- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- Rövid teaser trailert kapott a Dragon Age: Dreadwolf
- EAFC 24
- GTA VI
- Alkoholista nevelde
- Nintendo Switch
- PlayStation 5
- Teljes verziós, ingyenes mobil játékok és alkalmazások
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
-
GAMEPOD.hu
Lesz összefoglaló is előbb-utóbb. Becsszó!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bodz
nagyúr
Ki kapott még a Penontól rajtam kívül kézzel írott karácsonyi/újévi képeslapot? Tök jó ötlet szerintem. Csak néztem mint borjú, hogy mi ez a hongkongi boríték, mit vettem már megint, amire nem emlékszem.
[ Szerkesztve ]
-
gianni85
veterán
Én is vártam vele legutóbb egy hetet, de 4. nap után már egyáltalán nem tudtam berakni...gondolom addigra már megduzzadhatott a hallójáratom is...pedig nem erőltettem annyira addig - napi 2x raktam be egy fél órára. De egy hatalmas up a CA-nak, hogy a második refit-et is ingyen csinálták, és most még jó gyorsan is (2 hét, igaz csak egy oldalt kellett csinálni)
[ Szerkesztve ]
-
gianni85
veterán
Fú, nagyon sokat agyaltam már rajta. Amíg megvolt a dap, addig egy Linum BaX kábellel szemeztem (főleg a kényelem miatt útközben), de az ES100 mellé valószínűleg majd valamikor a későbbiekben fogok egy Forzásat csináltatni. Elég lesz az y alatt 5cm-es, és az ES100 megy a póló/ing/pulcsi gallérjára.
-
∂яσнυη
senior tag
Massdrop x Empire Ears Zeus Universal IEMs 999$
Ha valakinek esetleg érdekes lehet...
[ Szerkesztve ]
-
Tulku
veterán
Felbontásról fájl formátumokról és nem utolsó sorban ama mágikus DSD-ről.
A DSD a PCM rendszerektől eltérű dekódolási algoritmust használó formátum.
Adatmennyiségben tehát akár meg is van a megfelelője PCM-ben, pl egy 24 bit 176 kHz FLAC adatmennyiségre bezony akár meg is haladhatja DSD társát.De akkor mi ez a nagy felhajtás e formátum körül, van-e egyáltalán értelme, egy hordozható eszközön miképpen hallhatjuk ezt? Sok kérdés.
Alapvetően a DSD-t az SACD-k fájl formátuma ihlette, tehát ezen lemezek dekódolási algoritmusa volt. Itt meg is kell állnunk, ugyanis talán ez a lényeg.
Ugyanis az SACD egy komplex halmaz, amely áll egyrészt a felvételből, a dekódolásból és a hang visszaadásból. 3 elkülöníthető, de egy nagy egészet adó részegység ez.
Felvétel: Professzionális, nagyfelbontású mikrofon és felvevő eszközök. Mivel az SACD lényege az akár 100 (!) kHz-es frekvenciájú hang tartomány interpretálása volt, mint alapvetés, könnyű elképzelni, hogy JóskaPista MK27-el nem hozhatott létre ilyen anyagot még egy oly kiváló Shure csiptetős mikrofonnal sem. Tréfát félretéve célorientált, erre a célra gyártott eszközök kellettek hozzá.
Dekódolás: Nyilván az így felvett anyag nagy adatmennyiséget feltételez. Ezen zenei eszközök (vágó, dekódoló berendezések) is célorientált eszközök, bár nyilván itt már nagyobb a szórás.
Hang visszaadás: Említettem a 100 kHz alapvetést. Tegye a szívére a kezét mindenki…vajh kinek van ilyen hangfala, fej és fülhallgatója a spájzban? Borítékolható a válasz, án a nagyfelbontást épp ezért hozták létre. Ezen felül nyilván itt is professzionális komponensek sokasága biztosít(hat)ja a minél veszteségmentesebb hang visszaadást, egy 2x6x10 cm-es hordozható kütyütől (még ha az másfél millió forint is) ne várjunk olyan hangminőséget, mint különböző cél komponensekből összeválogatott nagy rendszer esetén.
És még egyszer felteszem a kérdést…hol van a rendszerben a 100 kHz átvitelre képes hangkeltő?
Ha sehol, akkor még annyit a végére; egy 1970-80 évek beli akármilyen felvétel nem SACD minőségű, nem volt elvárás, nem voltak meg az eszközök. Lehet róla 250 ezer gigabájtos anyagot is masterelni, a Sony eredeti célkitűzéseit nem teljesíti, maximum a DSD fájlformátum marad nekünk, megspékelve egy rahedli háttértárral, hiszen az bizony majd kell hozzá…ha máshol nem, ott majd bőrünkön érezhetjük a DSD „másságát”.Ettől függetlenül (hogy kissé az ördög ügyvédje is legyek) el tudom fogadni egy akármilyen felvételről (masterről) két külön dekódolási technikával kivitelezett végtermék apró eltéréseit.
De nem lesz alma-körte, bolha-elefánt effektus, maximum a „hallok valamit, de hogy mit azt nem tudom megmondani pontosan” rigmus.Célom nem az elrettentés, hanem a tájékoztatás volt.
-
vicze
félisten
"Adatmennyiségben tehát akár meg is van a megfelelője PCM-ben"
Nop. Még csak összehasonlítani se lehet a kettőt. A DSD egy 1bites formátum, teljesen más digitális tárolási eljárás. Egyik legnagyobb előnye, hogy nincs semmilyen jitter, az 1bites tárolás miatt, és a zaj küszöb fentikből eredően lehet abszolút 0. DSD az ultimatív digitális formátum 0* kompromisszummal.*Lásd maszterelés.
"DSD-t az SACD-k fájl formátuma ihlette"
Nem egészen. A SACD DSD64-et használ a zene tárolására. A DSD egy 99-es szabvány, a SACD pedig 2007-es.A DSD64 felbontása 2.8224MHz(CD-hez képest 64x-es oversempleing), ez megy egészen DSD512-ig, ami már 22.5792 MHz.
Mastering:
A DSD stúdió formátuma a DXD lenne, sajnos az elterjedtsége elég alacsony és az SACD-k többsége PCM-ből van konvertálva, sőt abban is van újramasterelve nem DXD-ben.
Az elég nyilvánvaló, hogy bármilyen régi formátum csak is kizárólagosan PCM-ből lehet DSD-be kirakva a master végén.Ha valós DSD-t szeretnél, akkor DXD-s mastert keress.
A felvétel az analóg, tehát végtelen a mintavételezésű, így nem értem, hogy jön képbe egy 100kHz-s random digitális bemenet?
A DSD-t a DAC analóggá alakítja ami szintén végtelen mintavételezésű már. A DSD lényege, a jelintegritás 1000%-os magtartása, és az abszolút veszteség mentesség. Lejátszáskor teljesen kiveszed a lejátszó eszközt a képletből, mivel bitperfekt átvitel történik minden esetben, nincs jitter nincs +zaj. Minden hallható hiba a masterelés, vagy a fizikai hangkeltő eredménye és nem a lejátszóé, vagy elektronikáé. -
-
Tulku
veterán
Adatmennyiséget írtam...tehát a fájl adatmennyiségét...mérhető (megabájt, gigabájt)
100 kHz...mint freki átviteli elvárás fent, bizonyos dB határok között...ha így érthetőbb...
Igen, valóban volt DSD előtte, de mindenki számára azért az SACD hozta el a megismerési áttörést...
A DVD mint formátum a vietnami háborúban már működőképes (tehát kész) volt...de a huszadik század végén dobták ki a nagyközönségnek...
És az hogy mi a 0 kompromisszum, arról hi-fi berkekben igen megoszlanak a vélemények...
PL CD esetén a multibitet rögtön temették az 1 bit-es sokszoros túlmintavételezéskor, aztán egyre többen kezdték állítani, hogy mégis jobb a multibit...manapság pedig egy valamire való CD lejátszó multibit-es...persze ez is a múlt kategória...ugye..."Lejátszáskor teljesen kiveszed a lejátszó eszközt a képletből"
Ezt ugye te sem gondolod komolyan, vagy valamit félreértek....A magánvéleményem, hogy - kevés kivételtől eltekintve - a DSD mint formátum parasztvakítás...hordozható fronton nagyjából borítékolhatóan az ....
Legalább abban kellene konszenzusra jutnunk itt és most, hogy pl zene hallgatásánál is érvényesül a leggyengébb láncszem, legszűkebb keresztmetszet karakterisztikája, tehát teljesen felesleges DSD formátum előnyökről beszélni cigaretta tárcányi méretek és minőség esetén...
-
vicze
félisten
válasz #16820480 #1819 üzenetére
Azt a DSD-re írtam, mint tárolási formátum, a DXD az a master, ahogy a DSD-wide is
DSD az "pulse-density modulation encoding" azaz PDM, nem pedig Pulse-code modulation azaz PCM.DXD-t nem írtam világosan. Igen az egy magas felbontású PCM meg a DSD-wide is, azaz nem PDM-ek, mivel PDM-mel sajnos nem lehet dolgozni. Ez az egész DSD rákfenéje, hogy a feldolgozás ugyan úgy PCM, ami ugyan úgy jitter és zajküszöb korlátos.
Ha mélyebben belemegyünk a masterbe, akkor én max. a sírógörcsig jutok és hogy minden szar. -
#16820480
törölt tag
Ja, igen, az igaz. De pont ezt próbáltam érzékeltetni, hogy ha van egy régi analóg felvétel és azt egy DSD-kpes ADC-vel átteszik DSD-be, akkor úgy még oké valamennyire a dolog, de amint ugye DSD-be rögzített cuccot kell utólag masterelni, ott már tök mindegy az egész.
Illetve nekem úgy jön le a DSD leírásából, hogy igazából nem maga az 1-bites sampling az, amiért nincs jitter meg zaj, hanem "DSD uses noise shaping techniques to push quantization noise up to inaudible ultrasonic frequencies". Annyira nem értek hozzá, de nekem nem úgy tűnik, hogy ezt nem lehetne akár PCM-mel is elvégezni.
Amúgy nekem összességében az a véleményem, hogy az ilyesmit sokkal kevésbé képes az emberi fül kihallani, mint mondjuk azt, ha máshogy keverik a zenét.
[ Szerkesztve ]
-
vicze
félisten
Adatmennyiség lényegtelen, 8-10GB nem igazán hat meg manapság senkit, pár éve még lehet számított, de most..
"100 kHz...mint freki átviteli elvárás fent, bizonyos dB határok között...ha így érthetőbb..."
A DXD azaz a studio formátum mintavételezése 352kHz, azaz 125kHz ig tud frekvenciát letárolni. A dB-t felbontás határozza meg ami 24bit, azaz 144.49 dB. Most hogy nem tudja valaki leképezni lényegtelen, max. majd a denevér hallgatja. Sony-nak van több fülese is ami 100kHz-ra van hitelesítve, tudjuk, hogy értelme 0, de most ezen lépjünk túl.
A felvételbe nem szeretnék belemenni, mert az egy olyan dolog, hogy egy pont után meg kell álljon az elmebetegség. Maradjunk annyiban, hogy amit felvesznek sose semmilyen körülmények között nem fogja végfelhasználó hallani, csak a hangmérnök talán 1x életében.0 kompromisszum = nem kell 5milliós kábel, meg külön földelt fázis, meg külön zenei földcsakrára épített ház. Nem azt hallgatod, hogy hol van jitter, hanem teljesen mindegy hogy mi van az analóg átalakító és megjelenítő előtt, az eredmény egészen a DAC-ig minding tökéletesen ugyan az lesz és sose változik. Persze azt feltételezve, hogy nincs beleszólva a jelbe korában(DSP). Tehát amíg eljut A-ból B-be a jel DSD estében nem változik PCM estében meg bármi lehet belőle végső soron, még szalonna is.
Az egész digitalis zenehallgatás alap problémája, hogy mekkora jelszint az amit még meg tudunk egymástól mérhetően különböztetni. Nagyon nem mindegy, hogy a rendszer 3V, 5V, 1000V stb. mert minél nagyobb annál könnyebb felbontani.
DSD-estében ez nincs, mert a jelszínt csak kettő van, így tökéletes digitális átvitelre és tárolásra. Sajnos amíg nem tudunk felvenni benne, marad a PCM-mel való szerencsétlenkedés.
DSD-nek pont, hogy a hordozható világban van a legnagyobb jelentősége, mert az egész megjelenítési folyamatot 1db DAC-ra csökkenti le. Szerintem ez elég számottevő előrelépés.Analóg esetében a tű vastagságát, ugrálását, a barázdák kopását és ilyesmiket hallgatod, digitális estében meg azt, hogy hogyan próbál a rendszer 5V-t(20V-t 1000V-t stb.) felbontani 16millió jel értékre és ezeket megkülönböztetni egymástól, vagy sikerül vagy jitter.
Kb. ez a két véglet manapság a zene maga technikailag."DVD mint formátum a vietnami háborúban már működőképes"
Amennyiben az analóg LaserDisc-re gondolsz létezett igen, de annak édes kevés köze van ahhoz, ami a DVD-Videóban megvalósult. Már csak maga az MPEG2 is csak a 90-es évek elején lett megalkotva. -
Tulku
veterán
Az adatmennyiség nagyon lényeges...épp hordozhatónál görcsöl mindenki 100-200 gb-os kártyákon,már hogy lenne mindegy, hogy 10 lemezt teszel rá vagy 200-at....
Az a 100 kHz persze nem úgy van, hogy 20 k-nál még 90 db, 100 k-nál pedig 2, mert gondolom sanyiék ezt az elvárást teljesítik...épp az a lényege az eredeti gondolatnak, hogy a 100 kHz-es tweeter miatt, kapjuk a simább, nagyobb mélységú, dinamikusabb hangképet...tehát egyáltalán nem a felső frkikről szól az egész ügy...épp ez lenne a lényege, nem az egymilliószoros kHz szám...az az igazi modern parasztvakítás..
Értem én, hogy alapvetően hangvisszaadás szempontjából olyan ez a DSD mint a fotónál a RAW (nyers) formátum, amiből kedvedre ko nvertálsz akármit, illetve az marad veszteségmentes, de számomra a zene lényege nem mintavételezés, kiloherzek (egyébként ettől kapok idegbajt) hanem analóg zeneiség...ha ehhez anno hozzájárult a sanyi SACD formátuma, akkor le a kalappal előtte, de látható, milyen akadályai vannak az elterjedésének...épp azért írtam, hogy nem elég ha a paraszt meg vesz egy SACD lejátszót...azzal épp annyit ér, mintha a fotós venne egy gépvázat, de nem lenne ozzá objektívje, vagy ráeszkábálna egy lyuknézegetőt...
És itt jön az egész folyamat parasztvakítása, ami gyakorlatilag előbb utóbb valóban a hifikavics szintre süllyeszti az egész ügyet...vagyis elmondhatom, hogy van egy Ferrari kerekem...de azzal nem fogok versenyt nyerni, kell hozzá egy s más...és persze neked nem kell ecsetelnem, hogy hordozhatónál ugyan spórolhatnak a dekódoláson, de van ott annyi más ügy ami velejéig beleszólhat a hangképbe, amit a szűk keresztmetszet igazolhat is, hogy nem érdemes ebbe igazán belefolyni, mert igen rosszul kerülünk ki belőle...
Bennfentes szakember tudatta velem, hogy a Digital Versatile Disc már a vietnami háborúban rendelkezésre állt...belső használatra, katonai felvételek továbbítására használták, szűk körben...erről nem vitázom...az hogy más sorfelbontást használtak esetleg, nyilván részletkérdés, az adathordozóról beszéltem...
-
vicze
félisten
"hanem analóg zeneiség"
Ez egyén számára létező dolog, ezt kivéve csak élőzenénél kapod meg.
Ezenkívül max. ráhibáz a DSP, hogy te mit szeretnél hallani. Illetve az alkatrészek végtelen kombinációjának összeállása megfelel.Bocs de ebbe a DVD dologba, azért belekötnék. Nem létezett DVD, mert az egy a Sony és Phillips által meghatározott szabvány gyűjtemény. Nagyon konkrét specifikációkkal, amikből semmi még csak nem is létezett a 60-70-es években.
A Laserdisc(DiscoVision) létezett, az MCA fejlesztése volt, ezek még analógok voltak, mind audio mind video megjelenítésre. Az alap olvasó technológia azonos minden optikai lemez esetében(egész pontosan a DiscoVision szabadlmára épül mindegyik), de azért ezt DVD-nek hívni nem kicsit költői túlzás. Nem értem miért kell a vietnámi háborút emlegetni(értem így misztikusabb), egyszerűen 69-ben kerül piacra .Nem valami nagy titokról beszélgetünk, sok minden ok miatt nem lett túl sikeres. Minden más ami a mostani DVD-t alkotja kezdve a megfelelő hosszúhullámúságú lézertől, a különböző tömörítési formátumokig, egyik se létezett a 90-es évekig. -
Tulku
veterán
Nem maga az elnevezés és a szabvány létezett (amit ugye mint tudjuk a két cég más gyártókkal karültve akkoriban kizárólag szabványként - sokak szerint egyféle elbutításként - jelentett ki, hozott létre, hanem egy digitális jelrögzítő berendezés prototípusa, ami lemezre mentett képanyagot...
