-
GAMEPOD.hu
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Saccco
nagyúr
válasz Dluinet #40857 üzenetére
Egyébként jó gumi. Egyelőre semmilyen hátrányt sem vettem észre a Ventus Prime 3-hoz képest, úttartás szempontból. Tegnap még rénszarvas tesztet is végeztem egy telizöldes lámpánál.
A hangja morgós, nem olyan csendes, mint a VP3.█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Dluinet #43388 üzenetére
Egy szivacs vagy kefe nem árt hozzá, tehát ez nem "érintésmentes" módszer... de ha gondolod gyere majd egyszer át és megmutatom hogyan hozza le...
@bazsimano: Azt a Sonax-ot amit Dluinet is linkelt azt bátran ajánlom, elég jó cucc.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
nagyúr
-
hentes555
senior tag
válasz Dluinet #43423 üzenetére
Hülye kérdés, de miért a hátsóra célszerűbb a jobb gumikat rakni? Így első átgondolásra a kormányzottakra raknám a jobbat pont a kormányzás és az elsőkerekes hajtás miatt.
Ja, és még egy kérdés. Múltkor voltam egy szerelő srácnál, aki mondta, hogy érdemes lenne beállíttatnom a hátsó futóművet, mert szarul állnak a kerekek, ez mondjuk látszik is a gumi kopásmintáján. Na de a lényeg, hogy azt mondta, ilyen korú (17 éves) autóknál az állító csavar be szokott lenni rohadva, nem lehet kicsavarni ahogy kellene, így flex és onnantól szilent+egyéb dolgok cseréje. Ez tényleg így van?"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
MC Pite
veterán
válasz Dluinet #43572 üzenetére
Ne sz*ss légyszi, századjára linkeken a tesztjét, akit érdekel, megnézi!
Ez arra jó, aki hozzávetőlegesen átfutná, hogy mi mire lett hangolva.
Ez kb ennek a picit bővebb változata a népszerűbb négyévszakosokra
De ha minden kérdező vagy topiklakó fejből tudja ezeket, nem linkeken többetA nexen nem rossz, bár kisebb méretben jobban működik, tény. Van ezer gumi, ami sokkal rosszabb négyévszakosként; egyébként sztem a Quadraxer, a 175/65R14es és 165/60R14 esek télen, és főleg nyáron jobbak voltak mint a Quadraxer 195/65R15ben.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
TommyY2
tag
válasz Dluinet #43970 üzenetére
Igazad van, nem jól gondolkodtam.
Tegyük fel, hogy 8 év alatt elfogyasztok egy nyári és két téli szettet.
Ez durván mésfél szeres költség egy négyévszakos gumihoz képest.Amit megintcsak nem tudok biztosan, hogy a valós nyári és valós téli gumi ennyivel jobban teljesit-e a négyévszakosnál (próbálok törekedni a biztonságra, mégha el is bénázom néha, miven nem értek annyira hozzá)?
TommyY
-
TommyY2
tag
válasz Dluinet #44029 üzenetére
Valóban, csak abban lehet bízni, hogy egy nagy nevű gyártó nem engedheti meg magának, hogy rossz minőségű terméket gyártson, mivel a vásárlók elpártolnak tőlük.
Bár, ott a Bridgestone LM005 esete, a gyors öregedés (hiába az A tapadás). Nekem ez alapból szoba se került.
TommyY
-
pècsimunkás
addikt
válasz Dluinet #46945 üzenetére
Miért?
Én nem centíriztatok, és nem ráz.
Ha nem ráz, nem viszem el centíroztatni, nehogy apékgumis elcsessze, és elkezdjen rázni, aztán fizess újra, hogy talán egy másik gumis helyre hozza a problémát...Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest