-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Spike33
csendes tag
Sziasztok!
Hátha tudtok rá választ. Anno vettem egy Xperia arc s telót. Bedöglött a töltő csatlakozó része. Hiába küldtem el szervizbe, töbször visszaküldték ugyan azzal a hibával. Egyszer azért mert nem lett leadva a töltő, aztán kicserélték az előlapot majd kaptam új aksit meg töltőkábelt. Legvégül rájöttek hogy mi a baja. Persze ezt minden egyes alkalommal elmondtam nekik.
Kicserélték egy teljesen másik telóra! Kaptam egy xperia p telót. A kérdésem az lenne hogy ilyenkor a csere készülék garanciájának nem kéne újraindulnia? Konkrétan azzal etetnek, hogy ez is szervizelésnek minősül. Persze ezt amikor átvettem elfelejtették közölni és jóhiszeműen átvettem így a telefont. -
Spike33
csendes tag
Elvileg új volt. Bár ezt nem lehet tudni. Idézeteket én is másolgattam nekik(azaz idéztem ), nem ért semmit. Ugyan az a válasz. Bár ez a telefonos ügyfélszolgálat volt. Várhattam több esetben is 30 napot a válaszra amiben ugyan az volt leírva mint az előzőben. Sajnáljuk, de a 2003 törvények alapján ez is javításnak minősül....
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Gyúrósok ide!
- World of Tanks - MMO
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Proxmox VE
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...