- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
luciferc
őstag
sajnos Ariadne válasza a legépítőbb ötlet a garanciális ügyintézés gyorsítására. Persze ez rajtad most nem segít, de a jövőben még jól jöhet! Nincs mese, be kell adni és meg kell őket kérni (!), hogy próbálják minél gyorsabban elintézni, mert melóhoz kell, aztán ha nem akar megoldódni az elvárt határidőn belül a dolog, akkor lehet menni asztlat verni, hogy pénzt vissza, elállsz a vásárlástól mert a garanciális ügyintézés során jelentős érdeksérelmed állt be a hosszú idő miatt. Én egy alaplap esetében max 5 munkanapot tartok elfogadhatónak, azon túl már sérelmes a dolog szerintem (mivel tudni lehet, hogy úgyis csere lesz). Azt jó tudni, hogy amikor odaadod a cuccost, te döntöd el, hogy csere vagy javítás!! Alaplap esetében teljes nyugalommal kérhetsz cserét, úgysem javítják. Cserélni pedig 5 munkanap bőven elég kell legyen. Ha mégis javítani akarják (mert az sokkal olcsóbb számukra), azt ott helyben, de legkésőbb 3 napon belül közölniük kell. Ekkor elhúzódhat a dolog, de te nyugodtan hivatkozhatsz jelentős érdeksérelemre. Tömören ennyi, majd Ariadne javít ha kell.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen