-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
VTI-Totya
tag
válasz CurrentValue #21333 üzenetére
Neki csak a fia lett hülye........ő azért nem az.
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
VTI-Totya
tag
válasz Napfénysüti #21339 üzenetére
65-70e-t van a rally-ban használt FIA homológ versenykatalizátor.
Én azt akartam alá egy időben mert a magnaflow is jó de még mindig sokat fojt.
Ez a FIA homológ meg olyan mint egy középdob......de még sem.[ Szerkesztve ]
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
VTI-Totya
tag
válasz Napfénysüti #21341 üzenetére
Nekem semmi bajom vele és többet át enged mint a gyári.
Az, hogy neked melyiket hozzák azt passzolom.
Valószínű nem az "átköphető" raccsingot.
A gagyi ugy katalizátorokkal az a baj, hogy nagyon hama kiég és össze esik a helyén oszt majd pillázol, hogy fullad meg nem megy...........ha ilyet tapasztalsz akkor az legyen az első, hogy azt nézed meg még mielőtt motorgenerált ajánl valaki.
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
VTI-Totya
tag
válasz shadeofme #21353 üzenetére
Én a normál magnaflow-t vettem ami a műszakin is megfelel az 22.5ft volt kb 1éve. De ebbe vám+áfa is volt már.
60dodo körül ha jól tudom az ebay-en. (3"-t vettem) (de még jó, mert utólag vettem leömlőt hozzá és így pont faszányos)
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
VTI-Totya
tag
válasz Napfénysüti #21357 üzenetére
Passzolom, én amcsiból vettem.
De szerintem csak a csó átmérők és hosszúságok között van eltérés.........az enyém pl lapos ami az ültetés miatt elég fontos volt.
Bocsánat 2,5"-os az enyém.
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
VTI-Totya
tag
válasz Manitou #21717 üzenetére
Milyen nissan?
évj, típus? km? adott olajjal elment km?
Bár első blikkre olajcsere és szűrő csere azonnal és szerintem abba 10w-40 fog kelleni gyári olajszűrővel mert arra finnyás a nissan motor.
Én most vettem egy elég ritka primera-t a ferdehátút. 94-es és 148.000-es szervíz volt 2009-ben rajta márkakereskedésben és most van benne 163e.
Tuti papié lehetett mert 300km után is rozsdás csak a kipuff belseje...........
De ajánlom a nissanfunclub-ot.
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
VTI-Totya
tag
válasz Manitou #21730 üzenetére
De ha azt írtad, hogy a hangja se volt jó............olajgomba mi?.
Szerintem meg keress szerelőt.
Az első az lenne, hogy beméretném az olajpumpát. Macera, de olcsóbb mint egy motorgenerál az olajnyomás kihagyások miatt.......
[ Szerkesztve ]
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
VTI-Totya
tag
válasz CurrentValue #21746 üzenetére
látszik, hogy te sem szereltél még ilyet.......
Orbano:
2csavar fogja a nyerget ami központosítja rendesen a tárcsát. Meg a 4felnit tartó csavar is fogja de a felni levétel nélkül nehéz tárcsát cserélni. Ha elcseszed a fejét a központosító csavarnak akkor szopi van. Már pedig elég sokszor szopi van a hozzád hasonló embreknek........Nem vagy te szerelő........ne gányolj légyszíves. Amúgy meg a nyereg levétel nélkül hogyan is szeretnéd levenni????
Nem, neked nem mondom meg, hogy hogyan kell levenni a nyerget is.
Túl fontos elem a biztonságos vezetéshez, hogy ezt te mahináld otthon.150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
VTI-Totya
tag
válasz orbano #21748 üzenetére
Ezt utólag olvastam.....
HELYES.
2tárcsa meg betét csere kb 1,5 óra kis csiszolgatásokkal meg szokásos tisztítás utáni összerakással.
Gátló cserék már hosszabb időt is igénybe vehetnek a csavarok állapotától függően.
Ha beletörik akkor ott 1-2óra plusszal is lehet számolni......[ Szerkesztve ]
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
-
VTI-Totya
tag
válasz orbano #21768 üzenetére
Aha........
Ülj le egyes.
Ez nem lada. De az is már csak akkor csinált ilyet ha közeledett a csapágyazás....
Teszteltük annó, hogy egy jó főtengellyel és csapágyakkal a lada nem tudott olaj alacsony fordulaton döcögni, hogy ki gyuladt volna az olaj pilács.
Szóval én ezt elvetném már gyakorlatból is. Pláne egy japán autónál.
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
VTI-Totya
tag
800m-re kellene internetet "átlőnöm"......
Adott egy kb 3-4Megás internet amit csak én használnék. Ezt szeretném tovább lőni saját magamhoz. Mivel hozzám már nem szolgáltatnak mert nem tudják garantálni az 1Megát sem.
De 800M-re a szomszédnál van ilyen lehetőség.
Prohardveren vagy ismerősötök nem foglalkozik ilyennel? Vagy valaki esetleg?
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
VTI-Totya
tag
Mondjuk én lehet, hogy beruháznék egy lamdaszonda kiszedő kulcsra mert XC-lamdája már kijön könnyen hisz nem rég raktam be neki egyet, de a tied esélyes, hogy nem adja magát könnyen és ha sima villáskulcsal neki állsz szétnyalni akkor utána nagy a szopi ám.....
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
VTI-Totya
tag
válasz Flashback #22106 üzenetére
Csepel Honda bontó.
Ha nem pösti vagy akkor kérj meg itt valakit, (akár engem is) hogy ha jár arra ugorjon be.
Bár előnyös, ha lefényképeled majd a hiányzó bolha helyét mert úgy tuti olyat kapsz......
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
VTI-Totya
tag
válasz xcbiker #22265 üzenetére
Akkor talán csináltasd meg..........
Nekem a mai napig beton kézim van a vti-n.
Egyszer kell NORMÁLISAN megcsinálni és a köv. 5évben le sem kell szarni.
Tény, a dobféket egyszerűbb belőni, hogy atom legyen de egy téli hónap alatt nekem elfogy róla a fenodor......
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
VTI-Totya
tag
Nokia C3-01 Pannonos telefon eladó!
Többit a bolhapiacban a flixen.
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
VTI-Totya
tag
válasz Integra #22333 üzenetére
Én az ufóval megyek.....ismét.
Legutóbb a nyitóbulin kaptam egy bazi nagy talis(kötelezően felrakandó jeligével) matricát ami azóta is hátul van az ufón. (lásd, hogy a subarusok sem kisebb gecik mint a hondások címszóval.....)
subaru forum.....ott van minden pontosan.
jah, hondás hímzett pólóba mentem......
[ Szerkesztve ]
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
VTI-Totya
tag
válasz wierra #22756 üzenetére
Egyikbe csak fds(sport) tárcsa és betét, másikba fdb(normál) tárcsa és betét.
Nem nyikorog és nem zenélget.Na meg persze egyharmada annyiba kerül mert arra van egy rakás kedvezményem és a normál szett is van olyan jó mint a gyári.
Raccsingolni meg a sport-al felszereltet használom.
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
VTI-Totya
tag
válasz Manitou #22758 üzenetére
Normál tárcsához nem biztos, hogy vennék zöld vagyis kemény betétet..........pont az a legtöbb normál betét lényege, hogy 100-120e km-t el guruljon a verda egy tárcsával. Hisz az bazi drága.......
Nekem az ufó-n a gyári tárcsa 100ekm és 2garnitúra beét volt.
Sport vagy kemény betét esetén a tárcsa tuti nem bírt volna ennyit.Persze jó a sport betét meg harap......de a tárcsád is meg sínyli....
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
VTI-Totya
tag
válasz Manitou #22763 üzenetére
Tárcsa az anyag összetételében más. Nehezebben melegszik, de ha üzemi meleg akkor baromi nagyot fog.......én rendszerint a lámpa előtt jóval megállok mert szokatlan, hogy felmelegszik és iszonyatosan harap....
Ha nem használod sokat az autó akkor szvsz felesleges a sport tárcsa.
Én évi 70-80e km-t megyek a normállal.
A sport cuccal meg évi pár ezret.....150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
VTI-Totya
tag
válasz Integra #23257 üzenetére
Szarfoshúgy 9.gen...... éjjen a 4gen azaz isten.
Azok után már nincsenismárhonda csak egy véletlen integra izé....
De rég jártam erre.......(tudom, valaki örül is neki)
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen