Új hozzászólás Aktív témák

  • fokukac

    nagyúr

    válasz Mercutio_ #10813 üzenetére

    Hello. Nekem is CIB témakörben lenne kérdésem.
    Nekem még nincs mobilappom, csak a mobil tokenem. Úgy tudtam, szeptember 14-éig működik.
    Ehhez képest tegnap és ma már nem enged be a mobil token sem.
    Beütöm a pin-kódot, és egy másik ország kódját dobja. Ha azt mondom, hogy ez nem az enyém, akkor kilép; ha azt mondom, igen, akkor pedig a generált jelszóval nem enged be a netbankban (a java-s app-ban).

    Nem tudom, hogy ez azért van, mert már 9-én megváltozott a CIB rendszere (14-e helyett),
    vagy azért van-e, mert a hétvégén feltettem a pixelre a 10-es androidot?

    Az ügyélszolgálat nem veszi fel, mit csináljak? 20 perce hallgatom ezt a sistergős zenét, már elég idegesítő.
    Gondolom, a token nélkül nem tudom regisztrálni a mobilappot sem. Vagy lehet, csak úgy?

    köszi.

    [ Szerkesztve ]

    Pleased to meet you - hope you guess my name

Új hozzászólás Aktív témák