Hirdetés
- Dying Light
- Rise of the Ronin (PS5)
- Már Steamen is játszható a Witchfire korai kiadása (PC)
- EAFC 25
- Hosszabb videón az ingyenes játéknak készülő Ballad of Antara
- PlayStation 5
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Steam topic
- Premier előzetesen a God of War: Ragnarök PC-s kiadása
- Nintendo Switch
-
GAMEPOD.hu
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #25773 üzenetére
Már csak az a kérdés hogy mi a prémium gumi? Ami mondjuk egyik évben tesztnyertes, a másik évben már csak ajánlott, vagy feltételesen ajánlott?
Vagy pl. itt van a Ventus Prime 3, amit 2 éve vettem és akkor azért húzta rá mindenki a száját, most meg tesztgyőztes és best buy gumi lett?
Egyébként logikus az érvelésetek és el is fogadom, de akkor ezek alapján csakis a lehető legjobb gumi az ajánlható, ami melyik is? Mi alapján döntsem el hogy mi a prémium gumi? Az egymásnak teljesen ellentmondó tesztek és/vagy az ár alapján?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #25791 üzenetére
Hosszabb távra kell majd vennem téli gumit 205/55 R16 méretben, Barum-ra gondoltam, de mivel keveset fog futni a gumi (5-6e km/év), ezért fontos lenne ha 5-6 évet kibírna, nem keményedne meg 3-4 év után... van még rá majd fél évem, de már most tudom hogy nehéz döntás lesz
Valszeg egy minél inkább puha gumit kell majd találnom, a kopás nem lesz szempont.
kisza25: köszi az infókat
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Kornel #25979 üzenetére
Azért ez az autobild teszt is elég furcsa, nyilván más lehet a méretek közt a különbség, mert ez így konkrétan egy baromságnak tűnik a számomra. Én, azért is írtam, hogy nem ismerem azokat a gumikat, ami a szüleimnek kell, mert más méretet használok és azoknál nálam úgy elvérzett a K125 (kanyarban), pl a good year EGP és dunlop BR és a bridgestone mellett, hogy arra szó nincs. Mecseki kanyarokról van szó. Máshol nem volt gond vele, de aki szeret kanyarban gyorsabban menni, jóval gyorsabban, az felejtse el a K125-öt. Hogy erre kiterjedt-e a teszt, azt kétlem.
De lehet, hogy amit az autobild tesztelt méretben és autóban, azon nagyon jól működött. Egy eléggé vadállat Laguna3-asnak hányingere van tőle...
------ -
kisza25
félisten
válasz Kornel #26034 üzenetére
Az fura, mert nekem is van ts 830 és 2011-es és még tök puha, igaz az első 5 évben télen -5 és -20 fok között 70%hóban mentem vele, köztes időben egy pincében pihent, nem tudom ez mennyire befolyásolja az öregedést.
Meg világos is rövidebb ideig volt, mert körben 2000 méteres hegyek voltak, de még puha
A barummal meg én is pont így jártam, hogy első 2-3 évben tök jó volt aztán meg megkeményedett[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #26047 üzenetére
"Remélem a Kleber tényleg elmegy ~50.000 km-t, mert a tervezettel ellentétben évi 20.000 km körül van a futásom."
+ gondolom úgy lenne ideális hogy az utolsó 10e km-ét nyáron fussa és télre mehessen majd fel a friss négyévszakos
Ebben a 30 fokban van már tapasztalatod?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
őstag
válasz Kornel #26052 üzenetére
Michelin CrossClimate+ esetleg? Drága persze, de magas a futásteljesítménye és kopottan elvileg üti a konkurenseket. Szárazon és vízen verhetetlen a kategóriában, havon fékezésnél gyengélkedik. A "+" jelöléssel amúgy finomítottak a télies nyári gumin.. Munkatársam Michelin CC+ és a GoodYear 4Seasons Gen2 között vacillál.
A családban van Vredestein Quatrac 5 Swiften (175/65 R14), szépen tette a dolgát hóban is.
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kornel #26143 üzenetére
Volt így javított gumink, kiszúrták. Teherautón futott, baj nem volt vele, pár évet még elmentek, és nem 1 fővel Az a baj, hogy javítás nélkül sokszor nem derül ki, sérült-e a szövet, vagy csak a legkülső réteg kapott, fölöslegesen meg nem szeret senki sem dolgozni. A Golfon most is van egy parkolás közben horzsolt gumi hátul, gumis is csak azt nézte, milyen mély a sérülés. Masik esetben (E350, ott azért lehetett volna profit),, másik helyen ragasztó és szorítókötés volt a reakció Harmadik az említett teher volt, csak eresztett, de tartott, nyilván figyelni kell. A konkrét felni szett is, ha már meg lett véve, különös odafigyeléssel még elmehet, egyszeri usernek nem biztos, hogy való
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz Kornel #26145 üzenetére
Fillérb&szás köbön, 20-30e Ft-ért kockáztat egy balesetet
Én a guminyomás szenzorok kiütését se pártolom, ha van a kocsiba akkor igen is tegye a dolgát nézze a guminyomást, mert az is megelőzhet egy balesetet, vagy csak a gumi félrekopását( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #26293 üzenetére
Vicc vt. Nem tudom pontosan mennyit javult. Ugye a gyártó szerint havon/jégen a CC+ jobb, cserébe vízen rosszabb lett a sima CC-hez képest.
"Csak annak a statisztikának hiszek, amit magam hamisítottam meg."
Nekem mindig gyanús az a teszt amiben nincs pontosan leírva a fékút. Úgy súlyoz ahogy akar, így kb bármelyik kihozható győztesnek.#nincsbennetarcsi
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz Kornel #26322 üzenetére
Nincs ezzel gond, mindenki egyszer elkezdett "autózni". Valószínűleg nem volt az ismerettségi körében senki sem, aki értett volna az autókhoz, így írt a szakértőnek. Mondjuk néha indokolatlanul kicsit nagyobb az önbizalom által keltett
HÉVhév, mint a gyanakvás szelleme.Viszont én inkább az 5 éves gumi cseréjén gondolkoztam volna el, ha már ennyire igényes lennék, de nem vagyunk egyformák.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Kornel #26351 üzenetére
Ez az ADAC tesztelés is elég érdekes, ugyanazzal a gépjárművel mérnek teljesen más értékeket, mint a Bild. Fogalmam sincsen, hogyan jönnek ki egyazon típusnál ezek a markáns eltérések, ergo hiteltelenné teszik az egész "műfajt". Különös, hogy kvázi noname gumikat hoznak sokszor TOP3-ba. Valaki itt nem mond igazat, vagy ideje lenne szabványosítani a teszteket.
Amúgy az ADAC elvileg nem is az újabb CC+-t tesztelte..
A Bild legalább 50 gumiból választ, vagy a négyévszakosok esetében kb. 25-ből. Az ADAC került már korrupciós botrányba, de nyilván sajnos fogalmam sincsen egyik szaklap háttérgazdaságáról sem.
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
nesa
veterán
válasz Kornel #26377 üzenetére
A gyárak már 20 éve megcsinálhatták volna PL a citro evasionba ha kicsit lapos valamelyik kerek, szemmel nem feltétlen láthatóan, már nyuszit az ABS lámpa és fékezés utána még kicsit villog aztán elalszik, aki meg lapos gumival megy azon a TMPS sem fog segíteni mert sanszos nem képes értelmezni a kiirt értékeket, ez az évtized egyik leginkább értelmetlen kötelező extrája, sokkal hasznosabb is lehetett volna helyette kötelező.
A KRESZ legalapvetőbb szabályait betartva nemigen fordulhat elő hogy legyaloglod a gumit.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen