-
GAMEPOD.hu
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Habsteve
tag
Sziasztok,
15-én rendeltem egy terméket, 17-én feladták China Post Unregistered postával ezzel a ragszámmal: CN14423906653973
Jól sejtem hogy ezt nem tudok sehol sem követni? GB nyomkövetője nem mutat semmit, amiket találtam netes oldalakon sem találok semmi róla.
-
Habsteve
tag
Sziasztok. Meghibasodott a mibandem. Írtam GBnek, küldtem képeket és elfogadtak a kérvényemet. 2 lehetőséget ajanlottak: ertekeben levasarolhato kupont vagy küldenek egy másikat. Mivel kellene nekem, ezért újat kérnék. Nem lesz problémám belőle, el fogják küldeni? Lesz-e új rendelesem? Zarjam-e le a ticketet? Valaszt előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Habsteve
tag
Rendeltem telefont, kaptam TNt és ezt írja:
2015/10/16 23:28 - ARRIVEDUNKNOWN BAG - MISSING DUN, HEATHROW WORLDWIDE DCTalálkozott vki ilyennel? Nem kéne felvennem a kapcsolatot GBvel?
-
Habsteve
tag
Ezt a médialejátszót szeretnék a fa alá megkapni.
-
Habsteve
tag
Egy kis update a GB-től, 2 magasabb értékű EU expressz rendelést várok. Az 1ik 09.13án kapott előjegyzést, másik 09.19-én a DPD-nél.
Thank you for placing an order with us.
Firstly, please accept our sincere apologies.
Due to restrictions with your selected shipping method, your order has been shipped using Registered Mail. This may cause a slight delay to the delivery.
As a gesture of goodwill for this time only: if you incur any import tax resulting from this, kindly provide us with the tax receipt, and we will compensate up to $50 USD for the tax fee.
Once again, we apologize for any inconvenience.
Thank you in advance for your kind understanding and cooperation.
Csak azt elfelejettek írni melyik rendelésről van szó....
[ Szerkesztve ]
-
Habsteve
tag
válasz leninvaros #20758 üzenetére
én már naon türelmetlenül várom
2017-09-13 23:10:00 Customer data received Southall
2017-09-19 10:50:00 Customer data received Southall[ Szerkesztve ]
-
Habsteve
tag
válasz Habsteve #20814 üzenetére
egy kis info:
Korábban fordítva írtam, a 09.13 csomi ami mozdult meg, már Pesten van. A 09.19 szintén DPDUK magas értékű, még mindig Southall. Kaptam messenger üzit, aztán volt RMA értesítés. Aztán kaptam az alábbi emailt:
We would like to apologize once more for the delay in the delivery of your package.
We would also like to sincerely apologize for the previous message regarding tax and change of shipping method.
This was sent by mistake by our system. This issue has since been fixed.
The correct information regarding your order is below:
Kindly note that your package has now been released from the Customs and is on the way to your address.
Please allow between 5-7 additional days to receive your package.
Again we are sorry for this slight delay that was unfortunately beyond our control.
By way of apology, we will update your account with 50 points as a gesture of good will before October 27,2017.
We sincerely hope you receive your package soon and thank you for your understanding and patience.
If you have already received your package, please kindly ignore this message.Erre írtam neki h melyik rendelésről van szó meg küldjenek TN-t. Jött a szokásos levél ezzel a kulcs mondattal:
To avoid further delays in you receiving your items, we have resent a new package to you for free.
We have offered you the new tracking number and delivery information via your registered account email address.bemásoltam a fenti emailt h nincs benne semmilyen TN WTF
válasz:
We are preparing the reshipment of your item.
Please wait for 3-5 business days, when we ship it out, you will receive a confirmation email from us.úgyh várom türelmetlenül a csomit
[ Szerkesztve ]
-
Habsteve
tag
Appban csak én nem tudok reviewokat csinálni amióta megjött az új frissités?
[ Szerkesztve ]