-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz xcbiker #23853 üzenetére
inkább egy komplett használt, de bontatlan jó motort tégy bele ha tudsz, mert bütykölheted, cserélheted, sosem lesz olyan. ha kell akkor várj inkább még amíg meg lesz rá a plusz cash, de hosszabb távon sokkal jobban jársz így.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stangli
senior tag
válasz xcbiker #23908 üzenetére
Én a GE Megalight Ultra 90-re szavazok, mint ahogy a totalcar is. A szuziba is ez volt, most meg a Hondába is ilyen kerül.
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #23908 üzenetére
én az mtec-el szívtam be, szintén 6k-s kategória ... ge kettőfélért sokkal jobb fényt adott, én arra szavazok
ha kell az mtec akkor eladom féláron, ~2-3hetet mentek (nem egyfolytában)[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
válasz xcbiker #24040 üzenetére
Ezt az utat már kijártam és megkérdeztem crx fórumon is a nevesebb szervízeseket, hogy ők mit mondanak az efféle bejáratásra (betörésre )
Sok embert megkérdeztem, elég egyöntetű választ kaptam, íme az egyik csoki tollából (nekem írta még tavasszal) :
"Én is évek óta ezt "pofázom" mindenkinek de általában nem hiszik el és 50%-ban jól elbasszák a motorjukat a szar bejáratással. Nem szabad több ezer km-t óvatosan megtenni, ezek a motorok nem a 60-as 70-es évek termékei pláne nem kétütemű léghűtésesek ezekkel nem kell finomkodni.
Ez a bejáratás téma nem teljesen egyértelmű, attól is függ, hogy széria vagy tuning motor.
Ha a tied széria akkor 50-100-200-500 km (ahogy jól esik) az első olaj ami kipucolja az esetlegesen benne maradt port piszkot törmeléket ...stb és utána olaj+szűrő csere a végleges olajra, ezek után lehet hajtani sportosan.
Ha a max 500km alatt minden rendben van tehát víz, nem fogy olaj, nem szivárog, vízhőmérő nem ingadozik jó a motorhang jó a fogyasztás.....stb akkor utána végleges olaj és lehet hajtani "
Én 400-at hajtottam gondos bemelegítés után mély gázokkal, de csak néha vtec fölé, aztán olajcsere óta nem kíméltem.
Az első indításnál sem járattam üresben, hanem azonnal hajtottam, ahogy a link alatt is le van írva, mivel a motor bekopásának 80%-a az első 1 órában történik és ilyenkor jobb ha terhelés alatt koptatja be az ember.Legalább is én így csináltam. Előtte a liter+ ot beverte olajból ezren és füstölt mint a kurvaélet, most hogy kapott gyűrűszettet és hf felújítást bő 2000km után így áll a nívópálca és így néz ki, ha lepadlózom egyesben és kettesben
-
BlacKSouL
addikt
válasz xcbiker #24126 üzenetére
A nők átlagos viszonya a technikai eszközökhöz általában tárgyiasultabb, mint a férfiaké. Nem is próbálják megérteni a dolgokat, nem is érdekli őket. Ennyi a titok. (muszáj használniuk és kész...én sokszor élvezetből autózok)
A másik, hogy 90%-os pontossággal meg tudom mondani autózás közben, hogy egy azonos irányban közlekedő autót nő vezet. Nem tudom miért, de ez van.
Mindamellett a nők sokmindenben jobbak.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
plaschil
aktív tag
válasz xcbiker #24207 üzenetére
A generátortárcsám el volt kopva, és már nem lehetett rajta feszíteni ezért laza volt. A szíj cseréje után kicseréltük a tárcsát is, hogy lehessen feszíteni, most is nyikorog, de hamarabb megszűnik az egész, de még mindig zavaró nekem. A szerelő azt mondja, hogy gagyi a szíj, tegyünk rá valami gates-et pl.
(tegnap indításnál pl. már nem is nyikorgott, hanem erős súrlódó hangot adott, érdekes ez nekem, lehet nem egy szintben tették vissza a tárcsát és kicsit keresztbe van... (?))neduddki: szarkazmus? Írásban nem jött át.
