-
GAMEPOD.hu
A Guild Wars 2 egy MMORPG típusú játék, amely ráadásul havidíjmentes.
Történetileg a Guild Wars első részét folytatja, de itt most az 5 fajnak együtt kell harcolnia, a sárkányok legyőzésének érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
donki
aktív tag
Én úgy gondolom, hogy ha gem-ért lehetne kiegészítőt venni, akkor drágább lenne a gem, és megérné venni, mert nekem most úgy tűnik, hogy a gold-ot jobb közvetlenül a játékosoktól (bot tulajdonosoktól) megvenni, amiből biztosan nincs haszna a játék üzemeltetőjének.
-
donki
aktív tag
PvE miatt nem biztos, hogy érdemes belekezdeni a játékba, hiszen vannak jobbak is, bár tény, hogy ízlésen nem érdemes vitatkozni. Mégis azt mondanám, hogy ha valaki kipróbálta például a RIFT-et, az meglepődik azon, hogy itt mennyire nincs semmi, ami elősegítené azt, hogy a játékos csapatot találjon a csapatot igénylő tartalmak (dungeon, azaz instance) teljesítéséhez. Ráadásul mindegyik dungeon más-más token-t dob, ezért a token gyakorlatilag felesleges, hiszen éjjel nappal azt a dungeon-t kell farmolnod amit kinéztél magadnak, és így a token rendszer is jóformán értelmét veszti.
A dungeonok dungeonja, a fractal, még ennél is megdöbbentőbb, mert minél többször mész oda, annál magasabb szintre léphetsz be, azaz a kevés játékost még tovább differenciálja, nehogy könnyen sikerüljön csapatot találni.
Szóval a pve itt talán nem annyira nagy élvezet, inkább egy akadály, amit eléd gördítenek, hogy legyen miért fizetned. (Értsd: azért fizetsz, hogy elkerülhesd).
A játék fő vonzereje szerintem a wvw, és ha nem szeretsz farmolni, azaz munkahely helyett egy játékban dolgozni, mert te játék közben inkább játszanál, akkor kb 4-5 ezer forintból vehetsz feketén annyi aranyat, amivel jól felszerelheted a karaktered exotic kategóriájú cuccokkal. Ha inkább legálisan vennél aranyat, akkor számold a két-háromszorosát. -
donki
aktív tag
válasz freelanced #6008 üzenetére
Ez a játék elsősorban a PvP-ről szól. A PvE tartalom szerintem alulmúlja a más játékokban megszokott színvonalat, az csak a játék teljessége végett került bele. Azaz ha PvP-zni akarsz, pláne ha WvW-zni, azaz állandó területen pvp-zni, akkor ez a Te játékod.
[ Szerkesztve ]
-
donki
aktív tag
Ha főleg egyedül barangolsz, akkor mindenképp legyen perma swiftness és egyébb támadást/menekülést elősegítő skillek. Warrior,engineer, ranger, thief, elementalist elég gyorsak.
A thief kiemelkedően jó wvw solozásra, mivel gyorsan mozog és rejtőzködik is. Szinte lehetetlen megölni, ha nem akar harcolni. Pve-ben nem annyira jó.
Ha nagy csapatban (zerg) nyomulsz, akkor a területre ható támadások nagyon hasznosak. Egy necro-val például majd összes ellenfélen sebezhetsz és jutalmat (xp, loot) kapsz utánuk, míg egy mesmerrel nagyon szerény lehet a jutalmad ilyenkor.
A mesmer főleg kis csapatban vagy solo-ban jó. A területre ható támadásait az illúziókon keresztül valósítja meg, amiket meg lehet ölni. Masszív harcban az illúziók 1-2 másodpercig sem élnek. Persze az utility skilljei miatt minden körülmények között hasznos, de ami a csapatnak jó, az nem biztos, hogy a mesmer-nek is (mert nem kap elég loot-ot meg xp-t a területre ható támadások hiánya miatt).Egyébként a warrior jelenleg elég jó választás, mert a játék minden elemében vagy jó, vagy a legjobb. Legyen az solo, group, zerg, dungeon, pvp, wvw.
-
donki
aktív tag
A racialok általában kevéssé számítanak, mert az is a többi skill elől foglalja a helyet, és általában gyengébbek mint a class skillek.
Azonban a necromancer esetében talán érdemes lehet a norn fajt megfontolni, azt is megmondom, hogy miért.
A necro alap esetben soha, senki elől nem tud elmenekülni, és utolérni sem képes másokat, mert az összes közül a leglassabb class. A norn racial lehetőséget biztosít egy rövid rejtőzködésre, amivel megnövelheted valamicskével a menekülés esélyét. -
donki
aktív tag
Na igen. Sugnet of the Locust, Quickening Thirst, Speed of Shadows együtt 75% speed buff.
Bár én úgy tudom, hogy ez nem így működik, hanem az egyenként 25% együtt is 25% marad, ami viszont annyit tesz, hogy a permanent swiftness buffnál rosszabb, mert az 33%-kal növeli a sebességet.
Mesmer-rel a perma swiftness elérhető , de megfelelő rúnákra is szükség van a páncélba. Megfelelő rúnákkal gondolom a necromancer-rel is elérhető a permanent swiftness, de a mesmer ezen felül hozzáfér a blink + phase retreat skillekhez, amik tovább gyorsítanak a sebességen, így a mesmer gyorsabb mint a necro. Ha pedig a menekülési esélyt nézzük, akkor a stealth-ek ezt tovább növelik.
Szóval amit írtam az nem volt vicc, de az azért tény, hogy sajnos a mesmer a második leglassabb class. -
donki
aktív tag
válasz Egonyolc #6383 üzenetére
A swiftness nem fejti ki a hatását csatában, viszont a csatatérre oda kell érni valahogy...
Nagy csapatban kapod a buffokat, de mi van, ha meghalsz és vissza kell futni? Vagy már egy méterekre vagy a várúrtól, amikor elfoglalják a várat. De jól jött volna az a kis speed buff, pont kaptál volna xp-t.De az igazi sebesség nem a speed buff-ból jön, hanem a rohamozás, teleport típusú képességekből, ami egyes classoknak számolatlanul van short cooldown-nal, más classnak meg vagy kevés, vagy semmi.
Mindenesetre ha nem a sebesség, hanem csak a menekülés számít, akkor a rejtőzés is hatásos, abból pedig a mesmernek több is van.
-
donki
aktív tag
válasz sz.mich #6407 üzenetére
Azért esett vissza az érték, mert amikor először nézted, valami buff volt rajtad, másodjára pedig nem. Azt hiszem a wvw területen a ruinok után lehet kapni ilyen buffot.
A szerencse esszencia nem buffot ad, hanem véglegesen növeli az értéket. Egyébként 1000 körüli szerencse esszencia kell ahhoz, hogy a szerencsédet 1-gyel megnöveld, és ez account-ra vonatkozik, nem egy karakterre. -
donki
aktív tag
Előbb-utóbb az összes skill-t meg tudod tanulni, de nem mindegy, hogy milyen sorrendben. Hagyhatod például a well-eket utoljára is, de a szintlépés sebességén meg fog látszani. Vagy a plague form is lehet az utolsó elite skill amit unlockolsz, csak wvw-ben annyival kevésbé leszel addig hatékony.
-
donki
aktív tag
válasz fuwiradis #6424 üzenetére
Elementalist esetében szerintem fontos egy sok gombos egér. Ha az attunement-eket F1-F4-en hagyod, szenvedős.
Mivel alapból alacsony a hp-je, érdemes vitality-re és thoughness-re pakolni valamennyit (knight, valkyre cuccok), és csak utána növelni a power/precision/crit dmg-et. Érdemes lehet keresni egy jó buildet, ahol ez már optimalizálva van, hogy melyik slot-ba mit rakj. (Mindezt persze lvl 80-on).
Létezik olyan kaja is, ami a rajtad lévő kondíciók időtartamát csökkenti (ami kevesebb sebzést is jelent).
Amúgy nem hiszem, hogy nehéz lenne elementalist-tel haladni, hiszen van olyan build-je, ami egész komoly szinten tud gyógyítani, 0 hp-ról maxra gyógyul pillanatok alatt. (Mindezt healing power növelése nélkül).
Persze nem tudom, hogy mennyire vagy gyakorlott az elementalist-tel, de minden class-t úgy érdemes elkezdeni játszani, hogy megnézed milyen combo field-jei, milyen combo finisher-jei vannak, melyik kombinációnak mi a hatása, majd olyan sorrendben használni a skilleket, hogy ezeket kihasználd.
Én elementalist-tel például minden csatát úgy kezdek, hogy lerakok egy fire field-et az ellenfélre, majd blast finisher-ekkel felpakolok vagy 15 might-ot, és fegyverbe is olyan sigil van, ami might-ot ad fegyver (attunement) váltáskor. 20 körüli might majdnem mindig rajtam van. Próbáld úgy használni a képességeidet, (olyan talent választás, olyan skill kombináció, olyan gyakoriságú attunement váltás), hogy a lehető legtöbb buff legyen rajtad állandóan. -
donki
aktív tag
Érdemes több kezdő területet is felfedezni. A felfedezésért is xp jár, nem is kevés. Kicsit magasabb szinten már dungeon-öket is tudsz csinálni, amiért majdnem egy szintnyi xp jár, no meg másfél arany.
Necromacer-rel a wvw is élvezetes, a well-ekkel (kell hozzá a talent, amivel távolabbra tudod varázsolni) nagy tömegeket tudsz sebezni csakúgy mint a plague form-mal, ezért rengeteg xp-t vagy képes összeszedni zerg csatákban.Egyébként a condition sebzést érdemes pvp területen tesztelni, ott ingyen van a felszerelés. Az a probléma a condition-nel, hogy csapatban jóval kevésbé hatékony.
[ Szerkesztve ]
-
donki
aktív tag
válasz bajtokarpi #6440 üzenetére
Érdemes minden fegyver kombinációt kipróbálnod, mert mindnek van előnye és hátránya.
A greatsword #2 skill, a hundred blades ugyanis kétségkívül nagyot sebez, de statikus, te is kapod a sebzést miközben használod. Folyamatos mozgás esetén a GS keveset sebez.
Egy axe+mace kombinációval viszont folyamatosan körözhetsz egy szörny körül (ebben a játékban így akár teljesen elkerülheted a szörny támadásait), miközben az axe autoattack felveszi a versenyt a hundred blades-szel, ráadásul a mace offhand stun-t is biztosít számodra.
Röviden összefoglalva: az axe is sokat sebez.
-
donki
aktív tag
Gunnar's Hold-on van magyar klán?
-
donki
aktív tag
válasz Sousuke90 #6456 üzenetére
Nyilván jó lenne magyar anyanyelvű guildhez csatlakozni, de azért kíváncsi lettem volna, hogy hány tag van, hányan vannak fenn egyszerre, egyáltalán aktív-e még a guild. (Azt ugyanis nem mondanám, hogy napi rendszerességgel nagy számban látom őket WvW területen.)
Ezek az információk szemmel láthatóan titkosak. -
donki
aktív tag
Hát igen. Amikor megvettem a játékot, ritkán fordult elő velem, hogy várnom kellett wvw-re bejutással. De azóta gazdaságosabbá tették a játékot, nyilván kisebb teljesítményű, olcsóbb szerverre költöztek, és a wvw bejutásra néha órákat kell várni.
Ez persze nagyon bosszantó lenne, ha valaki több karakterrel is játszana, hiszen akkor nyilván váltogatni szeretné a karaktereit, amit ilyen várakozási idő mellett nem lehet megtenni.
Ezt úgy küszöbölték ki, hogy igénytelenül hosszú és unalmas folyamattá tették egy-egy karakter felszerelését (ascended gear), amit biztosan ne akarj több karakterrel is végigjárni.
Legyen egy darab karaktered és akkor nem fogsz majd (szerintük) panaszkodni a hosszú várakozási idő miatt.
Szerintem nincs igazuk. Egy karakterrel ugyanolyan bosszantó mint nyolccal, hogy a guild soha nem tud teljes létszámban sehova bejutni, mert a társaság fele a queue-ban unatkozik, majd egy idő után csalódottan lelép. -
donki
aktív tag
Szereld fel 5 szintenként teljesen a karaktered. Kék, vagy zöld cuccokkal. Trinketekről se feledkezz meg.
