-
GAMEPOD.hu
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
nemcso
senior tag
válasz kunberci #22994 üzenetére
A cégem külön gépjármű osztály tart fenn a több száz céges személyautó (min. 10 típus) kezelésére. Ők sem ingyen vásárolták egy gumis cégtől, mely az összes kocsi "gumizását" végzi, de biztosan "megérte" valakinek ez a vacak, amit abban a 4 db Suzukiba vettek, melyek idén tavasszal lettek beszerezve és most volt a téli gumiváltásuk.
(A fehérvári Suzuki Barta ingyen állította volna be a szenzorokat, de azok olyan típusúak, melyeket ők sem tudnak beállítani).
Azt azért megjegyzem, hogy autó témában az EU inkább választhatott volna más kötelezővé tételt, mint a TPMS. 20 éve használok céges autót ennél a cégnél, de nekem soha sem hiányzott ez a rendszer...Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"
-
Kornel
veterán
válasz kunberci #23003 üzenetére
Nekem a középkategóriás szett volt 152k.
Michelin 200+ lett volna.
Lassan már a pótkerék is megleszgrizlisandor: személy szerint Felkent nem vennék, ér annyival többet az a Dunlop.
Most sokan megfognak kövezni, de japán gumit se vennék. Egy kaptafa mind.[ Szerkesztve ]
-
tylerddd
veterán
válasz kunberci #23798 üzenetére
Úgy van, a nyári a 17-es szürke felnin van, a téli garnitúrát meg kompletten vettem megint lemezfelnivel. Csak valamiért úgy érzem jobban nézne ki más színű felnivel. Aztán lehet marad ez, lehet, h ha többször látom majd, akkor megtetszik. Gyakorlatilag akkor láttam csak a szürkével, amikor megérkezett és bementem lecsekkolni. Gondoltam érdeklődöm itt addig
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
-
tylerddd
veterán
válasz kunberci #23809 üzenetére
Variálni max. úgy lehetett volna, h csak gumit veszek és rárakatom az alufelnire, amivel alapból adták. Én azt hittem, h télivel fogom kapni, de kiderült, h minden esetben nyári+alufelni kombóval kapod a kocsit.
Ezen kívül én mindenképp két garnitúrát akartam, a Swiftnél csak egy lemezfelnis volt, rohadt macera volt állandóan fel-le rakatni évente kétszer. A négyévszakosról engem a gumistól kezdve, ismerősökig mindeni lebeszélt, így ez nem is volt opció.
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
Kornel
veterán
válasz kunberci #23815 üzenetére
Kinek a pap, kinek a papné.
Hétvégén 15 fokban jó volt egyébként a téli?tylerddd: nyilván a gumis lebeszél róla, neki az a legjobb, ha a gyári felnin cserélgeted a 2 szett gumit...
Egyébként nem rég volt itt erről szó, keress vissza.
A Totalcar csinált egy elég sokrétű összehasonlítást nemrég: [link]
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz kunberci #23825 üzenetére
Azt néztem kalkulátorba hogy 5J ET39 & 5.5J ET45 annyiba különbözik hogy a külső nem változik, viszont a belső része 12mm-el beljebb van.
Ami linkeltél pl. ahhoz kellene központosító gyűrű, de ha lehet megpróbálnám kihagyni, de egyelőre elég nehéz ügy lesz. Végső esetben megkérdezem a Toyotat hogy mennyi lenne náluk 1 szett felni, mert igazából gyári amivel lehet kapni a Yarist nagyon bejön nekem.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz kunberci #23834 üzenetére
+ nyomásmérő szenzor. Na majd meglátom milyen árat dobnak. Aztán lehet hogy nem szarakodok, erre a fos utakra jó lesz acélfelni is.
Sajnos elég borzalmas állapotba vannak az utak, és 1-2x sikerült a sötétbe megtalálnom nagyobb kátyúkat, ilyenkor azért összeteszem a kezem hogy /65 a gumi, nem pedig jóval kisebb.iPhone 13 Pro Max
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kunberci #23812 üzenetére
Hát hiába nincs használatban, az elem benne akkor is merül sajnos, folyamatosan adja a jelet akkor is ha nincs használatban az adott kerék.
Én is inkább 4 évszakos gumira váltottam részben a TPMS miatt, részben meg azért mert úgy sem megyek vele nagy hóban sehova.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kunberci #23837 üzenetére
Az enyém 2010 év végi és még a gyári TPMS van benne. Bár tartok tőle, hogy már nem húzza olyan sokáig, azt olvastam, hogy kb 6-7 év a várható élettartamuk a jó minőségűeknek.
A második szett gumit koptatom (az első a gyári szerelésű Bridgestone Potenza volt), most Michelin CC van fent. A gumis nem csinált semmi extrát csak nem tépte ki izomból a szelepet amikor leszerelte a régi gumit. Simán levette a felniről a kopott gumit és felrakta az újat, centrír és gurultam vidáman tovább.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
cOxeR
Ármester
válasz kunberci #24050 üzenetére
"Egyedi" ET-vel kértem a gyári paraméterhez képest számolva a szélesebb felni értékeket.
18x8 et 47
18x8.5 et 50
amit vettem
18x8,5 et 40
18x9.5 et 35(#24051) Qru
Én is így gondoltam... meg ha gond van, úgy is szólnak/figyelmeztetnek, hogy ez így nem javasolt.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz kunberci #24057 üzenetére
Úgy teszel, mintha 7J helyett 11J-t tennék, meg gyári 17 helyett 19-et...
19" 10J sőt 11J felnikkel is közlekednek nem kevesen, ugyanilyen kocsival... biztos ott is kéthetente van futómű javítás. Mert centiméterrel befér aztán jó napot...Az ET számot hasra ütésen keresztül álmodtad meg? Ja persze a gyári széléhez nézted.
Nem körbenéztem, ki milyen futóművel és milyen felnikkel közlekedik...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Path of Exile (ARPG)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen