-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz orbano #21829 üzenetére
minőségi hangerő nem gond, akad egy elég massziv rockford-fosgate erősitőm is.. nem veszek ipodot se mást, buzi apple, leszophat, rühellem. kiesik a pio is, no usb. ja meg nézd már meg a pio árát..
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
-
shadeofme
tag
válasz orbano #21853 üzenetére
Multkor lattam en is masnal, azt' kedvet kaptam hozza en is. (Hulyeseg gyorsan terjed. )
Egyebkent mar elegge hozzaszoktam a vezetes kozbeni radiohallgatasra, de mostanaban jott ki par olyan album, ami erdekel es a reggeli + delutani fel-fel ora jo alkalom, h hallgassam oket.Ha privit irsz, tedd hozzá, h mi érdekel, mert több cuccot is hirdetek.
-
Mampa
csendes tag
-
Integra
titán
válasz orbano #22031 üzenetére
száraz jéggel pucolják le a mocskot, lerakódást, olajat, meg egyéb szennyeződéseket. mint egy magas nyomású pisztoly vizzel, csak száraz jéggel. nincsen viz, nincsen beázás, semmi. és teljes belsőt lehet vele takarítani, műszerfalat, szövetet, motorteret, alvázat etc.. mindent. profi történet. csak nem tudom hogy mo-n belső takarításhoz van e már gép. kint ez már megszokott történet.
[link]
[link]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
-
xcbiker
addikt
-
-
nagyúr
-
xcbiker
addikt
válasz orbano #22264 üzenetére
Túl sokat képzelsz bele a hátsó tárcsafékbe! Anno én is így voltam.
De a VTI hátsó tárcsaféke vagy az ITR-é sosem volt olyan jó mint az 1.4 dobféke... (téli élvezkedés)
Kivéve mikor beraktuk az ITR cuccot... kb 1 hónapig, talán 2-ig fasza volt, aztán kapta a vizet meg ilyesmik és beállt.
Jelenleg a hátsó ITR fékem egy kalap szart nem ér. Behúzott kézifékkel is simán indulok. Valamint ha rögzíteni akarom a kocsit akkor nagyon meg kell rángatnom, hogy tuti legyen és még így is sebességben hagyom, hogy ne érjen meglepetés.Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
Integra
titán
válasz orbano #22505 üzenetére
nem godnolok szándékosságra élettartam rövidülésben. egyszerűen csak arra gondolok, hogy ha van x pénzed, és abból gazdálkodsz akkor és egy látványosan igényesebb és precizebb technikát kell alkalmaznod, akkor az valahol valaminek a rovására mehet ha nincsen több pénz, mert a végén a szalonban az árcédula ugyanaz. persze az ár összetevők sok féle módon változhatnak, de szerintem itt csodák nincsenek.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz orbano #22507 üzenetére
persze, mi más lehetne? alább adnak a tartósságból, megbizhatóságból. meg van tervezve, hogy x ideig ilyen és olyan, amúgy nagyon szigorú és kötelező feltételeknek meg kell felelnie. de aztán ennyi is, hogy utána nem tartós, szétesik, ez már más kérdés.
ezért voltak a régi japánok iszonyú jók, mert a minőség, a tqm rendszer volt a legfontosabb. nem volt olyan spúrkodás és költségcsökkentés mint most. a megbizhatóság csökkenése egyértelműen ennek tudható be szerintem.
ha mondjuk 100 eurod van csak a turbo-ra, akkor ennyiből kell kihozni azt a turbot x db megrendelése esetén, aminek teljesitenie kell a felállitott követelményt. ha mondjuk 200 eurod van turbora, már teljesen más kategóriáról beszélünk, megbizhatóság, tartósság, hatékonyság és még ki tudja minek a függvényében.
a bosch is tudna kurva jó elektronikát gyártani ha annyi pénzt kapna rá, hogy le tudja gyártani a megfelelőt, de x pénzt kap és abból ennyire fussa.. denso is csinál marhaságot azonnal, ha kevesebb pénzből kell dolgoznia.
lassan már tök mindegy mi van, mert a globalizáció, a költségcsökkentés megöli a különbséget a gyártók között, mert egy-egy területen már csak pár beszállitó maradt talpon, vagyis közös a beszerzés is.
ilyen miatt juthatott oda a honda, hogy az accord féke szinte egy az egyben laguna.. egy fos, de tényleg az, olyan késéssel dolgozik, hogy félelmetes.. 8 milliós kocsiba ez iszonyú gáz..
tehát nem hiszek abban, hogy dörzsölik a gyártók a tenyerüket és szándékosan rosszat gyártanak, mert ezt a piaci verseny miatt nem lehet. egyszerűen maga a verseny, a globalizácó az, ami miatt az adott keretből ennyire fussa. és aztán ott állnak a mérnökök a management előtt és azt mondják, hogy a jelen technológiánkkal, beszállitókkal, megállapodásokkal, szerződésekkel ezt tudjuk kihozni abból keretből, amit jóvá hagytatok. és ezzel minden gyártó szembesül.
ahol javitani lehet az a termelés hatékonyság növelés, folyamatok optimalizációja, szinergiák kiszűrése, beszállitók karcsúsitása, rendelések volumenének a növelése, hogy az egy darabra eső ár kisebb legyen etc... meg persze gyártási költségek, villany, viz és minden más lefaragása, és a bérek.
és persze vezetői döntések, amelyek nagyban befolyásolják az irányt.
pl, hogy hondánál nincsen turbo. hogy ez jó e? 5 millás autónál merev hátsó futómű meg első mcphersonra fussa? huhh, ez ciki. de ha 95% azt se tudja mi az a torziós merev hátsó hid, nem érdekli, akkor ez van, ez lesz, cserébe kap egy bazi nagy csomagtartót egy szikláshegység helyett, ami a dw futóművel jár ugye.. igénytelen, gané cucc, de legalább 98%-ban a hétköznapokra megfelel.
1.4-es szegény piacra termelnek? érdekes, ohgy az accordnál meg merték lépni hogy 2 literes motor alatt semmi, civicből meg berakják a szegény ember motort.. akkor most mit akarják feljebb pozicionálni? esélytelen. ott az 1.8-as motor. egy 1.6 turbo is oda-vissza veri már fogyasztásban és nyomatékban is, közel 270-300 nm-rel, hangolás kérdése. start-stop rendszer is mehetne bele. a honda évek óta nem fejleszt semmit igazából ami emlitésre méltó lehetne. 5 sebességes automata? amikor mindenki dsg-t gyárt vagy zf-et vásárol?! hát mit szenvednek ezzel, vegyék meg a 8 gangos zf váltót nagy tételben. aki automatát akar, az kifizeti egy 6 millás autónál még azt a 150-200ezres felárat, csak kapjon egy kurva jó váltót hozzá.. sajnos tényleg kőkorszak lett a civic mechanikailag. de szó szerint. élvonalból másodhegedűs lett. hülyére verte a turboval az f1-et, mai napig épit turbo motorokat nem csak versenysportba, de utcára is (k23), és semmi...
hihhhhetetlen...[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz orbano #22511 üzenetére
nem fűzök semmilyen reményt már hozzájuk, ez a garnitúra erre képes. erőlködhetnek most nsx újraélesztésen és úgy tűnik, hogy visszatérnek az eredeti nsx gyökerekhez mindenféle agyament koncepciók helyett, de inkább egy frankó sportos, elérhető civicet kell gyártaniuk elsőnek, aztán nsx-re szórni a rahedli pénzt...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz orbano #22525 üzenetére
drága volt. csak ennyi. az új meg olcsó lesz. lotus szerű vas feltételezem.
azt hozzá teszem, hogy igazából önmagában az, hogy könnyű lesz, egyáltalán nem baj. ok, lamborghini ragasztott monocock-ot ne várjunk...[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz orbano #22527 üzenetére
egyik se lesz megközelitőleg olyan szép mint az nsx, ezt el kell fogadni. ne hivják nsx-nek és nem fog érdekelni. én nem bizom bennük már sajnos.
viszont mikor arról olvasni hogy a toyota mkv suprát akar a piacra dobni, amiben marad a biturbo s6 blokk...... úgy el fogják kapkodni.. ha csak 300kg-mal kevesebb lesz mint a batár r35, már nyert ügye van.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- sziku69: Szólánc.
- Home server / házi szerver építése
- Fűnyíró topik
- Béta iOS-t használók topikja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Proxmox VE
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!