Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ---Lasali---

    Közösségépítő

    válasz BigBlackDog #53511 üzenetére

    Ezzel? Minden :D
    Kintiek szétrohadnak porrá, alja körbe rohad, a műszerfal alatt rohad, a pedáloknál rohad. Amúgy ugyan az a kocsi mint a 6 os accord, úgyhogy annak a hibái jönnek elő. Szervó nyomó cső eresztés, meg pár apróság, első motor billenés gátló motortartó semmit nem ér.
    A váltóban az 5. szinkron egy idő után mindben el szokott kopni, de ha kúpolod neki rakod vissza a fokozatokat folyamat és a kuplungot se tolod ki a nagy racing hevében mindig, akkor a többi szinkron is gajra megy, de elvileg van hozzá syncrotech felújító készlet, 180 ezer ebay en, abban benne vannak a csapágyak meg minden, ami külön külön megvéve 30-50 ezer ft lenne gyáriban. Viszont rámegy kb az összes többi 5 ös meg 6 os accord váltó, esetleg prelude, amelyik 2, 2.2, 2.3 literes motorokon volt. Csak azokban nincs sper difi, meg 2 től 4 ig hosszabbak a fokozatok. Csak éppen ilyen váltót is alig lehet már találni, mind szar, és próbálkozni velük marha jó, mert ki kell venni a felfüggesztést hogy leférjen, és idegösszeroppanást lehet tőle kapni, mikor a 20 éves csavarok egyike se jön ki csak, csak 2 méteres gázcsővel toldott erőkarral. És igaz ez pl a kipufogóra, nem nagyon van hozzá, azt gyakorlatilag csináltatni kell hozzá ha szétrohadt.
    A motor olyan 300 ezerig bírja ha vigyáznak rá, utána jöhet minden, gyűrű törés, amitől aztán elpusztul a hüvelyezés, ha nagyon rugatod neki a kuplunggal meg nem veszed észre hogy hajtókar csapágyas (mert az is szokott lenni), akkor hajtókar törés, mert egy fogpiszkáló hajtókar van benne, és az kijön a blokk oldalán, és akkor vége.
    Ha sport légszűrőt tettek rá meg olajat stb-t se kapott normálisan, meg hidegen küldték neki, meg amúgy is szét lett üvegelve akkor megkophat a nikasil es bevonat a hüvelyeken, akkor megint csodálatos gazdasági totálkár szagú felújítás lesz a vége vagy motorcsere.
    Egyébként meg ha nem cserélnek benne olajat normálisan, akkor a hengerfej kikophat ahol a vezérműtengely forog benne, és aztán lóg csattog az egész, de úgy tudom a kiegyenlítő tengelyek is meg tudnak így kopni, olajpumpa stb. Olyan 6-8 ezer km után olajat kell benne cserélni ha rugják neki.
    És minden 4 szer annyiba kerül hozzá általában mint a sima 6 os accordhoz, vagy az 5 öshöz, pl a kuplung, vezérműszíj szett, és alig lehet hozzá alkatrészt vadászni itthon.
    Viszont kint minden szirszart össze lehet kajtatni utána, rengeteg utángyártott alkatrész, tuning alkatrész, minden van hozzá csak találd meg meg, meg hozd be az országba, és ha a VW TáDé "tuning autókat" kihagyjuk a képletből, akkor még mindig az egyik legolcsóbban tuningolható fent tartható "sportosabb autó"-k közt van.
    Én akarok szerezni egy ilyen h22 es motort a kombi 5 ös accordomba, aztán majd valahogy felújítjuk. Vagy leadom fémhulladékba.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák