Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • whitezo88

    nagyúr

    válasz itldj #46611 üzenetére

    egyetértek mindenkivel aki könnyűnek tartja. Ultra casual lett már, persze valahol érthető, a HC MMOzás kiment a divatból. Csak címszavakban miért is nevetséges már a fejlődés, és miért nem jogos a panasz. Vanilla-BC idején:
    -nem voltak quest hubok, csak be volt hányva egy csomó 1-2-3 részes quest. A Q adók el voltak szórva.
    -nem volt helper, fél órák elmentek azzal hogy megtaláld ami kell. A wowhead és társai hatalmasra nőttek, azóta sincs más MMOnak akkora adatbázisa.
    -nem volt dungeon finder, manuálisan ment a csapatkeresés, és nem volt teleport sem, mindenkinek gyalog kellett odamennie. Mivel nem 20tól, hanem 40től volt mount és méregdrágán. A Dungeon questeket nem bent adták hanem szerte a világban, sokszor a semmi közepén állt a muki.
    -manapság egy sima menet jó ha 15-20 perc megvan, akkor ez legalább 1 óra volt, hosszabbak mint Maraudon esetén kb egész estés téma volt. Főleg ha lelépett valaki és hozni kellett mást.
    -nem volt megtervezve a quest xp / szint xp, sok farm kellett mert elfogytak a questek, annyi xp kellett.
    -rengeteg Elite quest volt amihez csapat kellett. Cata óta ilyen kb nincs is már.
    -a skillekért mindig vissza kellett rohangálni a fővárosba kitanulni.
    -a talenrendszer lassabb volt és bonyolultabb.
    -a harc nem 2 mpig tartott hanem akár fél percig. Kb minden második után le keleltt ülni inni/enni.

    szóval aki ebben a rendszerben nem bír haladni, annak tényleg a Cardstone marad csak. Helios szerintem Playable után játszott, és csomó kari nem töltött be. Minden quest után azonnal kapod a kövit, és ott 2 méterre jelennek meg az újak is.

Új hozzászólás Aktív témák