-
GAMEPOD.hu
Mit jelent az Amerikai Álom napjainkban? Niko Bellicnek, az európai emingrásnak a reményt, hogy meg tud menekülni a múltjától. Unokabátyjának Romannak az álmot, hogy együtt megcsinálják a szerencséjüket Liberty Cityben, megnyitva az utat a lehetőségek országába.
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
Atisok figyelem! Friss saját tapasztalat: a 9.2-es driver nálam nagyon sokat dobott a GTA4 sebességén, Vista 32bit alatt!
Nem nőtt a max, de az átlag és a minimum rengeteget!
Mondjuk gondolom ehhez legalább 4 processzormag kell.....
-
HSM
félisten
Nem akarok nagyon belefolyni a topicba, de szerintetek van bármi értelme a GTA4 bencsmarkját futtatni? Mert nekem nagyon rossz tapasztalataim vannak vele, konkrétan néha több FPS-t adott egy totál játszhatatlan beállításra, mint egy simán játszhatóra, ugyanazon a gépen, Vista64-en...
-
HSM
félisten
válasz
Axel pRo #17960 üzenetére
Ha rosszul írod be a kapcsolót, nem is fog működni...
Nekem most pontnincs fenn a GTA, hogy megnézzem, de nálam a norestrictions kapcsoló mellett volt egy nomemrestrict is..... Amúgy ahogy tapasztaltam, nem igazán érdemes a HIgh textúrákkal teletömni a VRAM-ot, mindenféle gebaszt csinál... (pl. eltűnő-hirtelen megjelenő árnyékok, tárgyak, utólag kirajzolódó város, stb...)
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz
Axel pRo #17962 üzenetére
Első hsz idevágó része értelemszerűen, picit javítva:
"Grafikai korlátozások feloldása:
hozz létre commandline.txt néven egy szöveges fájlt a játék főkönyvtárában, majd másold be a -norestrictions -nomemrestrict kapcsolókat. ezzel feloldod a grafikai (norestrictions) és memória (nomemrestrict) korlátozást. ezen a módon egyéb beállítások is elérhetők, a teljes listát a játék Readme fájljában találod."
Abból gondoltam, hogy talán rosszul írtad, mert az előző hsz-edben is elég furcsán írtad.... -
HSM
félisten
Feltötöttem néhány GTA4-es videót 5850-es radeonnal, ha valakit érdekel, katt: [link]
(6 rész lett, az utolsó, illetve a HD opciók néhány órán belül élni fognak)
Sajnos nem jön át tökéletesen, hogyan is futott, de azért nem olyan rossz...Javasolt 720P-ben nézni.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz
fsb1000 #22949 üzenetére
Ja, elég rossz lett, csak mivel dolgoztam vele egy csomót, már akkor is kitettem...
Élőben 100X jobb volt (nem mondom, hogy röccenésmentes) ebből visszavett a kamera, hogy csak fix 30 FPS, aztán ahogy nézem, a youtube-on meg 25 lett, vagy a kódolásnál tűnt el valami...
Én nem azt akartam ezzel mondani, hogy Ati-n hú de fasza minden, csak szerettem volna megmutatni, mire képes, aztán döntse el mindenki maga, tetszik-e neki vagy sem.
De sajnos tartok tőle, ez a videó nem alkalmas erre.Hozzáteszem, nem véletlenül vettem csak a napokban 5850-t. Nagyon nagy reményekkel vártam a fermit, de sajnos a fogyaszása, zajszintje miatt számomra jelenlegi állapotában nem alternatíva, és a teljesítménye sem annyival jobb, hogy ezeket feledtesse, így lett 5850-em, amivel amúgy teljesen meg vagyok elégedve, sőt, sokkalta jobban, mint előzetesen vártam volna. Semmi bajom nincs amúgy az NV-vel, a 4850-em után egy GTX260-at is kipróbáltam, majd lecseréltem 4890-re, és eléggé téma volt már akkor is a ez az microakadozgatós jelenség, mégis a 4890-et tartottam meg, számomra meggyőzőbb volt a teljesítménye. Csak azt nem tudom, hogyan lehetne valami objektív mérést/videót végezni, fermi vs. 5850 ügyben, meg ebben a microakadásos dologban, mert engem pl. érdekelne, mi van a színfalak mögött, és nem NV vs ATI flém-ként. Sajnos az már rég meg kellett tanulnom, hogy az ilyen MAX FPS, AVG FPS meg MIN FPS típusú becsek nem mutatnak túl sokat egy kari szerepléséről. Annak idején, mikor a GTX260 vs. 4890 tapasztalataimról írtam, akkor is kaptam sokaktól kígyót-békát, de sokaktól jött visszajelzés, hogy hasznosnak találták, amiket írtam, és ennek nagyon örültem, remélem most nem fogom senkinél kiverni a biztosítékot....
.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz
fsb1000 #22964 üzenetére
Mentem egy jó hosszú túrát GTA4-ben a városban, és közben FRAPS frametimes mérés. A teszkör első felében autókáztam picit egy sentinellel, igyekeztem jó lendülettel menni, második felében a város felett elég alacsonyan szálldogáltam körbe-körbe a csítes rendőrségi helikopterrel. Az eredményeket feldolgoztam Excel-el, majd beraktam egy jpg-be [link]. A max frametime amúgy 79ms lett! Érdekes, hogy ettől függetlenül néha érezni kis rángásokat, egyenetlenségeket nagyon gyors fordulásoknál, pl. mikor helikopoterrel kanyarodok, ezek lehetnek ilyen 50-60ms-es dolgok? Vagy nem a frametime-al van kapcsolatban a dolog....
Azt is megnéztem, hány érték volt 30ms fölött, 15592-ból 723, 40ms fölött már csak 219, 50ms fölött már csak 21, 60ms fölött pedig mindössze 6! Az átlag 21 lett. Mindenesetre nekem úgy tűnik, nem a frametime-akkal van kapcsolatban ez a jelenség, de akkor nem tudom, mivel, lehet a GTA4 motorja a ludas?Vagy rosszul elemeztem az eredményeket? Az 50ms fölötti tüskéknél is csak annyi van, hogy a 20ms egyszer csak egy 70-es, és a következő már megint 20ms....
Beállítások: 1680*1050, minden max kivéve a textúrákat, az medium, Vsync OFF. Konfig: EVGA E758, I7 920@4001Mhz 6GB OCZ DDR3 1520@CL7, 5850 1GB@alap, 2 WD BLACK in RAID0, X-fi, Win7 64bit, GTA4 1.02 patch.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz
Zoli-206 #22994 üzenetére
Nekem a régebbi, 1.02-es patch volt fenn, nekem az 1.01, 1.02, 1.03 és 1.04 közül az vált be a legjobban.
Az újabbakról még nincs infóm...
Nem tudom, az új patches verzióban hogyan vannak az árnyékolási, és textúrakezelési folyamatok, de én azt hallottam, elvileg javult a gépigény, tehát elvileg jobban kéne mennie úgy...[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz
fsb1000 #22996 üzenetére
Ok, megcsinálom, a vonalstílusút. Bár a 2007-es Excelben nem látszódott szvsz jelentősen jobban.
Beállításokat írtam, mindent maxra húztam, kivéve a textúrákat. [link]Az 1.02-es patchet pedig azért használom, mert nálam az 1.03-as és 1.04-es bár icipicit gyorsabb volt, de nem volt olyan stabil.... Így maradtam ennél... (Amikor GTA-ztam, akkor még 1.05 és 1.06 nem is volt) Majd megpróbálom az 1.06-ossal is.
Szerk.: Mégsem csinálom meg a vonalas diagrammot, pontosan ugyanannyira látszik, mint a pöttyösön.... Sőt, zavaróak a fel-le összekötések, az úgy nem hiteles, mivel itt konkrét értékekről van szó, nincs átmenet két frametime között, hogy össze lehessen kötni...
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz
fsb1000 #22999 üzenetére
Priviben átküldtem a forrásadatot, én sajnos nem tudok belőle jobbat csinálni....
Megköszönöm, ha csinálsz belőle olyat, mint a tiéd.Azt, hogy nem teljesen hiteles, azt arra értettem, hogy ha öszsekötsz egy 20ms-es és egy 70ms-es képet, akkor köztük nem lineárisan csökken a sebesség, márpedig a grafikon ezt mondaná. Ha azt mondom, hogy vegyünk egy olyan függvényt, aminek az értéke 1, ha X egész szám és Y=X, ha X nem egész, ahol X valós szám, akkor itt sem kötheted össze egyik felét sem a függvényednek, mert nem folytonos.... Remélem érted, mire próbálok utalni...
Más kérdés, hogy talán feltűnőbb a jelenség, ha össze van kötve a grafikonon.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz
fsb1000 #23003 üzenetére
Jó, de IE8.... A firefoxnak kutya baja nincs tőle... E-mail nem ugrott be...
Kíváncsi leszek, elvileg van valami pre10.5 cata kinn, amivel a furmark már nem dadog.... Hmm, hmm....
Mondjuk az a fura, hogy ha folyamatosan 40ms lenne a frametime, nem 1-1 csúcsérték a 20ms-ek között, még az is 25FPS, nem lenne szabad ettől dadognia....40ms felett meg csak elvétve látni...
Mert egyébként szerintem természetes jelenség, hogy nagyobb terhelésre esik picit az FPS, ez NV-n is van.... Csak benne kell maradjon azért egy bizonyos tartományban...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell precision t1700 sff
- Eladó Asus Z13 i7-12700H 16GB RAM RTX 3050 1 TB GZ301ZC-LD110W
- Lenovo ThinkPad P70 Workstation, Mobil munkaállomás, 17" FULL HD IPS, Xeon E3-1505M V5 CPU, 32GB DDR
- Gigabyte 1080 8 gb & i5 7500+16gb ram ddr4 kategória váltás miatt eladó.
- ALPENFÖHN Wing Boost 3 ARGB High Speed 120mm /12db