-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata a Sennheiser garanciális ügyéntézéseivel kapcsolatban? Van egyáltalán magyar kirendeltségük, vagy csak külföld?
Ndruu
Harrrr!!!!
-
MODERÁTOR
Üdv!
Március végén rendeltünk pár PC alkatrészt az egyik boltból. A gépet sikerült összeállítani, elsőre minden jónak tűnt, aztán pár nap után derült ki, hogy "kékhalálokat" produkál a gép. Keveset, napi 1-1,5 órát van használatban a gép és teljesen véletlenszerűen indul újra. Van mikor semmi baja, van mikor betöltés után már újraindul.
Sikeresen kiderítettem (mivel azért értek hozzá ), hogy a memória a hibás, egy 2GB-os 800MHz-es Kingmax modul. Egy másik memóriával hibátlanul megy a gép.
A termékre egy év garanciát vállalt a bolt, gondolom ez ilyen esetben érvényesíthető...
Ha személyesen visszaviszem a boltba a modult, akkor mire számíthatok, adnak rögtön egy másikat, vagy meg kell várnom, míg bevizsgálják a hibásat? Az ára azóta körülbelül 3 ezer forinttal emelkedett, ezt a kompenzációt remélem nem aggatják a nyakunkba.
A termék természetesen sértetlen, a külső behatás 100%-osan kizárható.Harrrr!!!!
-
MODERÁTOR
válasz gtamate2 #5124 üzenetére
Akkor ha szerencsénk lesz, helyben kicserélik. Nem lenne rossz, mert csak a jövő héten tudom bevinni hozzájuk, de azon a héten már lehet többet lesz használva a gép, ezért lenne jó, ha rögtön tudnának cserélni. Ha nem, azt is megértem... Meglátjuk mi lesz, aztán majd leírom a bolt nevét is (remélem jó tapasztalat lesz).
Harrrr!!!!
-
MODERÁTOR
Ahogy annak lennie kellett, nagyon korrektek voltak és rögtön tudtak adni egy másik modult (ugyanolyat). Bementünk, elmeséltem, mutattam a számlát, hozta a srác az újat, begépelte az adatait és kész is voltunk 5 perc alatt. Az új memória már hibátlan (), úgyhogy minden jól alakult.
PCX, piros pontot kap a kis lelkemben.Harrrr!!!!