Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Almos

    aktív tag

    válasz Greeman #913 üzenetére

    Tápról ment a gép, viszont akárhány óráig töltöttem az akksit, mindig 0%-on maradt. És az volt a jobbik eset, amikor egyáltalán felismerte, hogy van benne akksi... Mivel nincs a környezetemben másik HP gép, amivel kipróbálhattam volna, hogy jó-e az akksi, így csak tippelni tudok, hogy vagy az akksi, vagy az alaplap (azon része, ami az akksi töltését vezérli) volt hibás, vagy mindkettő. Ellenben a kijelzőnek nem volt látható hibája. Ettől függetlenül elhiszem, hogy az is rossz volt, sőt tök jó, hogy egyszerre kicserélték, nem kell x hónap után visszavinnem a már láthatóan hibás kijelzős gépet.
    Csak nekem furcsa, hogy egy ilyen nagy cégnél nem lehet lekövetni, hogy mit miért cseréltek ki, a szervízesnek nem kell dokumentálnia sehol a talált hibát, megindokolni, hogy miért cseréli ki az alaplapot is, nem csak a tápot... Ilyen alapon akár adhattak volna egy zsír új gépet is, nem? Persze az is lehet, hogy csak találomra cserélgetik az alkatrészeket, és amikor megjavul a gép, akkor jó... :D

Új hozzászólás Aktív témák