Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz demars #35701 üzenetére

    Nem találok képet, de ha a gyári, vagyis 2 ponton megtört a lapátkeret, akkor annyi, hogy a lapátot a karról levéve, és kézbevéve meg kell nézni, hogy a két vége közül melyik oldalról a nyitott(-abb) a befogása. Lehet, hogy mindkét oldalról zárt, de az egyik lezáró fal a gumisínen vékonyabb. Na arrafelé kell megtolni ütközésig, majd óvatosan kifeszíteni a kétoldalon a sínbeilleszkedő műanyag befogók közül (kicsit lefelé, kifelé hajlítva), és ezután óvatosan húzni kifelé. Elképzelhető, hogy a teljes hosszon több ponton is van ilyen elcsúszásgátló vagy rögzítő befogó fül, amiken nyúzódik, feszül a gumi, de 1 ki- és behúzást ki kell bírnia, kis műszaki érzékkel simán ki lehet húzni a lapátból a gumit és az acél merevítőket.

    Az új gumi profilja ugyanilyen kell hogy legyen, másképp nem megy be a helyére. Visszafelé ugyanez a procedúra, de pl vágott gumi esetén annyi a veszély, hogy a végek nem zártak, és nincs közbenső rögzítő. Tehát nem biztos, hogy ez a lapátkeret megfogja a vágott gumit, akkor meg gáz ha oldalra kicsúszik.

    Egyébiránt ha komplett lapát nincs 575-ös, akkor ilyen méretű csak gumi sem biztos. A gyári lapátot egyébként érdemes rendszeresen műanyagápolóval átkenni, mert bár elég jó üvegszálas műanyag, de mégis nagyon eszi az UV, és hamar elöregszik, törékennyé válik.

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák