-
GAMEPOD.hu
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
ricsi0307
senior tag
Üdv mindenkinek.Előrendeltem Gerabest-en egy Doogee F5-re viszont csak Flat Rate Shipping-et választottam mivel Banggood-on is így rendelek és eddig egytől egyig minden csomagom megjött időben meg ugye a PayPal által be van fedezve a hátam.Viszont most így visszaolvasva lehet nem volt egy okos döntés ez.Mennyi az esélye hogy nem fog megérkezni?
-
ricsi0307
senior tag
Lenne egy kérdésem.Ezt az előrendelést vissza lehet valahogy vonni?Úgy, hogy a pénzt is vissza kapjam?Mert most lett kiírva, hogy október 15-én lesz csak elkezdve a postázás és mivel Banggoodon is ugyan ennyi a Doggee F5 és bennük 100%-osan megbízok na meg bőkezűbbek a a vásárlás után járó pontokkal is, így akkor inkább tőlük rendelném.
-
ricsi0307
senior tag
Akiknek nem jöttek meg a dolgaik ők mind EU raktárból rendeltek?Egyre idegesebb vagyok az előrendelt 40000-es telefonom iránt mert 30-án lett kifizetve elvileg 15-én postázzák mindenkinek de se biztosítást se tn-t nem kértem hozzá viszont legalább Kínából jön nem EU-n belülről.
[ Szerkesztve ]
-
ricsi0307
senior tag
Úgy döntöttem, hogy meg se várom míg elkezdik postázni ezért az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehet refound-ot indítani?Sehol nem találok ilyen opciót.
[ Szerkesztve ]
-
ricsi0307
senior tag
válasz Outlander #2017 üzenetére
Nem lettem előrébb ezzel a hozzászólással. Banggood-on a postázás elötti pillanatig lehet refoundolni ami a rendelés mellett egy rublikába jelenik meg.GB-n sehol nem találtam ilyet.És mivel 15. után is kétséges hogy elpostázzák a telefont meg náluk hever a pénzem 2 hete plusz ugye a szállításos balhé... Akkor inkább hagyjuk a francba az egész procedúrát utalják vissza a pénzem hiszen a telefon még náluk sincs készleten ők is várják én meg megrendelem olyan helyről ahol meg is kapom a határidőn belül.Kár nem érte őket úgyhogy nem látom ennek akadaját azon kívűl, hogy nincs meg az opció.
[ Szerkesztve ]
-
ricsi0307
senior tag
Megfogadva a fórumtárs tanácsát írtam nekik és ezt a választ kaptam:
Thank you very much for all your effort, I am very grateful for your cooperation on the matter.
We are glad to tell you that we have applied to return your money to you account in 3-7 business days .please check it at that time.
We look forward to cooperating again in the near future.Thank you so much for your kind understanding.
Most akkor a paypal számlálra utalják a pénzt vagy nekem is a GB számlára?Számomra nem teljesen egyértelmű.
-
ricsi0307
senior tag
Annyi a baj az előrendeléssel, hogy először szeptember 30 volt megadva határidőnek.Ez lett kitolva október 15-re.A telefon topikjába írta egy fórumtárs, hogy neki azt mondták 15-e után 1-2 héttel fogják ők is csak megkapni a telefont ezért ugye megint 2 hetet csúszik a dolog.Erre jön az, hogy kérdéses a termék megérkezése meg, hogy több mint egy hónapig náluk van a pénzem.Akkor inkább megveszem máshonnan ha biztos lesz a megjelenés és tudom, hogy meg is fog jönni.És nem 50ft-nyi ajándék pontot kapok egy 40000-es telefon után mert a GB-nek volt pofája ennyivel "jutalmazni" engem.
[ Szerkesztve ]
-
ricsi0307
senior tag
Srácok lenne egy kérdésem. Rendeltem még októberben 2 SKMEI órát összesen 13$ értékben amiket 29-én adtak postára. Na a tn azóta se él és a csomag sehol. ilyenkor már mehet paypal-en a claim? Akkor rendeltem egy kis drónt 10$-ért Nov 13-án postázták ez sincs még sehol de mivel elég "friss" rendelés ezt még nem merném paypal-en rendezni bár biztos vagyok benne, hogy ez se fog megjönni. Akkor 18-án rendeltem ehhez a kis drónhoz tartalék propellert meg egy aksit ami nevetséges de még mindig "processing" folyamatban van. Emiatt kétszer is írtam nekik ticketet de egyikre se válaszoltak. Ezzel fordulhatok paypal-hez hogy kérem vissza a pénzem? Szóval az eddigi 3 rendelésből 3 zátonyra futott itt nálam végleg leírta magát ez a szemét oldal. Nem tudom ti, hogy mertek itt tabletet meg telefont venni.
[ Szerkesztve ]
-
ricsi0307
senior tag
Csak beszélni kellett róla és meg is hozta ma a postás a drónt Így akkor ez sztorno. Az órával akkor majd januárban foglalkozom a drón alkatrészekkel viszont megkeresem a paypal-t mert az nem okés hogy fizetve van a rendelés és közel 3 hete nem postázták meg ugye a ticketre se válaszolnak.
-
ricsi0307
senior tag
Na srácok ma írt a support, hogy elpostázták a drónhoz rendelt tartalék cuccokat. A gond csak annyi, hogy 18-án lett kifizetve de mivel láttam, hogy semmi nem történik vele csak processing állandóan a rendelés így írtam nekik nov. 29-én hogy kérem vissza a pénzt. Nem válaszoltak így írtam nekik dec. 1-én mégegyszer, hogy legyenek szívesek válaszolni de szintén semmi. Majd ma jön a mail, hogy frissült a ticket ( több mint egy hét után), hogy elpostázták a csomagot és 10-45 nap a kézbesítési idő legyek türelemmel. Namost ha egy rendelést vissza akarsz mondani akkor arra addig van lehetőség amíg nincs postán. Azt hiszem ennek a kritériumnak megfeleltem. Ilyenkor mi a teendő? Kis összegről beszélünk de csak azért is vissza akarom szerezni, mert ennyire szarnak az ember fejére.
[ Szerkesztve ]
-
ricsi0307
senior tag
válasz tibcsi0407 #4010 üzenetére
Csak érted lemondtam a rendelést 29-én és ma mégis jön a mail, hogy el van postázva ne pattogjak. Banggood-on rendeltem bicajhoz kiegészítőket majd másnap jött az email, hogy az egyik nincs készleten megvárom-e hogy újra legyen vagy kérem vissza a pénzt. Akkor azt mondtam megvárom. Most mivel az igért határidőt jóval túllépték és még mindig nincs készleten kértem egy refundot amit 2 napon belül teljesítettek is. Ők miért tudnak ennyire olajozottan működni?
[ Szerkesztve ]
-
ricsi0307
senior tag
válasz tibcsi0407 #4012 üzenetére
Én is erre gondoltam de a csomagon amit lefényképeznek nincs se dátum se idő se semmi ami alapján ezt kideríthetném.
-
ricsi0307
senior tag
Üdv mindenkinek. A segítségeteket kérném. Még tavaly rendeltem ezektől a szarrágóktól 2 Skmei órát ami elvileg November 2-án lett elpostázva de azóta se jött meg. Türelmesen kivártam a 60 napot ami ugye nem most volt. Nyitottam ticket-et írtam nekik szépen de semmi válasz nem volt. Most meg jött egy Spanyol nyelvű üzenet, hogy ők eddig ugye hepajoztak a kínai újév keretében és hogy most indul be újra a szállítás és hogy a hajó februar 11-én infult és 10-45 nap még amíg megjön ( lol a 60 napon felül) meg le vannak írva az adatok meg hogy ez egy automatikus üzenet ne válaszoljak rá nyissak egy új ticketet. Mondom oké nyitottam egy újat erre oda is elküldték ugyan ezt az üzenetet. Szóval szerintetek várjak a válszukra vagy mehetek PayPal-re claim-et nyitni mert ugye a 60 nap bőven letelt? Azoknak meg akik itt fényezik ezt a szemét bandát: Gearbesten 3 rendelésem volt mert ugye akkor még nem olvastam a fórumot és 3-ból 1 nem jött meg. Na Banggood-on 85 rendelésnél járok és eddig megjött max 3 héten belül a 3ft-os körömcsipesztől kezdve a 10000ft-os külső aksiig minden. Jött tőlük egy fejlámpa ami rossz volt, írtam nekik emiatt másnap mar jött az email, hogy küldjenek újat vagy kérem vissza a pénzem. Csak ennyi a különbség a két cég hozzáállása között.
Itt az üzenetük:
Estimado Richárd,¡Feliz Año Nuevo del Fuego Mono!
Ya hemos vuelto de nuestras vacaciones para el festival del año nuevo chino. Ahora estamos tratando de enviar todos los pedidos tan pronto como sea posible:Aquí está el resumen del pedido a continuación:
1) ENVIADO YA
Por favor, véase más adelante lo que hemos enviado ya y la información de entrega:
La información de entrega
Destinatario: Richárd Kiss, Direccion detallada:................. , Ciudad: Fót, Estado(Provincia): PEST MEGYE, Codigo postal: 2151, País: HU, Numero del telefono:
Número de referencia: NL14463405022573,Metodo de envío: NLAMHQ,Fecha de envío: 2015-11-02 14:43:18,Tiempo estimado de llegada: 10-45 business days,
Código del artículo*cantidad:121263506 * 1,149849301 * 1,2) NO enviado todavía
Éstos son los artículos que quedan y todavía tenemos que enviarDebido a los últimos días de fiesta, todavía tenemos mucho para ponerse al día y algunos de nuestros proveedores siguen estando en sus vacaciones. Vamos a arreglar su envío lo más pronto posible y le notificaremos por un correo electrónico una vez que se envíe. Le pedimos la disculpa por este inconveniente y sinceramente agradecemos su paciencia.
NOTA IMPORTANTE: Por favor, no responda a este mensaje directamente. Por favor, envíe un nuevo ticket en caso de necesitar más ayuda. Estamos a su servicio y encantados de ayudarle.
Muchas gracias por su comprensión y apoyo.
Atentamente
Gearbest Servicio al Cliente
http://www.gearbest.com[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- PH! Darts
- Autós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen autót vegyek?
- YouTube
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Apple notebookok
- További aktív témák...