- Escape from Tarkov
- World of Tanks - MMO
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Dragon Age: Origins
- Marvel Snap
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Xbox Series X|S
- Starsand Island - A Harvest Moon nyomdokaiban
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atlantis
veterán
Jól beszélsz, semmi értelme nincs az építőelemek elrejtésének, én sosem éreztem hiányát.
Erre a célra sokkal jobb eszköz a fóliázás, amire mindent rá lehet tenni és el lehet tüntetni, ennek előnye(többek közt), hogy rajzzal asszociatív, de akár függetleníteni is lehet, ha úgy kívánja az érdek.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Uniross
csendes tag
Szia!
Köszi, -magyarázatod alapján- belegondolva külön-külön az egy testet létrehozó feature-ok nem rejthetőek el, azonban nekem egy testet sem sikerült, akár simán, akár egy rétegre rakva sem. A problémámat a következő egyszerű feladattal szemléltetném:
1. létrehozok vagy beimportálok egy testet
2. a szükséges felületeket leveszem róla
3. módosítanám a felületeket, itt kellene az 1. ponban létrehozott testet eltüntetni
4. a kész felületből egy másik testet készítekAmennyiben ez az elrejtés megvalósítható, leírnád vajon miképpen?
köszi
Uniross
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen