Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bocX

    tag

    válasz Flashback #626 üzenetére

    jha ugy van rá gari, csak garisan nem fogadták el a témát...akkor sorry, félreolvastam :B

    ööö, nemtom, akkor nem sok jóra számít6sz :(

    sztem azért érdemes utánajárni, elsősorban az lenne a legjobb ha lenne ismerős ilyen fogy.védelmi körben vagy olyan aki ilyen ellenőrnek tanul, aki tisztában van dolgokkal, de ugye télleg az is vicces, hogy smiley-t rajzol a szervizlapra - milyen jogon?, már azzal is lehetne kötekedni....

    egy kis utánajárás nem ártana, mást akkor sajna nemtudok javallani én sem
    én anno cipővel voltam hasonló szituban, igaz 2szer volt kermi-be és mind2szer ráirták, nem rendeltetészerű használat, azt akkor hivatalos szervek, bár azt eccerűbb volt elhitetni hogy anyaghibás volt

    szerk: és van a vizsgálatról hivatalos papír? hogy télleg elküldték a nagykerbe, nekem a telefonom égett kis egy kis chip, egy siemens volt, ott visszaküldték, kaptam sok papírt, csomó fénykép volt róla, simán 20 oldalas doksit kaptam róla, ez történt vele - mert h a nincs akkor azzal is lehet reklamálni.....

    [Szerkesztve]

    sok munka és ugyanannyi lazaság

  • Vivax

    csendes tag

    válasz Flashback #626 üzenetére

    Nekem az FVF-nél már a ''feltétele garanciára'' is néztek...azt mondták olyan nincs is!
    Úgy tűnik, hogy a bolt azt mond amit akar...abban bíznak, hogy nem ismered a szabályozást és nem nézel utána a dolognak. Így megúszhatják a cserét! Szerintem addig járj a nyakukra amíg csak tudsz...azt mondom, hogy a 3 kiégett kártya már több mint elég! Én biztos nem hagyom annyiban a saját kártyaproblémámat!

    A szevízlevél meg több mint pofátlanság! Tutira beírtam volna vásárlók könyvébe! Ostoba...hülyéskedik egy 40000Ft-os dolgon... :W

    Ui: az én Gigabyte 7600 GS-em kb 2 percet volt a gépben...no húzás, és csupa próbált cucc mellett halt meg! :(

    [Szerkesztve]

    [Szerkesztve]

    Az arany sárban is arany

Új hozzászólás Aktív témák