Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • netseft

    aktív tag

    válasz buvartacsko #20521 üzenetére

    Röviden: a főszervizes vagy ki a fene bunkó, gusztustalan és hozzá nem értő személy.

    Bővebben: amikor ott voltam mindig bunkó módon viselkedett, mintha még ő lenne felháborodva, hogy velem foglalkozni kell (bár ez a hozzáállás ma már nem ritka sajnos). Miközben adminisztrált a gépénél, turkált a szájában...egyáltalán nem érdekel ha előtte ebédelt, ezt nem ügyfél előtt kell intézni, ráadásul utána azzal a mancsával fogja meg az én gépemet. Emellett nem is tudom hányszor elmondta, hogy ez már nem IBM, hanem Lenovo. Persze, igaza van, olcsó húsnak híg a leve, csak 200-300 ezer Ft egy ilyen gép, minek vesz az ember ilyen olcsó szemetet. Így kell hozzáállni egy szervizesnek... Amikor pedig szóba került a palmrest, el kellett magyarázni mi az, mert egyikük se tudta aki ott volt (lehetett volna csuklótámaszt is mondani persze, de azért egy szervizes nehogy már ne tudja mi az, ha az angol kifejezést mondom esetleg). Szóval én abba a szervizbe ha tehetem az életben nem megyek többet (Miskolc).

    Eladó termékeim: https://tinyurl.com/sefteles

Új hozzászólás Aktív témák