Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
DonAttilas
tag
Sziasztok. Adott egy Samsung NU7402-es Televízió. 4k-s filmeket szeretnék lejátszani rajta. Plex vagy Serviio segítségével, de valamiért nem akarja az igazságot. Vagy el se indul a film vagy elindul és elkezd akadozni és megáll kb 30 másodperc után. Átkódolást kikapcsoltam mind a két alkalmazásnál. Internet sebesség 5 Ghz-en megy 100mb/s-tól többel. Szóval igazából nem tudom mi problémája lehet még. Amit észrevettem hogy a Plex-nél azoknál amelyeket nem játszik le nincs fáljmére, tehát 0 van oda írva. Esetleg valaki tudna tanácsot adni hogy mit próbáljak még ki vagy mi lehet a gond. Köszönöm
-
DonAttilas
tag
válasz tupacamaru #27390 üzenetére
Bocsi. Nagyon kezdő vagyok. Lehet hogy hülyeség amit kérdezek, de nekem a tv alapból felismerte a Plex-et a forrásoknál, de ott csak a mappákat nyissa meg. Az alkalmazást külön le kell töltenem?
-
DonAttilas
tag
válasz Formaster #27392 üzenetére
Na igen leszedtem, basszus hogy ennyire alap dolgot nem csináltam meg nem tudom miért gondoltam hogy le se kell szednem. Valamivel jobb már 1 percet is ment a film viszont még mindig megakad. Ami processzort illeti már nem hajtja meg, viszont még mindig van a feladatkezelőben plex transcoder. A beállításoknál hol kell kikapcsolni, nem találtam :/.
-
DonAttilas
tag
válasz Formaster #27394 üzenetére