Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kotomicuki

    senior tag

    válasz DaveNo1 #4891 üzenetére

    Pedig - igaz, QM-ben - , az sem hátrány, ha az egész pálya fordul az ellenfelek ellen, mert a kis legény - aki nagy robottal jár - beveri az összes tábort (a Boss-okon kívül) és ahonnan nem üldözik el, ott egy perc alatt egy komplett védelmi vonalat is lebont, egymaga. (egy-egy ilyen hely helyett kettőn tud ott lenni a csapat, ha "összedolgoznak")
    Ne mond, hogy egy ilyen fellépés nem osztja meg az ellenfelet - von el erőt a csapásirányuktól, késlelteti a terveik végrehajtását - és annak maradékát már csak könnyebben legyűri a saját csapat.
    A robbanó töltete, ha jól van helyezve, elégséges tud lenni a meneküléshez - plusz a tornyok - , ha nem hárman, vagy többen rontanak rá - ha meg az általa "felfogadott" zsoldosok is a közelében vannak...
    Szerintem abszolút nem a hősök ellen lett kitalálva a goblin, azok ellen erőltetni fölösleges - legfeljebb a többieket (ki)segítheti ebben. Ha meg védelemre, menekülésre talent-eled, akkor pont a pálya elemeit elsöprő ereje veszik el: a többieknek kéne rá vigyázni, amíg "alkot" (talán csak Sgt. Hammer mérhető össze a pályaelemeket leamortizálni tudó képességével, miközben - nagy általánosságban - mozgékonyabb annál) - vagy ügyesen kell kommandózni vele. (Gazlowe-val a saját csapattal csapatni, csak, hogy meglegyen a kritikus tömeg, nagy hiba - ha meg, ezt azért kell megtennie, mert máshol nincs élettere a pályán, akkor az nem a kis zöld hibája...)
    Azt elismerem, hogy nem mindegyik pálya fekszik neki és a csapatnak is másként kell nyomulnia, ha a goblin köztük van.
    A wombo-combo a 16.-20. szint után már jó lehet - de addig? - , amikor már hosszabb ideig "pihenteti" az általa befogott hősöket. A pályát leamortizáló változata meg már a 4. szinttől "él" és ad folyamatos "munkát" az ellenfél hőseinek...

    A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!

Új hozzászólás Aktív témák