-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
VTI-Totya
tag
válasz xcbiker #19071 üzenetére
Kerek tárcsát vazze.
Tudod is, hogy milyen integráról van? Méretei a tárcsának ami kell......pláne a betétnek az adatai......
Bemész és integrához kérek tárcsát és betétet.....???150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
VTI-Totya
tag
válasz xcbiker #19109 üzenetére
Mi a szarért nem viszed be a Honda Éles-be????
Kulcs lead, 1hét múlva kulcs átvesz és mindenki megy a maga útjára, neked meg semmit sem kell intézni......biztosítót stb mindent elintéznek.......az meg legyen az idióta gondja, hogy mennyit fognak kiszámlázni...
El menjek veled????
Akkor meg tuti normálisan csinálják meg mert engem már ismernek.....[ Szerkesztve ]
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
!Overdose!
őstag
válasz xcbiker #19130 üzenetére
Én is csak azért tettem fel, mert így a téli szezon közeledtével egyre több az ilyen jellegű kérdés.
Például a CRX-en egy srác képes kiesztergáltatni az 57mm agyátmérőjű felnijéből, mert ugye 57 to 56,1 tehermentesítő nem létezik. De könyörgöm mégis melyik a jobb, ha nem egész fél mm-t, nem fekszik fel a felni az agyra vagy ha elgyengíti a felni közepét? Én nem használok tehermentesítőt mégis sikerült központosan feltenni a felnimet. Láss csodát nem üt, nem ráz.
A másik Hell a DC5 felnivel, aki ma is beírta, hogy ha elöl ki kell cserélni a tőcsavarokat, akkor szét fog menni a kerékcsapágy és újat kell visszatenni. Pedig ki lehet szedni azt a csapágyat roncsolás nélkül is. Nekünk sikerült és azóta is végzi a dolgát.
Hogy pozitív is legyek: ha minden összejön, akkor 5gen VTi felnin fogok gurulni tavasztól. Disznó lesz a Concerto-n.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
VTI-Totya
tag
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz xcbiker #19181 üzenetére
Még semmit, csak nézelődöm. Vasárnap felnézek a jótékonysági találkozóra is.
Mennyi lett a kár az 1.4-ben most ezzel a balesettel? Remélem az új biztosítód rendesen fizet nem úgy mint a régi. Faterom pont az Uniontól ment az Uniqa-hoz dolgozni. Utóbbi jóval jobb cégnek tűnik.Més que un club!
-
wierra
senior tag
válasz xcbiker #19188 üzenetére
Akkor kb. ez lesz a végeredmény.
Zolyem árt egy NFL váltózsák-gyűrű. Igény szerint bőr váltózsák (én angliából rendeltem, de Zsivány is varrogat-hímezget ilyeneket).
Nyilván ha olyan körülmetélt-forma lógós-visszagyűrt váltózsák tetszik, akkor a fentiek érvénytelenek[ Szerkesztve ]
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
wierra
senior tag
válasz xcbiker #19195 üzenetére
Nem a váltózsák a kérdés, hanem annak gyűrűje. FL-nél a bőr váltógomb alatti részt - amibe tulajdonképpen belecsatlakozik a váltógomb - a krómhatású gyűrűt láthatod a felső képen, azzal nem lehet szépet alkotni ITR/CTR/Skunk stb. váltógomb kombóval. Éppen ezért kell NFL váltózsák gyűrű.
Jól írod, NFL-ben csak gombcsere (ha nem tetszik a műbőr stock váltózsák, akkor az is), míg FL-ben gomb és váltózsák-gyűrű csere egyaránt."In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
-
nagyúr
válasz xcbiker #19181 üzenetére
Ma megnéztük Spidy és SeQ kollégákkal a zöldet. Úgy tűnik hogy nagyon jó vétel lesz. Még jövő héten elviszem hogy alánézzenek aztán lehet megbizniszeljük.
Motorikusan meg kasztnira nagyon jó állapotúnak tűnik. Ráadásul sikerült az előző tulajjal is felvenni a kapcsolatot. Szóval sanszos ez a gép.Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
Manitou
addikt
válasz xcbiker #19300 üzenetére
Én se vagyok kibékülve annyira a fogyimmal, igaz én szinte csak városban használom. Bár a gyári városi fogyasztási értékeken belül voltam nyáron , télen már nem, de ez a hidegmotorozás miatt van főleg.
Lehet ezt a dolgot nekem is meg kéne azért nézni, hogy mennyi is most. Elvileg 10+/-2 fok a gyári érték. Kitudja, lehet nekem se éppen gyári értéken van.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
wierra
senior tag
válasz xcbiker #19319 üzenetére
Elvileg az agy kompatibilis. A Balázs EK9-éről vettem a volánt. 70 péz volt.
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
wierra
senior tag
válasz xcbiker #19321 üzenetére
Zsír újat (gyári) vagy legalább is kevésbé kopottasat (ebay).
Mert az újrabőrözött már nem gyári..."In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
VTI-Totya
tag
válasz xcbiker #19357 üzenetére
Már van.....felhívod, megbeszélitek az időpontot és fel is rakja neked. Vagy elmész érte és ott van. Vagy ha jössz erre akkor magamhoz szólítom ha gondolod valamelyik nap.....szal lehetőséged mint tenger.
(ma csinálja a proex a 2,5"-os kilépő meg a 3"-os csőhöz a csatit, hogy fasza gyári legyen a csatlakozó az enyémen is...)150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs