Új hozzászólás Aktív témák
-
azbest
félisten
Ez mondjuk inkább lokális probléma lehet. Vagy a szolgáltatódnál van probléma vagy valamelyik eszközöd kavar be valami forgalom optimalizálás kapcsán.
Egyébként más szolgáltatónál - mindi go - és in tapasztalok problémákat, még utána is mentem, a traceroute alapján a telekom netszolgáltatóm és a mindigtv streamet szolgáltató cég közt közvetlen kapcsolat van, ami valamiért lerántja a sávszélességet az 1MB feletti adatcsomagokra. Még részletes hibajelentést is írtam, de annyi válasz volt, hogy a technikus nem tudta reprodukálni. Azóta más panaszkodóról is kiderült fórumon, hogy telekomos netet használ. Ez van, senkiháziak kezében a popszakma
-
headhunter
addikt
...Szerintem a hónapban fel is mondom az előfizut...
2017.01-től volt 1.490Ft-ért HBO GO-m Fiber Power mellé 2017.07-ig, akkor lemondtam.
Minőséggel (felbontással) én sem voltam megelégedve.
2017.11-18-tól kipróbáltam az 1 hó ingyenes verziót, amely már 1.990Ft/hó lenne, 2017.12.16-án "előfizetés" megszüntetve, törölve.KODI 18 alatt, 1280x720-as felbontást írt ki, de ott is volt több olyan sorozat rész, amely minősége a VHS korszakot idézte, nem volt elég neki a 500Mbit, többször akadozott a lejátszás.
2018-ban a minimum elvárás az 1080p felbontás vagy mint a netflix-nél, 4K is legyen elérhető.
HBO GO max. 720p-je nem éri meg az 1990Ft/hó összeget!