Nyilván nem az elnevezést firtattam, hanem a technológiát, illetve arra próbáltam célozni, mennyi idő telik el, egy technológia átlag userhez türténő kikerüléséig...írtam is, hogy nem a DVD szabványról és felbontásról beszéltem, hanem az ELV-ről...
Azt hiszem senki számára nem kérdéses, hogy a jelenleg kapható technológiákhoz képest hol tart(hat) a tényleges tech fejlesztés, mind hadi, mind nem nagyüzemben gyártott, de már kész termék szintjén...
-
Zizi123
senior tag
Sziasztok!
Esetleg valaki hallott mar kozuletek a feltorekvo kinai markak kozul valamelyiket?
Gondolok itt ilyenekre, hogy :
HIDIZS AP60 II
XDuoo X3II
HIDIZS AP80Ezek hogy viszonyulnak minosegben, hangminosegben 1 Fiio-hoz??? Pl Fiio M7, vagy M9, FiiO X3 Mark III-hoz?
Tehat 100eFt alatt melyiket lenne erdemes megvasarolni? -
samui
csendes tag
Sziasztok!
Egy lengyel oldalon találtam!
ASTELL & KERN AK380 VERZIÓ 32GB EX DEMO STAN BDB
A 32GB és a BDB mit takarhat?
-
#16820480
törölt tag
Gondoltam írok pár sort az utóbbi fél év tapasztalatairól CIEM témakörben, hátha valakit érdekel ez az oldala is a dolognak (meg amúgy is nagyon kihalt ez a topik mostanában).
Szóval úgy fél éve nagyjából rendeltem egy Custom Art Ei.3-at, ami egy 3 armatúrás (elvileg) mélyre hangolt füles, akril házban.
A dolog ugye a megrendelés után a mintavétellel indul igazából, amit rengeteg helyen meg lehet csináltatni, én a Microsonicnál voltam a Móricz mellett. Nem nagy kaland, kb 10 percet vesz igénybe, benyomnak az ember fülébe egy kétkomponensű gyúrmát, ami pár perc alatt megszilárdul. Ezt le kellett fotózni, elküldeni a CA-nak, hogy megfelel-e a minta (elég nagy része benne van-e a fülnek), amjd kipostázni. Aztán egy bő hónap várakozás, szóval nem kimondottan plug&play, még ha elsőre nincs is semmi gond az illeszkedéssel, elég sok várakozásra érdemes számítani.Közel két hónappal a rendelés után meg is jött a fülesem (ebben része volt persze a UPS-nek is, mert egy hétig képtelenek voltak kézbesíteni a csomagot, miközben minden nap felkerült a kocsira), de sajnos az egyik oldal sehogy nem akart rendesen illeszkedni. Ugye ez egy akril házú füles, ami egyáltalán nem rugalmas anyag, kb mintha egy darab műanyagot dugdosnál a füledbe. Itt nagyjából el is dőlt, hogy vissza kell küldjem refit-re, a baloldalhoz öntöttek egy új házat a visszajelzésem alapján, ami egy újabb hónapig tartott kb (postázással, meg közben már ünnepekkel).
Azóta ebben a második verziójában használom, de azért azt hozzá kell tegyem, hogy nem lett sajnos tökéletes így sem. Az első refit ingyenes volt amúgy (ez mindenkinek az, csak hát időbe telik), de például az univerzálisra alakítás már +85€, ami azért elég húzós ahhoz, hogy megpróbáltam inkább megszokni a behelyezést és használatot.
A helyzet viszont az, hogy bár szokja a fülem, és néha egész kényelmes is tud lenni, de alapvetően nem tökéletes mindig az illeszkedés, jóval többet kell játszani vele behelyezéskor, mint egy sima univerzálissal. Mondjuk nekem elég érzékeny fülem van szerintem, ha sokáig forgatom-helyezgetem a fülest, akkor elkezdi úgy dörzsölni a hallójáratom, hogy akármit csinálok vele, kényelmetlen lesz. Viszont ha meg nem illeszkedik rendesen, akkor meg nem egyformán szigetel a két oldal és más az érzékelt (lég)nyomás a fülemben is (ez a kettő szokott leginkább zavarni). Szóval akinek szintén érzékeny füle van, annak nem biztos, hogy jó megoldás egy ilyen cucc, szilikon illesztéket jóval könnyebb használni.
A másik, hogy ez nem az a kategória, amit csak úgy kikapok, ha szólnak hozzám, aztán visszadugom egy mozdulattal, szóval utazni jó, ahol nem kell másokkal élőben kommunikálni, de irodában nem annyira nyerő szerintem.Ezek mellett viszont vannak azért pozitívumok is vannak persze. Például az, hogy ha megvan az illeszkedés, akkor elképesztően jól hangszigetel. Sokkal halkabban tudom hallgatni és mégis többet hallok a zenéből. Illetve ennek köszönhetően a tere elképesztően jó, mivel sokkal jobban hallani a kis részleteket, jobban megvan a térérzet, mintha beszűrődne sok háttérzaj. Ugye U6-ról váltottam, azt nem éri el (nem is elvárható) a felbontás, szeparáció meg egyebek, de van amiben mégis többet hoz nála, egyszerűen azért, mert ez CIEM, az pedig univerzális.
Hangképre amúgy kicsit fura, mert a weblapojukon levő görbe alapján olyasmire számítottam, mint néhány mélykiemelt fülesnél, hogy sok basszus és kevés/fátyolosabb magas lesz, de erről szó nincs. Lehet, hogy illeszkedés miatt (igazából nem hiszem, de megadom a lehetőségét), de egész kellemes hangképe van, nem tér el sokban az U6-tól. Ha néha valamit kicsit soknak érzek benne, az pont a magas tud lenni.Összességében nem is tudom, miylen véleménnyel vagyok róla. Nem volt egyszerű a beszerzés (oda-vissza küldözgetés, várakozás), nem tökéletes az illeszkedés, de mégis bizonyos dolgokat nehéz lenne feladni már (hangszigetelés pl.). Nem olcsó cuccok ezek a CIEM-ek, még ez a konkrét modell sem, pedig az egyik legolcsóbb volt a piacon, amikor vettem, szóval érdemes átgondolni, ha valaki ilyesmire vágyik, hogy megéri-e neki a pénzt, időt és esetleges kényelmetlenségeket.
-
gianni85
veterán
Pont akartam már én is írni, és pont ebbe a topikba, mert eléggé kihalt
Ha gondolod meg tudom mutatni milyen a CA univerzális. Két napja van egy Harmony 8.2-esem. Igaz, ez 2017 januári gyártás...lehet azóta javítottak/módosítottak a formán. Nekem kényelmetlen, mert a vetőcső már túl vastag már a legkisebb illesztékkel együtt is, és jobb lenne ha kisebb szöget zárna be a házzal, mert így nem ül szépen bele a fülembe. Viszont durva, hogy 8BA-t bele tudtak zsúfolni ilyen kis házba.
Talán egy hetet még kibírok így vele...szívem szerint már ma feladnám CIEM átépítésre. -
gianni85
veterán
válasz #16820480 #1832 üzenetére
Kell szervezni egy villám kínaizást. Még ugyse voltam, és ennék már kínait (kaját). Meg jó lenne esetleg összehasonlítani hasonló kategóriás fülesekkel....már ha összejönne.
És még én is mennyit szenvedtem a CIEM-mel...mára persze bőven megbékéltem vele. Az volt az elvárásom, hogy minden pozícióban tökéletesen szigetel, és mozdulatlan... persze rájöttem, hogy ez kényelmesen nem megy, mert alapállásban nyomna, megnövekedne a nyomás a hallójáratban stb. 3. refit után most könnyen bemegy, könnyen kijön, kicsit mozog ha oldalirányba mozgatom az állkapcsomat, de megtartja a szigetelést még ásítás és rágózás közben is. a Harmony-val így majd be merek vállalni valami jó design-t is, mert megvan a "tökéletes" lenyomat.
-
#16820480
törölt tag
válasz gianni85 #1833 üzenetére
Hát, valamikor lehet, de azért kétlem, hogy egy héten belül összejönne így hirtelen
Amúgy az új lenyomatok meg refitek azért neccesek, mert eléggé el tud szállni az ár úgy. Oké, neked megcsinálták ingyen, de szerintem azért, mert az egy jóval drágább modell. Nekem nem ajánlgatta már annyi Pjotr, hogy másodszorra is újraöntik, de érthető is, egy rakás munka meg költség részükről is, meg a küldözgetés is (az mindkét félnek).
-
gianni85
veterán
válasz #16820480 #1834 üzenetére
Én veszélyesen nyomtam, így nem volt drága...
Sima regisztrált levélként küldtem nekik vissza, és ők is nekem (úgy ingyen küldik)
Én 2x a Maros utcai rendelőben csináltattam lenyomatot (őket ajánlotta a fulmonitor.hu) az alkalmanként kb. 2600ft volt, egyszer meg a helyi Amplifonban, ahol ingyen megcsinálták (cserébe begyulladt a fülem, mert túltolta a luvnya azt a cérnás szivacs darabot)Én általában egyszer szoktam hetente BP-re menni (amikor épp kedvem van), de egy lehetséges demo-t beszéljünk akkor a találkozós topikban, vagy privátban. Holnap is megyek pl. mert dolgom van az irodában.
-
#16820480
törölt tag
válasz gianni85 #1835 üzenetére
Én is ajánlott levélként küldtem ki, úgy kb 2000 a posta, a MS viszont 6 ezerért vesz lenyomatot, ami jóval drágább a tiédnél. De érted, a 90 ezres fülesnél még rádobok pár postadíjat, meg lenyomatot, és máris 110-120 az ára, meg ha nem ingyenes az átalakítás, akkor a +85€-val meg majdnem másfélszeres lesz igen gyorsan.
-
gianni85
veterán
válasz #16820480 #1836 üzenetére
Leírható kezdeti nehézségeknek, vagy kezdeti befektetésnek Ha megvan a jó pozicóban levett jó lenyomat, akkor akár 5 évig nyugodtan lehet rendelni custom-okat a különböző gyártóktól.
Engem az zavart, hogy itthon nincs ennek az egész témának normális képviselete... az egyetlen CIEM-mel foglalkozó cég egy olyan audiológust ajánl aki képes lett volna csukott szájas lenyomatot levenni, ha nem követtetem a CA utasításait, mert nem vokalista vagyok. Az mellékes, hogy az így készített füles valósznűleg a legkisebb szájmozgásra elvesztené a szigetelést. És akkor nem is beszéltünk olyan űrtechnológiáról, mint fül scennelés lehetősége beöntött anyag használata helyett. -
Tulku
veterán
válasz gianni85 #1837 üzenetére
Microsonic-nál is megfigyelhető a munkaerő hiány negatív visszahatása...nincs ember sehol sem, szakember pláne...
Mikor pár dolgot felvetettem a füleseikkel kapcsolatban, még az együttműködés lehetőségét is felvetette...de az éves büdzséjük oly kevés, hogy szerintem erre nem kerül sor...
Itt mindent kicsiben csinálnak...merjünk kicsik lenni....
-
monti0222w
addikt
válasz bucsher #1840 üzenetére
Szia Kemcso, ez vagy valami hasonló jó lenne a EDC3-ra is, azért kérdem mivel én is gondolkodok kábel vételén és a Massdrop fórumon mivel nem értek angolul és Google fordítót használok, de így néha elég zagyva amit írnak és nem tudom értelmezni amiről szó van kábel terén.
Köszi. -
vicze
félisten
Nos meghalt az XBA300 kábelének a bal oldala, elég furcsa módon nyugodtan hallgattam és egyszer csak elnémult se kép se hang. Mivel nagyon nagyon vékony kábel, így gondolom valahol hosszában elszakadt a kábel, nem pusztán megtört, mert semmilyen mozgatásra nem ad egy mukkot se.
Szóval most vadásznék kábelt hozzá. Vagy építenék.
Kérdések, tud-e valaki nagyon nagyon lágy előre szerelt kábelt, amin 0 memóriával rendelkezik, tehát elengedem és egyenes lesz nem hullámos. A Sony kábel pont ilyen volt. Minél könnyebb legyen az is fontos.
Füles oldali csatlakozók már úton.
Illetve ilyesmit keresnék esetleg olcsóbban.
Kábel minőségével szemben nincs nagy elvárásom, csak a fenti lágyság a fontos, esetleg 6N jó lenne, ezüst nélkül, de nem halok bele másba, inkább a olcsóság a fontos.
Gyári Sony 100$ körül lenne, nyilván gyengébb funkcionalitással.[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5