Új hozzászólás Aktív témák

  • Outlander

    őstag

    válasz tibcsi0407 #1424 üzenetére

    Arra figyeljetek h a dispute és a claim az más...

    Dispute az egy ilyen általános ticket, itt lehet jelezni a problémát, amit vagy megtudtok oldani vagy nem... de ez csak a 2 fél között zajlik és automatán! záródik időpont mindig látható, ha sikerült megegyezni ha nem... itt nem szabad elhinni semmit sem, az idő húzás megy, ha tartotta a szavát , refund, resend, kompenzáció stb, és te is elégedett vagy, mehet a close.
    Ebből talán kettő nyitható... de nem vagyok biztos.

    Claim az pedig már a "követelés".. mikor sehogy nem tudtok megegyezni, ezért felkéred a paypalt, mint harmadik személyt, hogy döntsön.... itt ez ugye lehet pár óra, lehet pár nap, terheltség függő, illetve ha az adott operátornak sem egyértelmű, akkor agyal rajta, esetleg a felettesét is kéri..
    Itt viszont csak egyszer lehet megnyitni és lezárni is... ha lezárod akkor nem a paypal döntött hanem megegyeztetek és te elfogadtad a felajánlott dolgot az eladótól... és ennyi volt, ha nem tartotta a szavát akkor buktad... mivel a ticket zárva, újra nem nyithatod így az eladót semmi nem köti a szava betartására...

    Work until You no longer have to Introduce Yourself.

Új hozzászólás Aktív témák