Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ibookg4

    tag

    válasz CactuS #19504 üzenetére

    Ennyire nem vagyok amatőr. A PayPal a korrekt módon alátámasztott reklamációkat, elfogadja, nekem is csak jó tapasztalataim vannak (talán épp ezért). A claim pedig teljesen ésszerű, kértem, hogy adjanak infot és indokolják meg a késedelem okát vagy refund. A gearbest szabályzata szerint is megtehetem, hogy elállok a vásárlástól, ebben az esetben még vissza sem kell küldjem, mert "náluk" van, majd ők intézik. Tuti nem fogom megkapni refund után (érdekeltek benne), nem igazán fordult ez még elő velem. A válaszban nem adtak korrekt infot, csak megismételték a trackingot, ennél azért többet vártam, pl amit mások itt kiposztoltak.
    Miért nem nyitottam Ticket-et? Egyszerű, a PayPal-on nyoma marad és nem kell bizonyítanom screenshot-okkal, hogy kommunikáltam a "Gyártó úrral", amit simán csak hamisítványnak mondhatnak.

    Off topic: "gyártó úr" idézőjelben írtam, utalva egy remek reklámfogásra, a mostanság kinai ékszereket (10x áron) áruló, kereskedelmi tévéken futó teleshopos szóhasználatra.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák