kérdésem:
A vezetői szokások naplózása mit jelent? Talán rájön, hogy kicsit sietősebben megy az ember és ahhoz igazítja a navigációt, pl előbb kezdi a bemondást, mint normál esetben? /Kétlem / -
gpsr
csendes tag
Aki használt már 800x480-as navit a 480x272 után, az mit tapasztalt látvány terén?
Mennyire van létjogosultsága, illetve milyen a támogatottsága szoftverek terén? -
gpsr
csendes tag
Ezt a statisztikát hol lehet megtalálni a primóban?
-
gpsr
csendes tag
válasz gipsztigris #9422 üzenetére
Ez nagyon jól működik!
Köszönjük! -
gpsr
csendes tag
Zozo!
Már mások is felvetették amivel most én is szembesültem.
A skinedben megoldható a TMC, Bluetooth, Zenelejatszó választásánál a kikapcsolás lehetősége?
Előre is köszönet!
De persze az eddigi munkádért mindenképpen! -
gpsr
csendes tag
Ma teszteltem Zozo skinjét 1.2.8 Silver. 110km.
Hibátlanul futott .
Rengeteg infot ki lehet rakni a képernyőre, csak éppen sajnos nem látom Tudom rossz a szemem . Miként lehetne növelni a betűk méretét (pl: útvonaladatok, manőverig idő, magasság), vagy esetleg a skint kell módosítani.
Másnak ez nem probléma?Valamint ha kérek egy áttekintést, akkor vagy "nem is fér rá" az indulási hely vagy a cél, de utat meg egyáltalán nem rajzol .
Valamint megoldható (nekem hasznos lenne), hogy egy gombnyomásra váltani lehessen a normál navi vezetés és a ráközelített (pl a következő 100m utat rajzolná, ami főleg sötétben lehet hasznos ismeretlen útszakaszon) mód között.
-
gpsr
csendes tag
Zozo skinjeinek normál / silver mi különbsége? Csak színbeli, vagy funkcionális? A silvernek nagyobb az erőforrás igénye? (CPU, memória)
Köszönöm!
-
gpsr
csendes tag
válasz Szanyo74 #9604 üzenetére
Köszi!
A célhoz érkezésnél azt hiszem valamelyik a dimka skinben lehet állítani a célhoz megérkezés távolságát, ilyet nem tervezel?
Illetve a TTS felolvassa az utazási adatokat, de nem jeleníti meg az összefoglalót.
Valamint, hogy lehetne gombnyomásra "kikényszeríteni", hogy bizony megérkeztem a célhoz (akár nem is a megadott célhoz, hanem itt a vége és kész) -
gpsr
csendes tag
válasz Szanyo74 #9608 üzenetére
A célhoz érkezés távolságának lényege, hogy ha a megadott (beállítható) távolsára megközelítjük a célt, akkor megkérdezi egy ablakban, hogy:
------------------------------------
| megérkezett a célhoz |
| [ Igen ] [ Nem ] |
|-----------------------------------|Ha az igenre nyomtam, akkor jöttek az összefoglaló adatok ami a szintén beállítható ideig a képernyőn maradt.
-
gpsr
csendes tag
Bizony file, mappa nevekben nem ajánlatos ékezetes betűket, szóközt, különleges karaktereket használni...hacsak nem akarja az ember előbb utóbb megsz@pani magát
-
-
gpsr
csendes tag
Van aki aktívan használja a brandig cserélőt? Tehát, aki váltogatja és nem csak egyszer megnézte és megállapodott valamelyik mellett a kezdeti cserélgetések után?
Csak úgy kíváncsiságból...
-
gpsr
csendes tag
De minek megjeleníteni, iskolát, korházat, meg mittudomén' ilyeneket?
Új hozzászólás Aktív témák
Tilos a warez és az ezzel kapcsolatos segítségnyújtás!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Dark Souls sorozat
- Politika
- ASUS ROG Ally
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- PlayStation 5
- PlayStation rajongói nyereményjáték
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Nintendo Switch
- További aktív témák...
- Asus TUF FX505GE - 15,6"FHD IPS - i7-8750H - 16GB - 512GB SSD - GTX 1050 Ti - Win11 - Magyar
- ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING + Intel Core i5-8600K + SK Hynix 16GB DDR4 2666MHz - Számla + Garancia
- VADIÚJ, BONTATLAN! Mac Mini M2 8GB 256GB
- i7 7700K////1070 TI///16GB
- ASUS ZENBOOK 13 UX333FA - 13,3"FHD IPS - i5-8265U - 8GB - 512GB SSD - Win11 - Magyar