Új hozzászólás Aktív témák
-
jgy999
csendes tag
válasz Somatom #7289 üzenetére
Hogy hagyta el az app-ot a nagynénéd? kijelentkezet v. kiszállt ?
Szintén Samsung,tizen amikor elmegyek a kijelentkezés menüpontra és itt
OK-zok akkor legközelebb kér kódot és nem aktív a TV.
Amikor a vissza gombot használom az utolsó lépésnél a kis ablakban az
jelenik meg, hogy „kiszállok a programból” és ha itt OK-zok akkor nem kér
legközelebb kódot és aktív marad a TV.
Valami hasonló? -
jgy999
csendes tag
válasz HUTCHDB #8019 üzenetére
Q70
Én már 5 napja szenvedek ezzel a problémával, írtam az ügyfélszolgálatnak is.
Jeleztem, hogy törlök, áramtalanítok, telepítek, aktiválom a TVt akkor be tudok lépni, tudok nézni filmeket majd kijelentkezek. A filmek csak a második indítás után indulnak el, elsőre hibára fut. Sajnos legközelebb csak logó jelenik meg és meg kell ismételni a procedúrát ha nézni akarok valamit. Javasolták a Google DNS szerver(8.8.8.8) használatát de ez se segített, ezt válaszoltam nekik várom, hogy hátha írnak még valamit.
A törlés,telepítés helyett lehet ha a HBOMAX-nál az adatokat és a gyorsító tárat törölni,
ez egyszerűbbnek tűnik.