Új hozzászólás Aktív témák

  • simico

    aktív tag

    válasz Donki Hóte #63962 üzenetére

    Bizony, teljesen a kiszállító ember(ek) jóindulatán múlik, hogy leb.assza az ajtóban / kertkapuban a cuccot vagy beviszi a lakásba / házba.
    A kicsi, álló fagyasztószekrénynél papír szerint csak a bejárati ajtóig szólt a házhozszállítás. Ehhez képest a két fiatal szállító srác kérés nélkül behozta a házba, kicsomagolták, megmutatták, hogy nincs semmi sérülés és megkérdezték, hogy hova állítsák be. Ellenpélda volt az ülőgarnitúra, ahol a szerződésben (és az árban) is benne volt, hogy beviszik a házba és ha a kiszállításkor kérem, akkor össze is szerelik. Ehhez képest a kiszállító először a kertkapuba akarta csak lerakni a bútort, mert szerinte csak addig szól a kiszállítás. Egy telefon a boltnak és utána sűrű elnézéskérés közben mondta a kiszállító, hogy tényleg be is kell vinni a bútorokat a házba.
    És akkor még egy, részben kapcsolódó sztori. Rendeltem több zsák műtrágyát 70e Ft értékben. Direkt olyan boltot választottam ahol DHL is választható volt kiszállításhoz, mivel náluk lehet kártyával fizetni a futárnak. Pár nap múlva minden előjelzés nélkül csöngetnek és valami soha nem hallott kis futárcég embere érdeklődik, hogy mit rendeltem. Mint kiderült, a DHL simán lepasszolja a kiszállítást kis cégeknek ha sok a csomag vagy nincs kedvük a címre menni - hozzáteszem aznap kétszer ment el a szokásos DHL futár az utcában. És ami a lényeg: "természetesen" csak készpénzzel lehetett fizetni a futárnál, mert ők kis cég és egyáltalán nincs POS termináljuk. Mindezt azután közölte, hogy a zsákokat már becipeltem az kertkapuból a telekre :U Gyerek malacperselyéből, szomszédtól kellett összeszedni a pénzt, mert mindent kártyával szoktam fizetni és így nem tartok magamnál vagy otthon készpénzt..

Új hozzászólás Aktív témák