Ha ez megvan, akkor necro-val nem látom hogy lehetne bármi gondod a lvl 30-as szörnyekkel.
Összegyűjtesz amennyit csak lehet, aztán adjad nekik a well-eket.
A pénzzel nem kell túlságosan takarékoskodni, lvl 35-től ascalonian catacombs explorable 1.5 arany és majd egy szintnyi xp minden teljesítéskor. -
donki
aktív tag
A legjobb takarékoskodás a befektetés... Jobb felszerelés = gyorsabb szintlépés = több pénz.
De ez végső soron játékstílus kérdése. Mindenesetre ilyen felszereléssel egyik class sem brillírozik.
Dungeon-t ilyen szerkóval nehezen fogsz teljesíteni...
A staff sebzésre jószerivel alkalmatlan, inkább utility szerepe van.
Axe és dagger az, amivel a sebzést lehet osztogatni power speccel. -
donki
aktív tag
Ezt az öt szintet az elementalist-tal én nem tudom megerősíteni (bár cáfolni sem). A warrior-ral ellentétben ugyanis a hirtelen jött sebzés könnyen megöli. Ennek ellenére én úgy emlékszem, hogy meglepően erősnek tartottam szintlépés közben, de többnyire csak 2-3 szinttel magasabb ellenfelek ellen közdöttem. Mindenesetre én a water és az arcana ágat erősítettem először, a sok gyógyítás, folyamatos endurance és hp regen nem látom, hogy rossz lenne...
-
donki
aktív tag
Water + arcan ágat nem akarom túlrészletezni, mert bárhol kinézheted a buildet.
Amit nyújt, hogy attunement váltáskor rövid ideig különféle buffok lesznek rajtad és a körülötted állókon. Ebből adódóan 5 másodpercenként mindig váltogatnod kell. Eltart egy darabig megszokni.
Water attunement-re váltáskor gyógyulsz, condition-t távolítasz el.
Water attunement-ben dodge szintén regen-t biztosít.
0 healing power-t használok, így is meg vagyok elégedve a gyógyításommal. -
donki
aktív tag
Ranger-t ti hogy fejlesztettetek? Sok helyen olvasom, hogy power kell neki, de valahogy nagyon kicsi úgy a sebzése. Ezzel szemben axe+torch, shortbow -val, condition build-del (+flame trap) jóval nagyobbnak tűnik. Valamit rosszul csinálok a power build-del?
Az ranger-nél megszokott, hogy a hasonló szintű mobok kb 3 ütéssel megölnek? -
donki
aktív tag
Olvasgattam a neten build-elet, hogy legyen támpontom, mit kéne fejleszteni. Sokan sokfélét mondanak.
De azért a többség a power-t tartja jónak. Lehet, hogy a power jobban skálázódik, jobban hozzáadódik a sebzéshez és magasabb szinten jobb? Az én szintemen (lvl 30 körül) a fire condition-nak, amit a trap és amit a torch 4-5 nyújt, majdnem 1000 sebzése van, amit 2-3 másodperc alatt ad le.
Ehhez jön hozzá, hogy ez ráadásul combo field, amit az axe és shortbow megtámogat finisher-ekkel, és így minden ellenfél folyamatosan lángol és sebződik.
Igazából én azért kérdeztem a power build-et, mert vérszemet kaptam, hogy ha az ennél is többet sebez, akkor ide vele! De én úgy találtam, hogy kevesebbet. De lehet, hogy van valami okosság ott is, amire nem jöttem még rá. -
donki
aktív tag
Amikor azt mondják, hogy power-precision build, akkor az azt jelenti, hogy a ruha, fegyver, trinket tárgyakon power, precision legyen.
A traiteket nem eszerint kell válogatni, hogy milyen alaptulajdonságot növelnek, hanem aszerint, hogy milyen plusz képességet biztosítanak. Például a gyakran használt képességek még többet sebezzenek, kisebb cooldown-juk legyen, vagy mást is csináljanak (például amikor blindelsz, chill-t is rakj az ellenfélre (ez zerg harcban jó dolog.)), illetve védettségedet növeljék.
Az se mindegy, hogy milyen fegyvert használsz.
A scepter tipikusan condi fegyver (az offhand dagger-rel), akkor fejti ki eredményesen a hatását, ha a jó sok conditionod van.
Az axe meg a main hand dagger pedig power fegyverek, jó sok power-rel fejtik ki eredményesen a hatásukat.Ha megadod a tiszteletet a társaidnak azzal, hogy trading post-ról veszel normális ruhát, fegyvert, ékszert (5 szintenként) és a trait-eket is ésszel osztod szét, ahogy a fegyvereket is annak ismeretében választasz, hogy melyik mire jó, akkor 35-ös szinttől hatékonyan és eredményesen tudod az ascalonian catacomb-ot farmolni.
Ha ezt nem teszed meg, akkor inkább csak kolonc vagy a többiek nyakán.Ami a condition build-et illeti, scepter+dagger/staff fegyverekkel, megfelelő skill-ekkel (corruption skillek mint pl blood is power, epidemic), megfelelő traitekkel (Master of Corruption) szerintem alacsony szinten is jó.
Fontos, az olyan skill sorrend kialakítása, ami maximalizálja a felrakott bleed-ek számát.Ugyanakkor nem lehet elmenni a hátránya mellett.
Ha necroként felraksz 13 bleedet, és egy másik is felrak 13-at, akkor egy bleed törlődik, mivel ebből 25 stack a maximum. Ha mondjuk van valami szuper rotációd, meg plusz duration rúna+kaja és felraksz teszem azt 20 bleed-et, akkor ott még egy kondisnak helye nincs, mert a fele sebzésedet letörli.
Sok class-nak minor trait az, hogy critical hit bleeding condit rak a target-re. Ha nagy tömeg csapkod egy szörnyet, akkor akaratlanul is folyamatosan felülírják a szuper-giga sebzésű kondijaidat a maguk kis mikroszkópikus kondijával, hogy aztán te ne sebezz semmit se.
Ezért aztán minél több embert látsz magad körül, annál biztosabb, hogy power build-et szeretnél használni.[ Szerkesztve ]
-
donki
aktív tag
válasz DeltaPower #6547 üzenetére
Ha úgy érzed nekróval, hogy hátul is ledarálnak, akkor jó hírem van: a necróval a legkönnyebb loot-ot és xp-t gyűjteni wvw-n, csak gyakorolni és tanulni kell.
Well-ekkel kell operálni, és a plague form-ot, valamint death shroud-ot használni a megfelelő időben.
Egyik kézbe staff, másikba axe/warhorn.
A felszerelés gyakorlatilag lehet full knight, de szintlépés ideje alatt berserker is. Egy példa a pontelosztásra:
0
6,8
0
5,8
2,9,11Amikor a két zerg összecsap lerakod a két well-t, majd warhorn 5 (locust swarm), és már aktiválod is a plague form-ot, és bele a csata közepébe 2-est nyomkodva vadul. Igyekezz mindenkit megérinteni. Amikor megszűnik a plague form, akkor azonnal death shroud, 4,5 aktiválás, és menekülés a csata forgatagából. Persze autoattack-kal azért lőhetsz egyet-kettőt, 2-3000-et sebez...
Közbe ne felejtsd el minél többször az F betűt nyomkodni, hogy a rengeteg bag-et összeszedd... -
donki
aktív tag
válasz DeltaPower #6564 üzenetére
Az a terület lvl 80-on, exotic cuccokban sem triviális. Az a terület nyilvánvalóan nehéz, mert minden szörny lassít, condition-t rak rád, és sokat is sebez, meg sokan is vannak.
Felszerelésre nehéz tanácsot adni, mert a te játékstílusod határozza meg, hogy neked mi való. Mindazonáltal én vitality-re is szoktam rakni, hogy legalább 16000 hp meglegyen, meg thoughness-re, hogy min 1600 legyen. Így kisebb a sebzés, de jobban életben maradok.
Szintlépés ideje alatt viszont csak berserker. -
donki
aktív tag
Megpróbálok segíteni.
Wellomancer build Ezt olvasd el kezdésnek.
Amit én használok, az ennek egy módosított változata:
0
VI,VII
0,
V,VIII
II,III,XIA különbség az, hogy így van 3 másodperc stability death shroud aktiváláskor, ami nem sok, de életet menthet.
Kaja, felszerelés kb ugyanaz.
Fontos látni, hogy ezzel a build-del semmi védelmed nincs a kondíciók ellen, ezért mind a -40 condi duration kaja (nem olcsó), mind a -condi duraition sigil-ek fontosak.
Plague form használata: előbb a warhorn 5-öt kell aktiválni, és közben a plague form-ot, ezáltal folyamatosan töltődik a hp-d, kicsit tovább bírod. Tapadj a commanderedre, és a plague form-ban 2-est spammelve vakítsd a tank train-t.
Amúgy mindig tapadj a commanderedre, több esélyed van túlélni.
A lootolást a config-ban be lehet állítani úgy, hogy ne egy batyut szedj fel, hanem az egész területet lootolja. Ez megoldja a problémádat.
Ami az életbenmaradásodat illeti, a zerg-gel élsz, és a zerg-gel halsz. A necro-nak egyáltalán nincs esélye elmenekülni, mert bárki utoléri, és ezzel a build-del 1v1-ben nem vagy erős.
!!!FONTOS!!!
Ne próbálj hős lenni!
Ha a well-eket ledobtad, és plague form hamarosan végetér, azonnal kezd meg a visszavonulást biztonságos területre, a death shroud skilleket nem kell mindenáron ellőni, csak ha biztonságos. A staff-fal fedezed a visszavonulást. Ha te meghalsz, az ellenfél 80%-a MIATTAD rallyzik, és a zerged kipusztul. -
donki
aktív tag
Először is tisztázni kell, hogy most WvW-ről beszélünk, vagy PvE-ről. PvP, illetve a WvW-n a roaming elsősorban a condition build-del megy, és a necro nagyon erős. Ha ráraksz az ellenfélre minden condition-t, akkor azt nem köszöni meg. A WvW nagyobb ütközetekben a well-es build a nyerő.
PvE-ről meg fogalmam sincs, mert olyat nem csinálok. Ebben a játékban az a rész amúgy is elég kidolgozatlan.
Ami a boon-okat illeti, vannak class-ok, amik ezt fel tudják x emberre rakni. Gondolom a saját group előnyt élvez, ezért érdemes csapatba belépni. A +25% sebesség teljesen felesleges, így is úgy is lemaradsz, ha nincs rajtad +33% boon. -
donki
aktív tag
A fire field nem a sebzéshez kell, bár természetesen nem rossz, hanem a might stack-eléshez. Leraksz egy fire field-et, és az összes blast-odat rányomod.
Az elite skillek közül solozáshoz az elementál a legjobb, a greatsword távolsági sebzéshez meg közlekedéshez használatos, a hurrikán pedig zerg csatákban.
Solozáshoz egyébkénz a scepter/dagger vagy dagger/dagger fegyver kombinációk használatosak, a staff inkább csapatba, zerg-be való. -
donki
aktív tag
PVT armor maximum WvW-n a commander-nek kell.
Ha nem vagy commander, akkor WvW-n sincs rá szükség. Magas toughness-re viszont igen.
PvE-n a mobok alapvetően azt támadják, akinek a legmagasabb a toughness-e, tehát PvE-n nincs szükség magas toughness-re, hiszen nem célod, hogy az összes mob téged támadjon.
Ha a sebzés power alapú, akkor wvw-n érdemes cavelier, knight,valkyre + berserker/assassin cuccokból válogatni,
PvE-n pedig full berserker a cél. -
donki
aktív tag
Én a warrior-ról (és necromancer-ről) beszélek, nem pedig általánosságban. A két class-ról, amelynek 20 ezer az alap hp-ja.
WvW-n pontosan annyi hp kell, amennyi az életben maradáshoz szükséges. Ha PVT-ben a csatákban soha nem menne 50% alá a hp-m, az azt jelentené, hogy rosszul választottam felszerelést, mert életben maradok ugyan, de minek? Semmit sem sebzek. Míg kicsit agresszívabb (knight) választással néha 20%-ra csökken a hp-m (azaz ugyanúgy életben maradok), viszont akit célba veszek az észre is veszi, hogy ütik.
Ennek a két class-nak bőségesen megvannak az eszközei arra, hogy életben maradjanak mostoha körülmények között.
Két havonta egyszer fordul elő, hogy a kapu előtt ölnek le, és plusz 10 ezer hp-val pont be tudtam volna lépni.Más classokról nem nyilatkozom, mesmer-rel én magam is fontolóra vettem a full PVT felszerelést.
-
donki
aktív tag
válasz #57919488 #6786 üzenetére
Az elder scroll-s tényleg jó világ, de ez nem jelenti azt, hogy multi player környezetben is az lesz.
Single Player módban ugye mindannyian hősök vagyunk, az MMO-kban viszont a többség a béka rottyantója alatt van a kevés 'no life' játékoshoz képest.
Nem elég, hogy ezek a megszállottak ügyesebbek és tapasztaltabbak, de már a felszerelésük eleve garantálja, hogy az átlagos játékos esélytelen legyen ellenük.
Sajnos ez már a GW2 világában is kezd trend lenni az ascended felszerelés miatt. Akinek nincs felesleges 5-10 ezer dollárja (most a felszerelés megszerzésének az idejét átváltottam pénzre egy átlagosan normális fizetést véve alapul, hiszen az idő pénz) az labdába sem rúg. -
donki
aktív tag
válasz Sousuke90 #6794 üzenetére
1. Van amelyik armor rész 5%-ot ad, van amelyik 10-et.
2. Ha mondjuk berserker armor-nál power, precison és crit dmg-hez is ad 5%-ot, akkor a sebzés biztosan 5%-kal fog nőni? ...
Az ascended-es player erőből lenyomja az exotic-osat.
A gear trademill visszafogása pedig nem tudom miben nyilvánul meg, vagy hogy mihez képest? A Silkroad a viszonyítási alap? -
donki
aktív tag
válasz ProEvoFan #6800 üzenetére
Szerintem nem látom rosszul, hanem más szemszögből nézem. A PvE engem egyáltalán nem érdekel.
A WvW viszont igen. Kompetitív játékban pedig ha két karakter üti egymást, és az egyik 5%-kal többet sebez, akkor a másik hal meg előbb. Ugye? Ezen nem kell hosszasan gondolkodni meg számolgatni, mert ilyen egyszerű. Az ascended-es megöli az exotic-osat. -
donki
aktív tag
válasz Sousuke90 #6799 üzenetére
Tehát állításod szerint ha egy necro full exotic rabid felszerelésben van, a másik full ascended rabid felszerelésben, akkor a condition damage-ben maximum 6.25% különbség lesz.
Az én állításom szerint viszont 20% különbség.
Miért? Főleg a trinketek miatt. Az ascended trinketeknek az upgrade slotja a kedvező statokat tartalmazza.
Exotic-ban viszont nem.[ Szerkesztve ]
-
donki
aktív tag
válasz Sousuke90 #6839 üzenetére
Nekem teljes exotic felszerelésem van, ismerősnek csak a trinketek egy része ascended, így a különbség a condition damage-ban 17%. Teljes ascended felszereléssel vélhetően a különbség nem csökken...
És akkor jöjjenek a rideg tények.
Exotic ékszerbe nem azt rakok, amit akarok, hanem ami van.
Exotic upgrade rabid stattal például nincs. Ha exotic upgrade-et akarok bele rakni, akkor a három stat közül legalább az egyik teljesen haszontalan. A másik választási lehetőség a rare upgrade (crest). Mondanom sem kell, hogy a különbség nem 5%.
exotic trinkets crest-tel összesen :478, 340, 340.
asceded trinkets offensive infusion-nal: 600,376,376
Ha csak a trinketeket nézzük, elsődleges stat-ban 25% a különbség. Mivel az az életszerű, hogy tuning crystal-t is használok, illetve 25 stack corrupció elérése után például fegyvert váltok (például +5% condition damage-re), ez a 25% különbség tovább nő. Nem végzem el a számítást, mert nincs értelme külön trinket-re kiszámolni.A rend kedvéért vessünk egy pillantást az armorra is.
[link] Innen kiolvasható.
A varázs szó megint: infusion slot!
5%-kal nagyobb armor. (kisebb sebződés)
5%kal nagyobb másodlagos statok.
14%-kal nagyobb elsődleges stat, hiszen offensive infusionokkal nem felejtjük el ellátni, ugye? (A végeredmény nagyobb, mert tuning crystal szorzó, sigil szorzó stb)
Valóban jelentéktelen különbség dacára annak, hogy párszor már elmondtátok...És akkor pár szó a könnyű megszerezhetőségről. Nem vágyok sokra, csak a jelenlegi 4 lvl 80-as karakteremmel akarom az exotic trinketeket ascended-re cserélni. Fejenként 3 szettet. Olyan 840 laurelből, meg jó pár guild commendations-ból ki is jön, ha a végsőkig optimalizálom. (De a back itemért még így is külön kell gürcölni.)
Végül is nem tart soká, ha minden napomat neki szentelem, akkor röpke másfél év alatt simán megvan...[ Szerkesztve ]
-
donki
aktív tag
válasz Sousuke90 #6841 üzenetére
1. A 250 condition damage-nek megfelelő stack-kal nem magam alatt vágom a fát, hanem korrekten leírom a tényeket.
2. Egy kis ismétlés:
Ascended felszerelésben van infusion slot. Ahogy azt már kétszer leírtam, és most harmadjára is elismétlem.
Infusion slot-ba lehet +5 condition sebzést rakni. Ha pedig kiszámolod, így az ascended armor esetén elsődleges statban nem 4,44% a különbség, hanem majd 14%. Megvan?
3. Az utolsó résszel nem értem, hogy mit akarsz mondani. Ha nekem full exotic-kal van X értékem, neki pedig részleges ascended-del Y értéke, és azt lecseréli full ascended-re, és monduk még 50-nel megnöveli a statjait hozzám képest, akkor csökken a kettőnk közti különbség?[ Szerkesztve ]
-
donki
aktív tag
válasz Sousuke90 #6847 üzenetére
Jó ötlet az excel, de az exotic trinketek statjai pontatlanok.
Valójában az exotic és ascended közötti különbség main statra nézve 48 ponttal nagyobb.
Ami annyit jelent, hogy 10.2% helyett 15.7% a különbség main stat-ra. (+6% sigil, valamint consumable nélkül).
Ha már ennyire belementünk, akkor ne felejtkezzünk el azon trait-ek hatásairól se, amik megszorozzák a sebzést egy együtthatóval, hiszen a stat különbségből eredő magasabb sebzés ilyenkor még kap egy szorzót.Persze az armor és a másodlagos statok hatása sem elhanyagolható. Az ascended-es nem csak többet sebez, de kevesebbet is sebződik.
Nem folytatom. Azt hiszem, a két felszerelés közti elhanyagolható, 4-5%-os különbség hipotézisét mindketten alaposan cáfoltuk.
Gratulálok, jó munka volt![ Szerkesztve ]
-
donki
aktív tag
Ha jól látom, most jön ki egy kiegészítő. Milyen lesz most a játék állapota, hasonló az exotic korszakhoz, ahol könnyű volt megszerezni az end game cuccokat és kompetitívnek lenni a GvG-ben, vagy az már végleg letűnt és robotolni kell a felszerelésért? Előre is köszi a felvilágosítást!
-
donki
aktív tag
A skill lag az valamiféle szinkronizációs probléma, például mert gazdasági megfontolásból egy olcsóbb virtualizált környezetbe költöztették a szervereiket, vagy mert az adat szinkronizáció nem teljesen optimális. Egyik esetben sem számíthatsz változásra. Biztosan nem fognak drágább, erősebb szervereket bérelni és a játékot sem tervezik újra az alapjairól. A legtöbb amit tehetnek, hogy ígérgetnek...
-
donki
aktív tag
Sziasztok, régen játszottam a játékkal, tudnátok nekem egy gyors áttekintést adni a mostani állapotáról?
Az érdekel, hogy egyrészt pénzből fel lehet-e szerelni karaktert wvw-re életképesen, vagy fraktálozni kell? Másfelől milyen most a wvw, sokan játszanak vele, van-e lag stb?
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- További aktív témák...