[ Szerkesztve ]
Creative G500 vezérlő panelt keresek// Hol vagy helyileg? - A kisszobába. // Szilvásbuktát, mert azt szeretem!
-
plaschil
aktív tag
válasz xcbiker #24236 üzenetére
A fotózásra én is gondoltam.
Ha a közelben lenne egy, megcsinálnám, mondjuk nem tudom, hány oldal, biztos nem 20.
Megpróbálok keríteni egyet valahogyan.szerk.: vagy valaki lesz olyan bátor és legépeli.
[ Szerkesztve ]
Creative G500 vezérlő panelt keresek// Hol vagy helyileg? - A kisszobába. // Szilvásbuktát, mert azt szeretem!
-
Integra
titán
válasz xcbiker #24395 üzenetére
én el nem adom, most locsolok rá egy vödörnyi pénzt majd
de Imi sanszos lehet (ha tesóm nem tévedett, vett egy accordot megit?) viszont szerintem nem fog tetszeni az ő ára sem a kollégának[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz xcbiker #24404 üzenetére
ceglédi honda motorkereskedés tulajának is áll egy fekete dc2 leponyvűzva a garázsban. 7k km-rel kb.. mikor meghozta a motoromat, akkor mesélte, mert látta az autóm és mondta, hogy neki is van egy, imádja, esze ágában sincsen eladni. megértem. én is úgy döntöttem, hogy megtartom és úgy megszervizelem, hogy új lesz rajta minden létező alkatrész ami csak kell, odáig megyek, hogy a kédergumikat is újra cseréltetem az ablakokban, új szélvédő és még sorolhatnám.. üléseket is felújítom, újraépítettem a szakállal a hifit, újra bőröztetem a kormányt, vagy veszek egy momo-t bele, meg mindent.. ja és megszabadulok a kamu mugen pedáloktól és hozok bele jdm sportpedálokat inkább, ha a heel-toe-ra jó, mert már cikinek érzem, hogy hamisítvány van az autóban
na de abba a fekete intibe beleülnék pár percre, csak beszívni az újszerű illatát[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DCI_market
tag
válasz xcbiker #24871 üzenetére
miért kell teljes tetőt cserélni?
Nem egy embernek van aki tipus azonosat tett be, beépitő kerettel, mindennel, csak kivágta a vizelveztés meg egy gumi cső aminek megvolt a helye mindenkinél. Ami nehéz korrekt szép állapotu gyári kárpitot szerezni.Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #24935 üzenetére
nem átülni kéne baszod, hanem beletenni a polcon porosodó itr vez.tengelyeket
szerk: itt a fehér ep3-ad .... szívó 250pac
#24932 Winner_hun: grat! ...ha csurig tankoltad egész jó km mentél el
lassan nekem újraindul a számláló, ~190ekm környékén áll most[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #24999 üzenetére
ez nem kérdés h működni fog
járnátok TiK is bazz 2hónapot békávéval, ja de nem ám úgy hogy felszállsz leszállsz és ottvagy, hanem egy jó 2átszállásos napi 1-1órásat, nagyonfinomtudlenni, próbáljátok ki
tengerpartra költözök -> ott csak 3oldalról vesznek körbe a hülyék
Life is too short to stay stock!
-
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #25554 üzenetére
Imi azt mondta h a régit kiveszi, elviszi és egy felújított nissin megy a helyére (nem párban! ... gyári 70k )
azért még nézelődök ill a fórumon már prezi rám is írt h van neki működő autóról 8é, azért első körben most azt vállalom be, megpróbálkozunk egy ilyen megoldással ha nem válik be akkor megyünk a felújított nissin feléLife is too short to stay stock!
-
Integra
titán
válasz xcbiker #25704 üzenetére
érdemes arra költeni? tönkremenni nem fog, ellenben ha egyszerre kicseréled az összes szilentet, van egy új és biztonságos futóműved, egyszeri munkadíjjal. kétszer bontani, kétszer futóművet beállíttatni.. arról nem is beszélve, hogy elvinni a lengőkarokat porfesteni plusz idő és pénz, az autód áll etc.
nagyon fasza dolog a bkv, főleg ilyen hidegben, még 2 hétig élvezni fogom[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Aladdin
senior tag
válasz xcbiker #26231 üzenetére
Végigjártam a szamárlétrát, ne aggódj
'88-ban kispolákkal kezdtem. Kireléztem, kicseréltem a dinamót generátorra, kihoztam a maximumot belőle. Volt 5 gen civicem, '93-ban. Ott is amit tudtam elkövettem, h a legtöbb fény kijöjjön a lámpatestből. Akkor még nehezebb dolgom volt, nem voltak húzott izzók. Talán olyan '95 tájékán jelent meg a Philips a +30-as izzóval. A 7 gen Civicnek a projektoros lámpája már nagyon jó volt, ott tényleg csak annyi volt a gondom, h ette mint az állat. Viszont így lehetőségem volt kipróbálni az összes piacon kapható izzót. A H1 meg amúgy sem drága. Aztán úgy gondoltam, h '11-ben itt az ideje egy jó kis [bixenonos] rendszert is kipróbálni. De, h arról is mondjak egy rossz szót. A tompítottja nagyon jó, természetesen a fényszóró sem rossz, amennyiben messzire kell világítani. De arra a projektoros fényszóró alkalmatlan, h az elötten tötymörgő autóra rávillogjak. Ahhoz túl alacsonyan fut a fénye. Marad a duda -
zolynet
addikt
válasz xcbiker #26231 üzenetére
az a baj h a retrofit sem teljesen jó megoldás, mert ugye abba sem tehetsz xenont, így aztán sztem kár beleölni 80-90ezret ... esetleg még ott van az a pilácsa amit Elmör beheggesztett, az elég vad, de kissé elhagyja az a kort melyben az autó készült
Life is too short to stay stock!
-
Integra
titán
válasz xcbiker #26280 üzenetére
leírtam a véleményem, ez az én véleményem. és igen, mindenki azt csinál, amit akar. azt pedig nem fogom sem te sem más kedvéért megváltoztatni. ne haragudj, én nem fogok sem a te, se más kedvéért úgy viselkedni, hogy mindig mindenkinek jópofizzak és szeressenek és megfeleljek és ennek megfelelően változtassam, módosítsam a véleményem. ez álszent, kétszínű, undorító, ettől hányingert kapok. az, hogy szerinted magas ló az, hogy határozott és nagyon egyenes véleményem van.. ez a te gondod miért akarod az én nyakamba varrni a saját problémád? nem bírsz megbírkózni vele, akkor ignoráldod, nekem aztán nem omlik össze a világ.
igen, különbözünk, és teljesen egyet értek, ez így jó. és tartom magam ahhoz, hogy az hazudik magának, aki akar, nem tisztem eldönteni, ha úgy jól érzi magát. semmi sértőt, vagy igazat nem írtam le. miért akarsz belémkötni azért, mert azon kevesek közé tartozom, aki nyersen, egyenesen leírja a véleményét, a gondolatát őszintén és vállalja is? inkább annak kéne örülnöd, hogy van még ilyen és nem hazugságot meg bájcsevejt kapsz az arcodba, ha nem őszinte, becsületes szavakat. még ha nem is feltétlen tetszik, meg szimpatikus mindig. de úgy tűnik az emberek többsége nem akar már tisztességet, egyenességet, csak műmosolyt meg világbékét. sosem értettem, hogy emberek miért szeretik becsapni magukat...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz xcbiker #26304 üzenetére
azért tűnik nagyképűnek és fellengzősnek, mert alapvetően az olvasó egóját megsérthetem és meg is sértem vele. az én sítlusomnak, egyenességemnek teljesen természetes velejárója ez, és ezt vállalom. így azt is, hogy ez sok esetben konfliktust szül. ez tök egyszerű ok-okozat, aminek simán a pszichológia az alapja.
nekem is hosszú idő volt ezt megérteni és megtanulni, amikor ugyanúgy fújtam azokra, akik nálam jóval korábban megértették és megtanulták ezeket az összefüggéseket. most már értem őket, hogy mit próbáltak éveken át megértetni velem. ciki vagy sem, de tényleg kemény évekbe és önismeretbe tellett, mire megértettem
és ezért nem haragszom senkire, mert azt mondja rám, hogy nagyképű vagy fellengzős vagyok, így sem rád, sem másra alapvetően. megértem, hogy így gondoljátok és tudomásul veszem.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs