Új hozzászólás Aktív témák

  • classic B

    aktív tag

    válasz dionaea #344 üzenetére

    1. Írtam Messengeren nekik.
    2. Egyeztetett időpontban felhívtak.
    3. Telefonban részletesen elmondtam a panaszom. A rendszeres takarítást is említettem.
    4. Megbeszéltük, hogy cserekészüléket kapok a helyi dohányboltban, de ha ott leszek, akkor hívjam fel az ingyenes ügyfélszolgálati számot, hogy egyeztessenek az eladóval.
    5. Elmentem a trafikba, és a telefonbeszélgetésre hivatkozva mondtam az eladónak, hogy csere lesz.
    6. Az ügyfélszolgálat és az eladó megbeszélték a csere menetét, majd megkaptam az újat.
    (Ha netán a csere glo-val is lenne baj, akkor már nem kell elmenni a boltba, gls futár jön érte.)

    Egyébként ugyanolyan szériaszámú és színű glo-t adtak. Feltöltöttem, kipróbáltam áfonyással és trópusival. Hát, nem vagyok valami elégedett... Megnézem még epressel és sima mentolossal. Most vagy szar ez a széria, vagy az ízesített töltetekkel nem stimmel valami, esetleg már csak képzelődöm.... Ha továbbra sem lesz jó, akkor jelzem nekik, de én itt be is fejezem.

Új hozzászólás Aktív témák