Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vegyszer

    addikt

    válasz #04441088 #22250 üzenetére

    Nekem két hasonló kalandos rendelésem volt.
    Egyszer egy telót vettem, ami valamiért a vásárlás során hibára futott. Egész pontosan tőlem a PayPal levonta, de náluk nem jötteg a pénz, fizetettlennek jelölte. Jeleztem, leveleztem, azt írták látják, feladják, majd jött a mail, hogy a PayPal vissza küldte a pénzem. Újabb levelezés, elnézés kérés, stb, majd a megjött pénzből újra megrendeltem. Majd jött a meglepetés, hogy a bolt törölte a megrendelésem. Kérdem miért, nem látják az okát, pénz jön vissza. Mondtam magamban, hogy ennyiben nem hagyom. Akkor is kell az a teló. Megrendeltem harmadszorra (kb 3 nappal az első után). Jött is rendben mail, jött tracking number is, de nem értettem, hogy miért dupláz a rendszer. Már a vám előtt volt a motyót, mikor kettő vámkezeléshez szükséges dokumentumot küldtek. És igen, csak ekkor jöttem rá, hogy nem egy jön. Elküldtem az adatokat, vámolták őket rendben.

    Lehetséges, hogy én egy szemét vagyok, de nem okozott lelkiismereti kérdést a másodikat eladni. (100$ bekerülési költségű telóról volt szó). Mondjuk tőlük már nem rendelek. Asszem az antelife oldala volt ez. Már 4 éve.

    A második eset cifrább, mert rendeltem egy fehér, azaz fehér Xiaomi fülhallgatót, de nem azt, és nem fehérben, hanem feketében kaptam. Jeleztem is bontás után, pár nap alatt vissza is utálta a banggood az árát. Meg is jött az ára, majd másnap meg jött a rendelt füles fehérben. (8$-os tétel, az ügyfélszolgálat azt mondta, hogy remélik több ilyen hibát nem vétenek, de tartsam meg bátran, így, ingyen. Azóta is rendszeresen vásárolok tőlük, gyakorlatilag ők kértek elnézést. Szerintem nyelvi kompatibilitási okok miatt.

    "Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell

Új hozzászólás Aktív témák