Új hozzászólás Aktív témák
-
ForRedGlory
félisten
válasz Terraxx000 #606 üzenetére
"Velük meg mostanában azt tapasztalom, hogy nem kapok SMS-t, ha csomagom jön csak csenget a futár a csomaggal."
Ennek az az oka, hogy a Samsung játssza a csórót. Külön meg kell megrendelnie a feladónak a GLS-nél, hogy miként értesítse a vevőt (e-mail vagy SMS és e-mail). 2022.12.08 óta nem fizet a Samsung az SMS-es értesítésért, ezért nem is kapsz olyat. Szóval az SMS egy plusz fizetős szolgáltatás, a Samsung meg már nem kéri.
[ Szerkesztve ]
-
Teal'C
addikt
válasz Terraxx000 #606 üzenetére
A web státuszban ne bízz van olyan rendelésem ami még szállítás alatt van több hónapja. Elvileg a hajózás miatt volt de semmi nem biztos. Volt már nekem is hogy csak megjelent a futár.
"Nagy az Isten állatkertje és alacsony a kerítés" Nem már nincs kerítés!!!
-
ez foglalt?
csendes újonc
válasz Terraxx000 #606 üzenetére
A szállítási azonosító még nem jelenti azt, hogy oda is adták a GLS-nek, csak hogy előkészítik. Nekem az összes samsung.hu-s rendelést eddig Szlovákiából hozta a Raben, majd utána Sprinter, illetve GLS hozta ki.
Én rendeltem egy fóliát is (külön, utólag, azt hittem ehhez is van gyárilag, mint az S10-hez, de gondoltam lesz eszük összevonni a két rendelést). Tegnap kaptam egy GLS-es emailt, egy másikat a Samsungtól egy Rabenes követőkóddal a fóliához, és a fiókomban a fóliánál megváltozott a követőkód egy olyanra, ami nem valid (szintén Raben).
Ma GLS hozta a fóliát és két csomag levegőt . Az első Raben követőkód szerint még Dunaharasztiban van.
Nekem amúgy a GLS szokott reggel küldeni emailt is meg sms-t is egy 3 órás intervallummal. Most is küldtek.
[ Szerkesztve ]