-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz Pemethe #23165 üzenetére
Itt az a gond, hogy semmit nem tudok a leadott termékről
De miért hiszed, hogy ők ennél többet igen? A kiskered egyetlen dolgot tud, hogy cserélt vagy javított terméket kap majd vissza, hogy nem hibás/elutasított a termék, vagy hogy ől pénzt kapnak vissza (így te is). És ha van is papíralapú szervizlap, azon is max ennyi információ szerepel, egy centivel sem több. Olyat, hogy Teszt Elek technikus megvizsgálta és az IC203 beülteési helyen levő fesz. szab. IC meghibásodása miatt megszaladt a tápfeszültség, emiatt odakozmált a GPU és mellette két tranzisztor, ilyen jellegű leírást és munkalapot az életben nem fogsz látni. Nem csak te, senki sem előtted a sorban.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen