-
GAMEPOD.hu
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
somogy
tag
Szia!Az én rendelésem is ugyan úgy áll mint a tiéd, szinte percre pontosan.
08/09/2015 01:27 Best (NL) In transit.
07/09/2015 17:10 AMSTERDAM (NL) In transit.
07/09/2015 16:04 AMSTERDAM (NL) Received by DPD from consignor.
02/09/2015 21:01 DPD data centreEnyém:
08/09/2015 01:28 Best (NL) In transit.
07/09/2015 17:14 AMSTERDAM (NL) In transit.
07/09/2015 16:04 AMSTERDAM (NL) Received by DPD from consignor.
03/09/2015 17:09 DPD data centreÉn is felhívtam a Magyar DPD és nekem meg azt mondták vegyem fel a kapcsolatot a Holland DPD-vel, mert ők csak azt látják ,hogy megakadt a csomag. Amúgy én is telót rendeltem (Lenovo K3 Note).
-
somogy
tag
válasz tibcsi0407 #849 üzenetére
Melyik ügyintéző, a GB vagy a DPD? És amúgy mit mondanak, hogy mi lett a csomaggal?
-
somogy
tag
válasz tibcsi0407 #933 üzenetére
Érdekes, nekem is válaszoltak, de nekem 09.21. Határidőt mondtak,hogy tudnék addig várni.
-
somogy
tag
válasz tibcsi0407 #945 üzenetére
08/09/2015 01:28 Best (NL) In transit.
07/09/2015 17:14 AMSTERDAM (NL) In transit.
07/09/2015 16:04 AMSTERDAM (NL) Received by DPD from consignor.
03/09/2015 17:09 DPD data centre -
somogy
tag
válasz thefreeman #949 üzenetére
[link] Másnak is így van.
-
somogy
tag
Szerintem használható infót nem kapsz.Nekem az első levélre ezt kaptam.
Thanks for your e-mail. I have asked the warehouse in Hungary if they have received the parcel in Hungary.
When I receive an answer I will inform you.
Másodikra meg ezt.
Thanks for your e-mail. I really don’t know about this parcel. I hope I will receive an answer asap from the warehouse. -
somogy
tag
Harmadik levelemre végre kaptam választ a Holland DPD-től, hogy ott van elakadva a csomag, vegyem fel a kapcsolatot a GB-vel. Írtam GB-nek,hogy vegyék fel a kapcsolatot a DPD-vel.Elsőre az volt, hogy várjak 21.-ig.Vártam, rájuk írtam megint, most a cím egyeztetés kértek, de a arra nem kaptam választ, hogy mint mondott a DPD, hogy miért van elakadva a csomag.
-
somogy
tag
válasz thefreeman #1317 üzenetére
Nálam is, szeptember 2. rendelés, 8. óta Bestben. Szerintem a Kínából való küldés sem álja meg a helyét, mert azóta már jópáran rendeltek és már rég megkapták. Nekem válaszolt a Holland DPD, megmondta, hogy nem fog tovább menni a csomag, ezért a feladó vegye fel a kapcsolatot velük. A GB először várjak 23.-ig.Vártam, ma válaszoltak, hogy rendszer hiba volt náluk és nem vették észre, hogy már három levelet írtam nekik. Ja és természetesen azt írták, hogy várjak 30.-ig, de semmi konkrét dolgot nem mondanak. Ma meginditottam a PayPal vitát én is.
-
somogy
tag
Akkor te jól jártál. Nekem 80 dollárt kérnek, hogy fizessek be és akkor újra küldik, vagy felét vissza fizetik ami szintén 80 dollár. Amúgy megírták, hogy a csomag elveszett és nem kötöttem rá biztosítást ezért csak ennyi jár.
A PayPal-on meg nem írtak semmi konkrét dolgot. -
somogy
tag
Megírtam nekik, hogy a szállítás DPD Classic, meg belinkeltem nekik ezt.
A support center megírta,hogy elveszett , ezért ajánlotta fel ezeket a visszautasíthatatlan ajánlatokat.
A PayPalon meg ezt írták:
I've contacted our customer services and they will follow the parcel. Please don't worry, we will give you a satisfied resolution. Thank you for your understanding .
És a két levél egy időben érkezett.
-
somogy
tag
válasz tibcsi0407 #1460 üzenetére
Én azt hittem, hogy a vita megnyitása után 7 napot kell várni és utánna mehet a követelés. Ezek szerint ezt akkor rosszul tudtam? Mert akkor én sem várok tovább, mivel már a ticketben megírták az ajánlatukat.
-
somogy
tag
válasz tibcsi0407 #1477 üzenetére
Én ma indítottam a claim-et. Én elküldtem a tracking számot, és meg írtam azt is ,hogy a DPD azt mondta, hogy a csomag elveszett. Úgy ,hogy remélem nem fogják még sokáig húzni a dolgot. De gondolom ezeket ti is megírtátok, mégis GB válasza meg csak annyi volt, hogy elküldte a tracking számot?
-
somogy
tag
válasz tibcsi0407 #1492 üzenetére
Nekem most oktober 10-ig kell várni az eladó válaszára. Gondolom ezek után nekem is annyi lesz a válasz ,hogy elküldik a trecking számot.
-
somogy
tag
válasz tibcsi0407 #1628 üzenetére
Nekem tegnap válaszolt a GB, terméseztessen csak annyi volt, hogy elküldte a trecking számot.
Most itt tartok, de nem tudom mi a további teendő. PayPal kér további információt a vevőtől, de nem tudom hogyan tovább. Te ezen már túl vagy, tudnál ebben segíteni? -
somogy
tag
válasz tibcsi0407 #1667 üzenetére
Köszi! Igen a nekem is ezt írták, csak nem volt tiszta mert a pay pal felületén meg úgy jött le, hogy választ várnak a vevőtől. Amúgy írtad, hogy te még adsz nekik egy esélyt és lehet ,hogy megint rendelsz tőlük. Hát nem tudom, de nem egy korrekt dolog amit művelnek. Bezárták az előző ticketemet, ahol már mindent megbeszéltünk, címet egyeztettünk, meg írták ,hogy a DPD elhagyta a csomagot, erre most nyitottak egy új tickettet és jönnek ezzel megint.
Dear customer,
Thank you for placing your order from gearbest.
At gearbest we are always here to help all our customers.
We have noticed that a PayPal Non Receipt Dispute has been opened on your order.
Please note we already have shipped your order.Please check the delivery information below:
The delivery information
customers: ......, shipping address:....., city: ......, state: ....., zip_code: ...., country: HU, phone:
Tracking number: 05165003363023,shipping method: EUEXPUK,tracking site: http://www.17track.net/index.shtml,shipping date: 2015-09-03 13:04:33,estimated time: 2-5 business days,
sku*quantity:128228802 * 1,PB0110101 * 1,You can use the tracking number we indicated above to trace your order online and give us feedback.
We are willing to help you in a professional and friendly manner.Could you please reply us and close this PayPal dispute?
Usually there is always a way for us to resolve the issue to your satisfaction.
Please feel free to reply this message directly.
We look forward to hearing from you very soon.Thank you for your cooperation.
A pontok helyén természetesen a nevem és a címem szerepel.
[ Szerkesztve ]
-
somogy
tag
válasz Killer man #1685 üzenetére
Nálam is ugyan ez van! Kissé peparáztam, de ez most megnyugtatott, hogy nem csak nálam van így.A resolutinol center-ben elvileg megtalálod, de nekem is hol be adja, hol nem.
-
somogy
tag
Újabb ajánlat! Dear customer,
Thanks for contacting Gearbest.
We are extremely sorry for the situation you met.
After examining your case, we would like to solve the issue by offering you the following options:
1)Return the item
We can give you full refund or exchange a new one for you.
2)Partial refund via paypal(not return)
We can refund you the item up to 60% via paypal, that is $91.73.
3)70% product refund to your wallet(not return)
We can refund the 50% of product value $107.02 on your wallet.
You can use this amount for your next order.4)Reship(not return)
You need to pay the shipping fee and 40% of the product value for resending.
Could you please let me know your decision?
For more information about our warranty please check here:http://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.htmlWe look forward to hearing from you.
Thank you for your cooperation and understanding.Best Regards
Eunice
A harmadik pontot nem nagyon értem!
-
somogy
tag
Valaki segítene ebben?
3)70% product refund to your wallet(not return)
We can refund the 50% of product value $107.02 on your wallet.
You can use this amount for your next order.Szerény angol tudásommal+google fordítóval sem értem.
-
somogy
tag
válasz tibcsi0407 #1853 üzenetére
Köszi! Itt van a teljes ajánlat!
Igen!
-
somogy
tag
válasz tibcsi0407 #1855 üzenetére
Dehogy kaptam, veletek együtt küzdök! [link]Az előző ticketemet szépen bezártak, most kezdik előről az egészet.
-
somogy
tag
válasz tibcsi0407 #1857 üzenetére
Én sem értem mit pöcsölnek, mikor egyértelmű, hogy nem fog ideérni soha a büdös életbe!Amúgy Te mondtad, hogy most a PP semmi teendő nincs, várni kell. Te így is egy lépéssel előrébb vagy.
[ Szerkesztve ]
-
somogy
tag
válasz Outlander #1864 üzenetére
Köszi
Csak akkor nem értem őket, mert azt mondta a DPD nekik, meg nekem is, hogy a csomag elveszett.We apologize with this delay and sincerely regret you have not received your order.
Unfortunately it appears that your order has been lost on the way.Ezért nem értem, hogy miért várjak arra, hogy hátha megérkezik.
-
somogy
tag
válasz tibcsi0407 #1915 üzenetére
Hát ez nagyon nem jó hír! Akkor én sem számíthatok sok jóra.
Ma kaptam egy újabb ajánlatot a GB-től.Dear customer,
Thanks for your reply.Since you are unsatifed with the previous solutions, we can offer you others:
1) 80% refund to wallet
In that case we refund $122.31 on your wallet for further shopping on our store
2) Reship the order
We can reship the order .For this, please kindly send us 40 % of the order value so that we can arrange the shipment.
Please kindly let us know your decision.
Once again we apologize for any inconvenience caused.
We appreciate your understanding.
Best RegardsEunice
Nem bánnám,ha tudna valaki valami okosat mondani , erre ,hogy mit tegyek ezek után.
-
somogy
tag
válasz tibcsi0407 #1982 üzenetére
PP fórumon azt mondták túl korán inditottunk a claim -et, de ahogy néztem, egy hét különbség van köztetek a rendelési időben.Akkor erre sem lehet fogni, hogy miért itéltek így a te esetedben, mobilemannak pedig másképp.
-
somogy
tag
-
-
somogy
tag
Szeptember 2.-án, EU raktárból rendelt teló árát most kaptam vissza a Pay Pal jóvoltából.
[link][ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Alkoholista nevelde
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban