Új hozzászólás Aktív témák
-
murdoc24
csendes tag
Sziasztok!
A nem túl távoli jövőben, pontosan jövőhéten kezdek 2nd line-os help desk-esként amerikai anyavállalattal rendelkező magyar cégnél.
Nagyon hirtelen történt az interjú és minden ami velejár.
A mélyen tisztelt informatikus kollégákat kérdezném, mit gondoltok, mik azok a nagyon fontos és elengedhetetlen szakmai tényezők, melyek nélkül nem fogom tudni elvégezni a feladataim?
7-8 éves hardveres tapasztalat,kis alapszintű rendszergazdai tudás, valamint erős szintű szoftver felhasználás jellemez. Adatbázisok alapon, c, java szintúgy. Image-elés, password reset, tcp/ip, lan, beállítások mennek, legalábbis 10-20 gépes hálózaton még ment. Honlapszerkesztés, photoshop és társai közepes szinten.
Google a barátom és nagyon sok érdekes megfogalmazást találtam, de sajnos konkrét help desk-es kollégáktól helyzet jelentést még nem leltem.
Nagyon hálás lennék egy kis útbaigazításnak, kérlek szánjatok meg némi információval.
Természetesen tisztában vagyok azzal, hogy cég és rendszer válogatja a teendőket, csak nem tudom konkrétan leszűrni a teendőket.Köszönöm
2nd line rookie
Új hozzászólás Aktív témák
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...