Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ariadne

    őstag

    válasz Flashback #620 üzenetére

    A linket nem véletlenül tettem be, a válasz is szerepel ott a kérdésedre... :(((

    És net84 is leírta egyébként itt, mit lehet tenni: neki kell(ene) bizonyítania, hogy te rontottad el, ha ezt nem teszi meg vagy nem független bevizsgáló útján, akkor követelheted, hogy javítson/cserélje ugyanolyanra/teljes vételárat vissza. Meg egyébként kicsit ebben a topikban is segítene a visszaolvasás, párszor már leírtam... :U

    Még mindig nem írtad viszont le, mikor vásároltad. 1 év jótállás biztosan van rá, mivel 10k feletti értékű, de a gyártó ennél többet is vállalhat meg szokott is némelyik.

    Írj be a vásárlók könyvébe, követeld, amit akarsz (csere, ha még kell ugyanolyan, teljes vételár vissza, ha már nem bízol a temrékben), erre kötelesek válaszolni. Egy példány a tiéd, azzal mehetsz a békéltető testülethez, akik ingyen, de nem kötelező erővel döntenek az ügyben. Van cég, amelyikkel meg lehet egyezni ilyenkor. Mistrallal, Bluefishsel egészen biztosan nem, Aquás tapasztalatról viszont még nem tudok, hátha, meg kell próbálni. Aztán már csak a bíróság marad, ami akár meg is érheti, én a Bluefisht kb. ennyiért pereltem be. :) (Az más kérdés, hogy a cég időközben tönkrement, most felszámolják, de furcsa módon más cégnév alatt tovább fut a franchise rendszer, a BF logóival... :U )

    mod: Azt, hogy ''fizikai sérülésre nincs garancia'', meg ''feltételes garanciára veszik be'' mondhatják, írhatják, csak semmi értelme - mivel ellentétes a jelenlegi jogszabályokkal, ezért olyan, mintha le sem írták volna. :D Bizonyítsa be, hogy nem gyári hiba, aztán járjon a szája.

    [Szerkesztve]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Új hozzászólás Aktív témák