Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pisztillus

    senior tag

    válasz FRENK1988 #28821 üzenetére

    Ezzel én is így lennék. De ha újat kapok, akkor eladom, és veszek egy másik gépet, másik gyártótól.

    ro_bert17: Teljesen igazad van. Az ingyen RAM bővítéssel túloztam kicsit. A szakmámban nálunk is történnek hibák, amelyeket igyekszünk minél hamarabb kijavítani, törekedve arra, hogy az ügyfél ne járjon rosszul - mert az a hírnevünknek árthat. Legyen bármilyen problémás valaki, akkor is maximálisan foglalkozunk vele, nem pedig problémának tekintjük - ahogy ebben az esetben erre helyesen rávilágítottál. De ehhez alapos szemléletváltásra lenne szükség a szerviz részéről - remélem egyszer ennek is eljön az ideje. (Amúgy patikus vagyok, de ez most szvsz. mellékes - emberekkel foglalkozunk mi is, meg a szerviz is.)

    [ Szerkesztve ]

    Vannak harcok, ahol veszteni szégyenletes, de győzni is megalázó. - Moldova György

Új hozzászólás Aktív témák