Keresés

Aktív témák

  • ReFleX®

    csendes tag

    válasz joghurt #17 üzenetére

    Egyre jobb tapasztalatok, ha kiderül, hogy a lap hibás akkor kénytelen leszek szervízhez fordulni.
    Azon gondolkodtam, hogy rendelek magától a cégtől lapot a notihoz, de egy darabot nemigazán van értelme, ahogy nézegettem az árakat.
    Nemtudom mekkora igény lenne itt fórumon belül, de lehet megérne az is egy próbálkozást.

    Hát eléggé ledöbbentem mikor megláttam a kijelzőt.., hogy összelett barmoval, holott semmi probléma nem volt vele, magának a lapnak a biztosító csavarjai elsem voltak távolítva magyarán rásem néztek a lapra, de kijelentik hogy hibás.
    A másik, hogy úgyvolt megbeszélve, ha tudnak valamit mondani akkor jeleznek telefonon számot el is kérték, ha nem keresem fel őket 2 hét után még mindig nálukvan a noti, mint kiderült eléggé arra játszottak, hogy 4 hét után ugye naponta 1k csak azért hogy tartogatják bent.

    De könyörgöm 1k-k miatt eljátszani a megbízhatóságukat..., komolyan vicc.

  • _seth_

    veterán

    válasz joghurt #17 üzenetére

    Szerencsére én csak a garipapírról ismerem őket :) (személyesen már vszeg nem is fogom mert nekem már nem garis a notim :( )

    Az enyémnek csak egyetlen hibája van: a picimaci kártya kidobó gombja állandóan kijön (működik csak nem lehet benyomni) szal olyan óriási nagy bajom nincs vele.

    Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

Aktív témák