-
GAMEPOD.hu
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
csendes tag
Sziasztok!
Április 1-én vettem a gb-ről egy bicskát, ez volt innen az első rendelésem és úgy néz ki meg is szívtam. Írt tegnap a support center egy üzenetet, hogy a csomagom megérkezett a helyi postára, ellenőrizzem és értesítem őket az eredményről.
A postán közölték, hogy szerdán visszaküldték a csomagot mert 10 munkanapig nem vettem át. Csakhogy nem kaptam értesítőt Többen is írjátok, h néha 6-8 hétre érkezik a csomag, ezért nem nézegettem a trackingot, csak az elején.
Mit tegyek?
-
bul07
nagyúr
válasz robin112 #16401 üzenetére
Egy tipp későbbiekre
Ha regisztrálsz a trackitonline.ru-ra és beviszed a csomagszámokat be lehet állítani hogy küldjön emailt ha státusz változás van a csomagszámnál( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
titán
válasz robin112 #16401 üzenetére
Pont azért mert a posta megbízhatatlan, nem ránk kell hagyatkozni, hogy 6-8 hetet írtunk a szállításra. Nem érzem magam felelősnek, hogy visszaküldték a csomagodat.
Egyébként én is azt használom amit bul07 írt. Jönnek is a változás értesítők. Csomagjaim rész.[ Szerkesztve ]
-
csendes tag
Nem igazán értem, hogy miért vetted magadra? Részemről megadtam a pontos címet és kifizettem a terméket, ha itt bárki felelős az a postás, aki nem dobott be értesítőt és a visszaküldés előtt nem hívott fel. (A postás hölgy szerint ezt is meg kellene tennie, ha van a csomagon telefonszám.)
A jövőt tekintve köszönöm a tippet, a kérdésem továbbra is az h mi legyen az adott üggyel? -
Bornie127
senior tag
válasz Ezekiel Ston #16405 üzenetére
Abszolút nem az ő hibája. Miért is lenne az!? Megrendel-->jogszabályoknak/ászf-ben foglaltaknak megfelően posta kiviszi/értesít-->vevő örül. Amennyiben a feladó és a vevői lánc között gebasz van, na, azért nem a vevő a ludas.
Ennyi erővel, tegyük fel, lenne egy vámolni való csomag. A nav nem értesít ki, mert trehány, visszaküldik a csomagom. Kötelességem nézni a tn-t? Hát nagyon nem.
Akkor mi van, ha tn-t sem kér hozzá? Visszafele tartana a pakkja ugyanúgy, csak még azért várná egy ideig. -
-FLY->
őstag
válasz robin112 #16404 üzenetére
Nálunk is ilyen (bringás-gyalogos) postás, be is mentem a postára, ahol közölték, hogy ez van, sajnos nem találnak normális munkaerőt ilyen bérezésért. Figyelni kell a nyomkövetést, illetve felhívni a körzetidet, nekem szerencsém volt és csak pár napja volt bent a "csomagom". Szerencsére nálunk az autóval járó igazi csomagos postás nagyon rendes, illetve a futárok is.
[ Szerkesztve ]
-
joelke HU
senior tag
Hali. Most rendelnék először GB-ről. Egy tv okositó. EU raktárból. Szállításnál melyiket érdemes választani az allábbiakból?
Tényleg ilyen gyorsan, max 10 nap alatt megjön tőlük?
Köszi válaszokat előre is.Motorola G51
-
joelke HU
senior tag
válasz -FLY-> #16411 üzenetére
Ne is haragudj, de Alin megszoktam a 40 napokat 😁
PainKiller13: erre gondoltam
Motorola G51
-
-
-
-
Bornie127
senior tag
válasz Ezekiel Ston #16416 üzenetére
Szerintem meg nincs igazad. Attól, hogy te nézed, meg attól, hogy én is mániákus TN nézegető vagyok, alapvetően nem azért kérjük a regisztrált postát, hogy tudjuk merre jár, hanem hogy legyen az átvételről elismervény, kevésbé tudják lenyúlni a csomagunkat. Nem törvészerű, hogy az ügyfél nézegesse a TN-t. Anélkül is meg kellene érkeznie szabályszerűen, hogy ha nem néznek rá két hétig.
-
bazsimano
őstag
nagy mesterektoil kerdeznem
szerintetek SYBPL02903170 ennel erdeklodjek a postanal? elvileg aprilis 28an erkezuett meg hu-ra...nem tudom mennyire valos...
-
cidalain
veterán
válasz -FLY-> #16409 üzenetére
Milyen nyomkovetest kell figyelni, amikor altalaban azt van hogy mindegyik kamu bejegyzesekkel van tele?
Az ellen nem tehet az ember, hogy hanyag a postas.
Lassan ott tartunk egyebkent, ha azt akarod hogy biztosan megkapd, akkor ki kell erte menned es szemelyesen atvenni>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
titán
válasz bazsimano #16422 üzenetére
Feleslegesen hívod fel 5-7 perc mire felveszik, de mivel ezeket nem kell könyvelni, információ csak akkor lenne, ha megérkezés után, ha volt kézbesítési kísérlet és dobtak volna be értesítőt, vagy ha a méretei alapján nem viszik ki, akkor arról értesítő hogy van csomagod és bejegyezték az át nem vett küldemények közé, de ott meg a kézbesítő körzet szerint, a neveden tartják nyilván.
Ezzel a számmal a Magyar Postánál semmit nem mondanak. -
aktív tag
Motorola Moto X (a leírás alapján a Moto X Force 64 gigás, fehér színben 250 dollár a MOTOGX kóddal. (A kimovil szerint már lejárt, de még engedi használni). Részemről nagyon gondolkodom rajta, hátha így van vele még más is. Persze az itteni fórumot olvasva lehet belőle szép sz...roller is akár.
[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
titán
Bizony az a fránya 24 mm .
Nálunk rugalmasak a postásaink. Nem írogatják bent az értesítőket -nekik kell- hanem inkább kihozzák ami nem férne be a postaládába. Tudnak a szabályról, de megszervezik a saját munkájukat, addig az ideig amíg megírná bent a 25-30 értesítőt, addig egy részét kézbesíteni is tudja. -
Exelsior24
aktív tag
Érdekes módon nálunk, ha nagy méretű a csomag, akkor nem a postás hozza a kis biciklivel, hanem délután egy postás futár autóval kihozza házhoz, kár hogy ezt nem tudják ilyen módon megoldani mindenütt.
[ Szerkesztve ]
Steam / PlayStation: Exelsior24 / Nintendo Switch Friend Code: SW-3907-8356-3882
-
bahilbalazs
csendes tag
Sziasztok!
Szeretnék rendelni egy 3D-s nyomtatót a Gearbest.com-ról!
A nyomtató ez lenne: http://www.gearbest.com/3d-printers-3d-printer-kits/pp_447852.html
A nyomtató ára 195$ és a szállításnál "Priority Line - EU Express" mód van.
Na most a kérdésem az, hogy ez a szállítási mód akkor garantálja nekem azt, hogy VÁM és ÁFA mentesen fogom megkapni ezt a csomagot Magyarországon úgy, hogy a csomag kínából jön? Mert ha igen akkor így elég kedvező áron van ez a gép. De ha nem akkor másik oldalon találtam Németországból szállítással ugyan ezt a gépet de ott 10ezressel drágább.Várom megbízható válaszaitokat! Előre is köszönöm!
-
titán
válasz bahilbalazs #16433 üzenetére
Ha rákattintasz erre: Hungary Via Priority Line akkor látod, hogy a Stock: China. Természtesen nem kapod meg csak áfa és ha van rá vám annak megfizetése után.
Ami linket adtál ott ez a szállítás van írva: Priority Line 10 - 25 business days $7.83
Végignéztem mind a 16 verzióját, mind Kínából jönne.
A képeden is ott a bal felső sarokban.
Ha nem EU-ból küldik akkor tök mindegy[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz bahilbalazs #16435 üzenetére
A szállítás módjára. A blogon is írják bár van amikor így írja British Express: OneWorldExpress. With this express you may pay customs for orders above 20£.
Ez nem olyan mint azt hiszem a Spemall-nál nevezik így azt a szállítást amikor nem Kínából küldik.
Ami van az angol EU Warehouse-ban arra nem kell fizetni + költséget.[ Szerkesztve ]
-
Tejberizs76
tag
válasz bahilbalazs #16433 üzenetére
Nekem így volt ÁFA+VÁM mentes a cucc (150$ rendeltem) Postás hozta és ennyi, semmi plusz költségem nem volt. Igaz a csomagra 22$ volt írva
-
titán
válasz Tejberizs76 #16438 üzenetére
Mikor? Itt vásároltál és melyik raktárból küldték?
De azt is tárgyaltuk már hogy nem a ráirt ár számit. Az hogy nálad trehány munkavégzés miatt nem fizetted be az áfát az nem általános jellemző, nem kellene emlegetni. -
-
CSAVI38
tag
Sziasztok
Van valakinek konkrét végigvitt garanciális javítás tapasztalata?
Vettem egy Amazfit órát januárban, ami nagyon frankó volt de most behalta magát. 45 napból már kicsúsztam, így maradna a garanciális szarakodás, de nem nagy bizodalmam van benne.
Eddig ezeket ajánlotta fel a kis kínai szakmunkás
1. küdjem vissza és megjavítja (ez mondjuk azért vicces mert olyan hibája van amit már mindenhol megírtak a neten, hogy nem lehet javítani, mert csak roncsolással lehet szészedni az órát, de azért ők persze ígérgetik, hogy ne aggódjak megoldják...haha. Még hajlanék is rá, hogy visszaküldjem, paypal ugyis kifizeti, de gyanítom fél év múlva visszakapnám ugyanazt a szart vagy egy másik ugyanolyan rosszat, de azért megköszönném ha valaki akinek már volt pozítiv tapasztalata javítás ügyben az megírná, mert ha nincs senki akkor hagyom a fenébe.
2. a szokásos vicces részleges visszafizetés 120 dód volt az óra és 30-at akar fizetni 3 hónap használat után (ilyen kis viccesek ezek a kínaiak )
3, én fizessek 75 dodót és akkor küld egy újat. (hát ezek még annál is mókásabb fiúk, mint a fenti után elsőre gondoltam )Szóval ha valakinek van tényleges tapsztalata, hogy valaha ezek tényleg megjavítottak valamit és vissza is küldték az legyen kedves leírni
Ha nincs akkor marad az alkudozás, azt már megtanultam, hogy ezek olyanok mint a ki... arabok, ha dupláról indulsz, akkor talán sikerül kinyúzni belőlük kicsivel többet, de sajna ez tuti bukó lesz
-
cidalain
veterán
válasz CSAVI38 #16444 üzenetére
1-es eset nem feltetlenul javitast jelent, hanem kaphatsz egy ujat is helyette (=garancialis csere)
Mivel nem ropirol van szo, hanem 40 rugos orarol, ezert biztosra akar menni, hogy nem trukkozol, azert keri a rosszat vissza.
2 es 3 esetben a rossz nalad marad, viszont nem vallalja a kockazatot, hogy esetleg a hibajelentesed kamu, es igy ingyen juss egy masodik peldanyhoz. Ezert van a szamodra nevetsegesnek tuno ajanlat. Neki ez a biztositek.Az egyetlen jo valasztas szamodra az 1-es opcio lesz, vissza kell kuldeni.
Annak feltetlen jarj utana hogy kell visszakuldened a cuccost, tertiveveny kell, meg ilyenek
Ha arra kerulne a sor, hogy paypalt bevond, akkor ez miatt is fontos.[ Szerkesztve ]
>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
vizimento
senior tag
Volt olyan, aki nem kapott automatikusan ilyen 900 pontot adó mailt a Gearbesttől, de valahogy mégis el tudta intézni, hogy kapjon? Leírná, hogy sikerült? Köszi!
Vennék hibás elektromos rollert/hoverboardot!
-
CSAVI38
tag
válasz cidalain #16445 üzenetére
Igen nyilván az 1-es lenne a jó, de pont hogy nem igazán hiszem, hogy újat küldenek majd, mert eddig a neten csak negatív történeteket találtam, hogy ugyanúgy szarul küldték vissza, hónapok múlva, legyen az szó óráról, telefonról bármiről, magyarul a garancia náluk nem sokat ér csak huzzák az időt és nem javítanak.
Ezért érdekelne, hogy van e ittt olyan ember akinek van 1-es pontban vázolt esete (vissazküldte és megjavították , spt az igazi az lenne ha újat is küldtek, mert nem tudták javítani) és pozittív véget ért, mert úgy nincs kedvem belevágni, ha kiderül, hogy esélytelen.Eddig sosem vettem náluk 30 dollárnál drágább cuccot, mert eleve nem bíztam ilyen szempotból bennük, most elkövettem azt a hibát, hogy bíztam a xiaomiban és ezért mertem megvenni. Nem kellett volna
-
cidalain
veterán
válasz CSAVI38 #16447 üzenetére
ami volt garanciális problémám, ott nekem újat küldtek. de a 20$ alatti érték miatt úgy, hogy nem kellett visszaküldenem a rosszat.
szerintem más választásod nem nagyon van úgy, hogy ne bukjál.utána kellene járni hogy lehet e ezt jelenteni a paypalnak, hogy gond van a termékkel, le kell zongorázni egy ilyen visszaküldős szart, de az sok idő a vásárolóvédelem ilyen esetben tart e míg visszajön a termék, stb. alapértelmezetten a vásárlóvédelem 180 nap, de neked alapból még nem ad vissza pénzt arra, hogy nincs kedvem követni a gearbest protokolt, csak adjátok vissza a pénzt.
[ Szerkesztve ]
>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
SütiGTi
senior tag
Ha valaki rendelt már ilyen kamerát attól kérhetnék egy kis segítséget?
[link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ford topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- World of Tanks - MMO
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Fallout 4
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Politika
- További aktív témák...