-
GAMEPOD.hu
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
wmarci
senior tag
A sima ECO mivel rosszabb?
-
petipetya
nagyúr
Pontosabban:
"Promóciónk keretében a CIB ECO Bankszámla esetében online számlanyitással 0 Ft a havi számlavezetési díj az első évben, a második évtől kezdődően akkor, ha a havi jóváírás eléri a mindenkori minimálbért.CIB ECO Bankszámla választásakor 0 Ft az érintéses fizetésre alkalmas Visa Inspire Elektronikus Bankkártya első éves főkártya díja, ezt követően 4 316 Ft."
"nincs rá lezsóidő"
-
pn4hvq
senior tag
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, remélem, a topikban elfér. Apósom (talán CIB-es) kártyával kifizetett az adidasviphu.com webshopban (?) egy terméket. A kártyáról levonták az összeget. A kiszállításra 3-10 munkanapot írnak, ami lejárt, azonban az oldalra belépve annyi státusz látszik, hogy Payment Success, ezzel egynapon Pending a rendelés. Azt a kérdést engedjük el, hogy miért is vett innen . Minimális információt találtam az oldalról, egy helyen írt egy magyar személy, hogy fizetett, azóta sem kapott semmit, üzenetre nem reagálnak.
A pénz visszaszerzésére a banknák indított chargeback eljárás az egyetlen lehetőség? Ha CIBes a kártya, akkor azt csak a számlanyitás helyén lehet elintézni vagy másik településen lévő fiókban is?
Köszönöm a választ. -
senior tag
válasz pn4hvq #14307 üzenetére
Tipikus kamu oldal, annak minden ismérvével. Ezeket találtam így hirtelen.
Szerintem ugyanez a csapat lehet: [link]
Itt meg egy panasz: [link]Szerintem tuti hogy átverés, jó esetben kap majd pár hónap múlva Kínából valami gyenge hamisítványt. Én mindenképp és mielőbb lépnék a banknál.
[ Szerkesztve ]
Nothing Phone (1) | Xiaomi Watch S1
-
Mauzes
őstag
Van bárkinek infója, ha a CIB istenverte alkalmazása teljesen beszart, mobilon se enged be meg key-t se ad, akkor hogy a fenébe tudok bejelentkezni a netbankomba?
Csak tölt meg tölt, aztán hibát dob, aztán nem reagál, aztán tölt, stb.
[ Szerkesztve ]
-
KTU
addikt
Nem egyedi hiba, utalnom kellene még 21:30 körül sem ment.
Nehezen be tudtam lépni, de utána QR olvasás már nem ment, 1002 hibaMost sem megy.
withKEY után semmi.[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
Mauzes
őstag
Picsába, tökéletesen működött 1 hétig, aztán ma beszart. Volt cache törlés, data törlés, de nem javult. Most töröltem, újratelepítetem, erre nem tudok regisztrálni, mert nem találom azt az A4-es papírt, amit a bankban adtak, és csak azzal QR kóddal lehet tovább menni...
F*szért nem tudnak sms-t küldeni, ha beszarik az app, akkor ki vagy zárva a bankodból?
-
cocka
veterán
Lehetek őszinte?
Mióta áttértem withkeyről hard tokenre, azóta egyetlen egyszer sem volt olyan alkalom, amikor ne tudtam volna belépni. Egy eset volt, amikor benn voltam a javás netbankban és menet közben kidobott.
De azóta, hogy csak a hard tokent használom, mindig műxik. (kivéve rendszerkarbantartásoknál)
Sajnos 340 Ft/hó, amit nagyon kedvesen hó eleje helyett hó végén vonnak.
-
chatran
őstag
Én emiatt hagytam őket ott több mint 15 év után. Rám akarták erőltetni a hulladék alkalmazásukat. Mondtam, hogy nem vagyok hajlandó semmilyen banki alkalmazást telepíteni a mobilomra. Erre közölték, hogy továbbra is lehetőségem van a tokenre, havi 340 Ft-ért. Na ott elbúcsúztunk egymástól és átmentem az Erste-hez tavaly ősszel.
Az erste sms küldős megoldása a mai napig működik. -
RR-13
őstag
válasz chatran #14322 üzenetére
Azért hulladéknak nem nevezném az appot!
Inkább a hátterük, ahol sok a probléma, ugyanis az app a háttér rendszerekből veszi az adatokat és, ha az nem működik, akkor az app sem tudja teljesíteni, amit elvárunk.Olvastam a korábbi hsz.-ed, amikor megszüntetted a számládat a CIB-nél, akkor a pénztári kifizetés elszámolásnál az átutalást is fel kellett volna ajánlani, ami min. a harmadába került volna.
Jutalék visszatérítésénél pedig szerintem nem vonhatnak további jutalékot le.
A készpénzfelvétel nem egyenlő a pénztári kifizetéssel, mert azt a pénzt nem te akarod kivenni, hanem nekik kell odaadni.
A pénztári kifizetésnek így díjmentesnek kellett volna lennie.Akár még most is kérheted egy panaszban, hogy utalják át a jutalékot az Erste számládra, arra hivatkozva, hogy az utalást nem ajánlotta fel az ügyintéző, és szerinted ez így nem volt korrekt.
Pl. a CIB ECO -nál számlamegszüntetésnél a számlán fennmaradt maximum 1.200 Ft összeget díjmentesen fizetik ki a pénztárban, vagy utalják át számlára.
Ez az ONLINE számlánál nincs szabályozva. Viszont ez is számlán megmaradt pénzről beszél, és nem kifizetendő jutalékról. -
cocka
veterán
válasz chatran #14322 üzenetére
Az valószínűleg hasonló, mint a Gránitbanknál. Bár ott is kezdik ezt az átrugdosást az appra, mert nekem is sms jön a netbanki belépéshez és az appban beállítottam, hogy csak sms jöjjön, ismst nem kérek. Erre pár hete azt írták, hogy a júliustól csak ismst fognak küldeni. Azaz megint ott tartunk, hogy ahhoz, hogy simán PC-ről, laptopról weben keresztül beléphess kell a fos alkalmazás.
Mondjuk azt sem értem, hogy a bankkártya limiteket miért csak az appban lehet állítani, de hát mindegy.Mauzes:
ha nem működik a mobilapp, akkor több ezer ember nem tud hozzáférni a számlájához virtuálisan. Persze bármikor bemehetsz egy fiókba, jó buli...Ja, vagy hívogathatod a CIB24-et, ahol beállítgatják neked az egészet elölről. Csak hányszor kell emiatt a CIB24-et hívogatni? Ez itt a kérdés.
-
addikt
Ha nincs telepítve a mobilapp, vagy épp nincs neten, akkor sima sms fog jönni. Ez szerintem elfogadható. Főleg, ha az isms odáig fejlődik, hogy csak egy leokézandó kérdés lesz és nem kell a számokat pötyögni.
A bankkártya limiteket telefonon és szabad formátumú levélben is lehet változatni (legalábbis pár éve ment), de van egy 100 Ft-os díja. Szerintem ez is korrekt még. (Az persze látszik, hogy a netbank fejlesztésére nem fókuszálnak, de azért valahol érthető, hogy egy "digitális" banknak az okostelefon lesz a legfontosabb platform, ilyen okostelefon penetráció mellett.
Sokkal nagyobb baj, ha iOS-en nem érkeznek meg az iSMS-ek (mint itt panaszkodik rá valaki rendszeresen, nekem nincs apple cuccom).
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
RR-13
őstag
válasz chatran #14328 üzenetére
Nincs mit. Érdekelt mi baj volt a CIB-el, és sajnos értem a róluk kialakult képet.
Ugyanakkor nem szabad általánosítani, nem minden ügyintéző sarkítja ki a panaszokat..., és nem mind lát csak az orráig. A panaszok elutasítása első körben szinte általános, aztán második körben már nagyobb esély van arra, hogy mérlegeljenek, és jobban odafigyeljenek egy panaszra.
Pl. az Ersténél volt, hogy 3x adtam le egy panaszt, mire "feladták" és jóváírták még azt is, amit tényleg nem kellett volna
Hivatkozható arra is a panaszodban, hogy mivel nem tájékoztattak, hogy az elszámolás alapján történő, jutalék visszafizetés miatti pénztári kifizetésre is vonnak jutalékot, ezért az eljárásuk megtévesztő volt.
Ugyanis, ha tájékoztattak volna, illetve felajánlották volna az átutalást is, akkor később nem adsz be panaszt, mert ez nem is életszerű, hiszen tudatosan választhattad volna a pénztári kifizetést, akár jutalék levonással együtt is, így később nyilván nem panaszolod azt, amiről egyébként is tudomásod volt.
Mivel nem volt választásod, hanem kvázi rákényszerítettek egyfajta módra, ezért az eljárásuk megtévesztő.
A bank nem hivatkozhat arra sem, hogy utólag a korábbi személyes beszélgetés rekonstruálására nincs mód, mivel a jóhiszeműség elve alapján vélelmezniük kell azt, hogy amit a panaszodban leírsz az a valóságnak megfelelt.
Vagyis az ügyintéző tájékoztatása elmaradt az átutalás lehetőségére, és a pénztári kifizetés alapján levont jutalék terhelésre vonatkozólag.Nagyon fontos, hogy a számla lezárásakor történő jutalék - pénztáron keresztüli - visszafizetésére nincs a hirdetményben semmi, ezért a bank a kifüggesztett hirdetményi megfelelés teljesítésére - mint tájékoztatásra - nem hivatkozhat.
Lényegében a visszajáró jutalék teljes kifizetése, a megtévesztő eljárásuk miatt nem történhetett meg, mivel egy olyan kifizetést választott a bank, ami a visszajáró jutalék csökkentéséhez vezetett, így nem érvényesülhetett a visszajáró jutalék tényleges visszatérítése, ami viszont egy jogsértő magatartás.
Amennyiben nem "hiszik" el, amit a panaszodban leírsz az sérti a Ptk. 1:3. § [A jóhiszeműség és tisztesség elve] szakaszát.
A panaszod újabb elutasítása esetén meg lehet említeni az MNB Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ eljárását is, a levél végén.
Fenti egy iránymutatás, amit nyugodtan felhasználhatsz a panaszodhoz.
Sok sikert a panasz megíráshoz!Még annyit, hogy a K&H Banknál megszüntetett hk. számlánál az éves díjból visszajáró összegre a pénztári kifizetést ajánlották fel, de mivel mondták, hogy díja van, ezért mondtam, hogy biztos nem ott veszem fel, ha díjat számolnak.
Közöltem, hogy akkor utalják át, amire az volt a válasz, hogy nincs lehetőségük, majd panaszt megírva mégis átutalták a pénzt a másik számlánkra.[ Szerkesztve ]
-
Fboy
aktív tag
Sziasztok!
Raiffeisennél ki hogyan oldja meg az online kártyás fizetéseket ott, ahol mondjuk nincs lehetőség simplepay-jel vagy paypal-lal fizetni? A normál kártyát nem szeretném erre használni.
Virtuális bankkártyát nem lehet csináltatni, illetve két lépéses jóváhagyás sincs a kártyás fizetéseknél (sms, ujjlenyomat).
Amik eszembejutottak: alszámlát csináltatni külön kártyával és átvezetni a főszámláról a szükséges összeget - de pl az alapszámla éves díja 26k+3k kártyadíj (ezt kicsit sokallom azért, hogy csak netes fizetésre hasnzáljam)
-hitelkártyát igényelni (ezt se gondolom biztonságosabbnak a bankkártyánál)
-revolutra utalni - ezzel nincs tapasztalatom -
axioma
veterán
Nekem pluszban van revolut-om. A beteti kartyaval toltom fel, de csak alkalmilag, veletlenul se allitsd be az automatikus feltoltest (szereti feldobni). De ezt csak a tenyleg nagyon paras, vagy devizas vasarlasokra hasznalom (utobibt a valtas miatt), amugy en a normal kartyamat meg merem adni szinte barhol, ahol vasarolni merek, inkabb a vasarlas kivalasztasanal vagyok valogatosabb. [De pl. gyerek wish-ezni akart, oda akkor generaltam 1x hasznalatos revolut-ot mert a szemet megjegyzi es minden felrerakottat fizet ki, nem csak amit epp rabokott.]
Amugy a revolut van bekotve a paypal-om ala is, a valtasok miatt, mindig elotte nezem hogy legyen adott deviza rajta (ott se engedem az automatikus valtast), nem engedem a paypal valtasat. Aliexpressnel ez trukkosebb, mert ott mindenkepp kell valasztanod hogy miben latod es vagy abban vagy a kartyad devizajaban tud terhelni (nagy kiserletezest nem csinaltam hogy hogyan olcsobb de gyanitom nem forintban).
Hitelkartya nem annyira jo a Raiff-nel, ha ingyen utalos csomagban vagy akkor nezz korul a piacon inkabb, ha megis hitelkartyara adnad a fejed. [De csak ezekre nem jo, akkor a napi vasarlast is erdemes atterelni es havonta nagyon figyelni kifizetni!] Nyilvan csak akkor biztonsagosabb a hitelkartya, ha alacsony a limitje vagy egyesevel allitgatod... -
zsola400
aktív tag
Revolutban tudod ezeket egyenként engedélyezni vagy tiltani: online tranzakciók / érintéses fizetés / mágnescsíkos fizetés / készpénzfelvétel automatából.
-
RR-13
őstag
CIB Bank Rendszerfejlesztés - 2020.06.02-04.
Ezúton hívjuk fel tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy a bank informatikai rendszerének fejlesztése miatt
2020.06.02. (kedd) 20:30-21:30 óra között
- a lízing szolgáltatások nem lesznek elérhetők a CIB Bank Mobilalkalmazásban és a CIB Internet Bankon.
2020.06.03. (szerda) 21:30-22:30 óra között
- a biztosításkötési szolgáltatás nem lesz elérhető a CIB Bank Mobilalkalmazásban.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Az Erste Bank 2020. május 18. napjával ismét elérhetővé tette az Új Erste MAX, és Wizz Air Hitelkártya termékeket, melyeknél jelentős változások és drasztikus díjak kerültek bevezetésre, melyek a teljesség igénye nélkül a következők:
az alábbi díjak a 2020. május 18. napjától igényelt Hitelkártyákra vonatkoznak:
- Hitelkártya kibocsátási/éves díja: 6.490 Ft
- Készpénzfelvétel díja (duplája a korábbi szerződésekhez képest) ATM-nél, bankfiókban POS terminálnál, postán POS terminálnál: 886 Ft+6.84%
- Késedelmi díj: 5.137 Ft
- Hitelkeret túllépési díj: 5.137 Ft
- Zárlati díj Főkártyára: 590 Ft
- Új tétel a Zárlati Díj Társkártyára: 290 Ft
- minimum igényelhető hitelkeret összeg: 150.000 FtA részletes Hirdetmény innen tölthető le, vagy itt megtalálható a Lakossági Hitelek 5. sz. melléklet - Credit Card - Alpontja alatt: Hitelkártya néven.
Aki most gondolkozik Erste hitelkártya igénylésen, annak talán hasznosak fenti díjak ismerete.
Pl. aki 150.000 Ft-ot venne ki a hitelkeretéből, ATM-ből, annak 11.146 Ft-ba kerülne + a kamata... -
Üdv!
Keresek egy olyan csomagot, amely lehetőleg 0 forint számlavezetési díjjal rendelkezne és egyetlen célra lenne használva, a PayPalra beérkező pénz Revolutra közvetítésére. Állandó jövedelem ezáltal nem érkezne rá, kizárólag arra a célra lenne használva, hogy PayPal -> banki tranzakció -> Revolut feltöltés kártyáról. Lehetőleg támogasson ATM-es készpénzes feltöltést, illetve a Revolutra utalás minél veszteségmentesebb legyen. Havonta 200-300 eurónak megfelelő forint érkezne rá.
Gránit bank csomagokat néztem, de ott elég nagy fee van minden csomagnál és abban sem vagyok egyelőre biztos, hogy ha náluk nyitnék számlát, mennyire járnék jól és melyik csomaggal lenne a legoptimálisabb kezdeni.
Eleinte angol billentzuyetet akartam. De aztán megismerkedtem a nagy 'Ő'-vel!
-
válasz dptrsk #14341 üzenetére
Tudtommal a Revolutra utalás egy ideje készpénz felvélteknek van elkönyvelve. Tehát mindenképp lenne díja. Gondolom a "Belföldi forint átutalás NetBankon / eBankon keresztül" fedi le ezt.
[ Szerkesztve ]
Eleinte angol billentzuyetet akartam. De aztán megismerkedtem a nagy 'Ő'-vel!
-
dptrsk
addikt
válasz Mr Dini #14342 üzenetére
Rosszul tudod, kártyával feltölteni (többnyire) ingyenes,nekem eddig egyszer sem vontak le érte. De az biztos, hogy a revolut feltőltés nem lehet netbank utalási tranzakció díjtétellel könyvelve.
Bizonyos hitelkártyáknál vontak le (talán Erste) készpénzes műveletként könyvelve a Revolutot.
Betéti kártyás esetről még nem hallottam(lehet, hogy ilyen is van).[ Szerkesztve ]
-
válasz dptrsk #14344 üzenetére
Oh, akkor az lehet. Erste-s kártyám van és ott bizony keményen pórul jár az ember, ha hitelkártyáról fizetett be a Revolutra. Korábban vásárlásként volt elkönyvelve, így még kedvezőbb is volt cc-ről feltölteni. Gondoltam, ha a Revolut azt állítja magáról, hogy készpénz felvétel, akkor a Gránit sem fog tenni másképp. És feltételeztem, hogy annak ára van.
De akkor megnyugodtam.
Eleinte angol billentzuyetet akartam. De aztán megismerkedtem a nagy 'Ő'-vel!
-
axioma
veterán
válasz Mr Dini #14345 üzenetére
En is mindig debit-rol toltom, de mivel nekem 0 db ingyen kp-felvet van a csomaogmban es egyszer se szamitottak fel erte dijat, biztos hogy nem kp-felvet. A hitelkartyanal azert kicsit mas a dontesi fa, ott se a felvet dijat charge-oljak, hanem azt hogy nem termek/szolgaltatas amiert fizetsz hanem penzszerzes, es akkor az nem kamatmentes.
-
RR-13
őstag
válasz Mr Dini #14342 üzenetére
Azért említést érdemel a CIB BM ECO díjcsomag is, ahol 2 évig díjmentes a számla, és a bankkártya is (nem dombornyomott) 2 évig díjmentesen tudnál utalni "bárhova", és készpénzt is felvenni, vagy azzal egyenlő tranzakciót bonyolítani bizonyos összeghatárig. Jövedelmet nem kérnek, csak valamilyen bejövő utalást 107.065 Ft összegben, ami több részletből is állhat.
Amennyiben érdekes lehet ez is Számodra, akkor érdemes megnézni a részleteket.
Bemásolok pár részletet, ami lényeges. Nagyon részletekbe nem megyek bele, majd eldöntöd, hogy szimpatikus-eFeltételek:
AZ INGYENESSÉG FELTÉTELEI:
A minimálbér (jelenleg 107 065 Ft) havonta beérkezik a számlára (jövedelem, vagy más)
Az igénylő nem rendelkezik CIB számlávalAZ INGYENESSÉGHEZ TARTOZÓ BANKSZÁMLA HASZNÁLAT:
Készpénzfelvétel ingyenessége:
vagy 2 részletben összesen maximum 150 ezer Ft készpénz felvétele bármilyen belföldi bankautomatából
vagy egy alkalommal készpénzfelvétel összeghatár nélkül CIB automatából (jellemzően 400 ezer Ft maximális felvétel biztosított)
Tranzakciókról a biztonsági értesítés SMS helyett mobil applikáción keresztül érkezik
Bankfiókból nincs tranzakció indítás (és pénztári készpénzfelvétel) -
z123456z
őstag
Sziasztok. A fogyasztót ( vagy nevezzük ügyfélnek ) védi valami jogszabály a bank egyoldalú díjemeléseitől? Egy, már nem forgalmazott csomagom van, és állandóan bejelentés és indok nélkül emelgetik a díjat. Nem évente, hanem érzésem szerint 2-4 havonta, bár ezt biztosan lehet pontosítani. Nem óriási összegekkel, de idegesítő, hogy bármit megtehetnek. 4800/hó-ról indult, most pár forint híján 6000. Ez a kártya használat gyakorisága szerint csökkenhet, a tényleges díj nekem 1200-ról már 1500 forintra nőtt. Kicsinyesnek tűnik, de bosszantó.
-
RR-13
őstag
válasz z123456z #14348 üzenetére
Szia.
Egyelőre csak ennyit találtam, ha ez is segítség:
A hitelintézetekről és a pénzügyi vállalkozásokról szóló 2013. évi CCXXXVII. törvény:
Hpt. 279. §
(13) * A fogyasztónak nyújtott hitelről szóló törvény hatálya alá nem tartozó pénzügyi és kiegészítő pénzügyi szolgáltatásra irányuló szerződések esetén kamatot, díjat vagy egyéb szerződési feltételt csak akkor lehet egyoldalúan, az ügyfél számára kedvezőtlenül módosítani, ha a szerződés ezt a pénzügyi intézmény számára - külön pontban - egyértelműen meghatározott feltételek, illetve körülmények esetére lehetővé teszi. A szerződés kamatot, díjat érintő - az ügyfél számára kedvezőtlen - módosítását a módosítás hatálybalépését tizenöt nappal megelőzően, közzé kell tenni, elektronikus kereskedelmi szolgáltatás nyújtása esetén az ügyfelek számára folyamatosan és könnyen hozzáférhető módon, elektronikus úton is elérhetővé kell tenni.(14) Szerződés egyoldalúan nem módosítható új díj vagy költség bevezetésével. Az egyes kamat, díj vagy költségelemek szerződésben meghatározott számítási módja egyoldalúan, az ügyfél számára kedvezőtlenül nem módosítható.
(15) Az ügyfél hirdetményben történő tájékoztatása során biztosítani kell, hogy megállapítható legyen, melyik kamat-, díj- vagy költségelem milyen mértékben változik. Az ügyfél számára elérhetővé kell tenni a módosítás okait.
(16) A pénzügyi intézmény az ügyfél számára nem kedvezőtlenül egyoldalúan módosíthatja az ügyféllel kötött szerződés feltételeit.
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Gaming notebook topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- Építő/felújító topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Gitáros topic
- További aktív témák...
- Panasonic Lumix G X VARIO 12-35mm f/2.8 II ASPH. Power O.I.S. (H-HSA12035)
- 2db Iceriver KS0 KASPA bányagép + 180W új tápegység 2 év garanciával.
- Panasonic Lumix DC-G9 (V-Log L kiegészítéssel, 4 akkuval)
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest